Genital bölgede kararma ve batık lekelerine önerisi olan var mı???

Konusu 'İstenmeyen Tüyler' forumundadır ve BenNeriman tarafından 13 Nisan 2010 başlatılmıştır.

    13 Nisan 2010
    Konu Sahibi : BenNeriman
  1. BenNeriman

    BenNeriman Guest

    kızlar bu konuyu biraz genişletmek istedim şimdi şöle başlayım konuya;ben bir kere genital bölgemi epilatörle aldım,almaz olaydım batıklar oldu bide üstüne sen onları iğneyle deş kurcala sonrası malum kahverengi lekeler...burdaki bi arkadaş sayesinde sir ağdaya geçtim batık içinde tend skin losyon kullanıyorum(doktorum tavsiye etti bunu)ama lekeler için zaman dedi ben bekleyemem ya bazı arkadaşlar kantaron yağı diyor ama kararsızım yinede bilgisi olan var mı acaba???
     
  2. 13 Nisan 2010
    Konu Sahibi : BenNeriman
  3. nick_im

    nick_im Yeni Üye Üye

    Katılım:
    31 Mart 2010
    Mesajlar:
    668
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    kantoron yağını ben de duymuştum..yanıkları geçiriyomuş..yanıkları geçiriyosa kararmayı da alır heralde diye düşünüyourm...limon tuz beyazlatır diyolar...ben 4-5 gündür limon tuz yapıyorum 2 hafta falan kullansam daha çok etki eder harelde...hem batıkları çıkarıyo buna şahidim..kararmaya da iyi gelicene eminim..
    hee bi de yıkanırken leğenin içine bi tutam tuz at mükemmel yapıyo..ama ilk yıkanırken daha kirliyken yani...ikincisinde koyma tuzu...güzelce yıkan zeytinyağlı bi sabunla ama hani şu el yapımı olanlar var ya onalrdan...marketlerde kırlangıç marka zeytinyağlı sabun var bulabilirsin
     
  4. 13 Nisan 2010
    Konu Sahibi : BenNeriman
  5. b.b.k

    b.b.k Yeni Üye Üye

    Katılım:
    16 Haziran 2009
    Mesajlar:
    40
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    walla cnm ben bu sıtede bu konu hakkında tecrubemı paylaşmıştım ama snın ıçın topığınede yazıyım dedım,bende guzellıgıme cok duşkun bırı olarak bu konuda cok sıkıntı cektım taki ağdacım bana expigmenti soleyene kadar.expigment cok ışe yarayan bı krem kullanmanızı butun ıçtenlığımle soleyebılırım,bende cok ışe yaradoı tabı duzenlı kullanım suresınce bene kesınlıkle kullanın dualarınızı beklıyorum sewgıler..
     
  6. 13 Nisan 2010
    Konu Sahibi : BenNeriman
  7. melisam09

    melisam09 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    10 Nisan 2010
    Mesajlar:
    487
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    yha nerden bulabiliriz bu kremi :Saruboceq:
     
  8. 13 Nisan 2010
    Konu Sahibi : BenNeriman
  9. Asmin

    Asmin en güzel hikayem.. Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    7.660
    Beğenileri:
    15
    Ödül Puanları:
    38
    expigmenti genital bolgeye mi uygulucaksiniz???
    yok artik..
    o krem soyuyor yahu..
    bilir bilmez ilac kullanmayin derim tavsiye uzerine kullanacak olanlar!
     
  10. 14 Nisan 2010
    Konu Sahibi : BenNeriman
  11. b.b.k

    b.b.k Yeni Üye Üye

    Katılım:
    16 Haziran 2009
    Mesajlar:
    40
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    cnm ben bu kremı kullandım ve tawsıye edıyorum,bilir bilmez degil yani gunde ıkı kere kullandım bende umutsuzken sonuca ınanamadım dıyorm ya dua edıceksınız ıkı haftada tenımın rengıne yaklastı kararmış olan yer ıkı hfta daha kullanıcam kesın tenımın rengıne donecegıne emınım.sabah bıde yatmadan once kullandım sewgıler..
     
  12. 14 Nisan 2010
    Konu Sahibi : BenNeriman
  13. b.b.k

    b.b.k Yeni Üye Üye

    Katılım:
    16 Haziran 2009
    Mesajlar:
    40
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    krem soymuyor bu bir,
    kullandınmı ki bu kadar bilir bi waziyette konuşuyosun bu iki,
    kadınlar kulubunude gunluk zıyaret edıyorum bu zamabna kadar kullanmadıgım bırseyı bilip bilmeden tawsıye etmedım buda üç :eek:lmaz:
    bende aynı sıkıntıyı cektıgım ıçın benım gordugum sonucu paylastım ısteyen kullanır ıstemeyen kullanmaz,topıklere bole senın gıbı negatif insanlar oldugu surece bılenlerde bıldıklerını paylasamıyodur emınım lutfen bılmedıgınız seyler ıçın yorum yapmayın ok,ıstemıyosan kullanmazsın kullanıpta bu konu uzerınde yorum yapsaydın basımın ustunde yerın olurdu bilip bilmeden yorum yapman çok yanlış...
     
  14. 14 Nisan 2010
    Konu Sahibi : BenNeriman
  15. nick_im

    nick_im Yeni Üye Üye

    Katılım:
    31 Mart 2010
    Mesajlar:
    668
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    senin dediğinin kremi çok duydum...inte de araştırdım kullananlar fayda görüyomuş..umutlandım ya...şey sorucaktım sana kararan yere sürücez ya bu kremi kıl kökleri dolu ya da temizlenmiş olmasının önemi var mı?
     
  16. 14 Nisan 2010
    Konu Sahibi : BenNeriman
  17. BenNeriman

    BenNeriman Guest

    bende bugün kantaron yağı aldım bakalım işe yarıcak mı
     
  18. 14 Nisan 2010
    Konu Sahibi : BenNeriman
  19. b.b.k

    b.b.k Yeni Üye Üye

    Katılım:
    16 Haziran 2009
    Mesajlar:
    40
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    yok cnm walla ben yıkamadan sürüyordum,ben gercekten sonuç aldım o yuzden buraya yazdım.we o kozmatik bi ürün değil ve zaten ılacın etkısı lekeleri acmak.o yuzden gonul rahatlıgıyla kullanabılırsın..
     
Benzer Konular: Genital bölgede
Forum Başlık Tarih
İstenmeyen Tüyler Genital bölgede batık sorunu 22 Ekim 2014
İstenmeyen Tüyler Genital bölgede dudak kısımlara ağda yardım lütfeen 18 Eylül 2013
İstenmeyen Tüyler Genital bölgedeki tüyleri nasıl alıyorsunuz? 14 Ağustos 2013
İstenmeyen Tüyler genital bölgede tüy dökücü krem 24 Ocak 2013
İstenmeyen Tüyler Ağda sonrası genital bölgedeki kızarmalar ve sivilceler :( 3 Temmuz 2012