Genital lazer epilasyon sonrası oluşan sivilceler...

Konusu 'Lazer Epilasyon' forumundadır ve proing tarafından 18 Şubat 2010 başlatılmıştır.

    18 Şubat 2010
    Konu Sahibi : proing
  1. proing

    proing Popüler Üye Üye

    Katılım:
    30 Mart 2009
    Mesajlar:
    306
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    Genital bölgede büyük sivilceler çıkmaya başladı daha önce hiç böyle birşey olmamıştı,
    epilasyon sonrası küçük küçük olurdu ama geçerdi kendiliğinden,
    ama şimdi çok daha büyük ve derinde oluşan sivilceler oluşmaya başladı çıban gibi
    burada doktor arkadaşlarda var yada bilgisi olanlardan yardım istiyorum,
    bu sivilcelerin lazerle alakası olabilir mi ve ne yapmam gerekir?
     
  2. 18 Şubat 2010
    Konu Sahibi : proing
  3. Dr.JldBycn

    Dr.JldBycn Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    10 Kasım 2009
    Mesajlar:
    793
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Çok kalın ve siyah kıllarda bu durum oluşur aslında . Uygulama sonrası antibiyotik kullanılabilir. Özelden yolladım ilaç tedavinizi.
     
  4. 21 Şubat 2010
    Konu Sahibi : proing
  5. egeli..

    egeli.. Popüler Üye Üye

    Katılım:
    15 Nisan 2008
    Mesajlar:
    328
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    108
    proing merak ettim iyyilestimi aynisi bendede cikti bende lazere gittim 4 sean ondansonra cikti nesivilciye benziyor nede ciban gibi birsey sivilci krem surdum amma fayda vermiyor doktora mi gitsemi acaba bana ne tavsiye verirsin arkadaslar
     
  6. 22 Şubat 2010
    Konu Sahibi : proing
  7. proing

    proing Popüler Üye Üye

    Katılım:
    30 Mart 2009
    Mesajlar:
    306
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    şu an hala varlar geçmediler ,sıkıştırdım falan ama hiç bişey çıkmıyor içinden,
    öyle kaldılar bugün yaptırdığım merkeze gittim hiç öyle bir şikayet duymadıklarını lazerle alakasının olmadığını söylediler...
    ama ben lazeri bırakıcam sanırım sağlığım daha önemli
     
  8. 23 Şubat 2010
    Konu Sahibi : proing
  9. Dr.JldBycn

    Dr.JldBycn Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    10 Kasım 2009
    Mesajlar:
    793
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Anlamıyorum nasıl böyle bir şey duymadık diyorlar. Bunu doktor mu dedi ki?:uhm:
     
  10. 23 Şubat 2010
    Konu Sahibi : proing
  11. matmazelll

    matmazelll Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Ocak 2010
    Mesajlar:
    817
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    aynı sorun bende de oldu. lazerden sonra genitalde bir sürü sivilce çıktı ama koltuk altında herhangi bir sorun yok. hassas bölge olduğu için sanırım. rica etsem tavsiye ettiğiniz antibiyotiğin ismini banada gönderir misiniz? teşekkürler...
     
  12. 23 Şubat 2010
    Konu Sahibi : proing
  13. matmazelll

    matmazelll Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Ocak 2010
    Mesajlar:
    817
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    Dr.JldBycn çok teşekkür ediyorum yarın ilacı hemen alacağım. iyi ki varsınız.... opuyorumnanaktan
     
  14. 23 Şubat 2010
    Konu Sahibi : proing
  15. Dr.JldBycn

    Dr.JldBycn Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    10 Kasım 2009
    Mesajlar:
    793
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Rica ederim. Geçmiş olsun. Sonuçla ilgili beni de bilgilendirirseniz sevinirim.vereliniortak
     
  16. 24 Şubat 2010
    Konu Sahibi : proing
  17. egeli..

    egeli.. Popüler Üye Üye

    Katılım:
    15 Nisan 2008
    Mesajlar:
    328
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    108
    bende doktoru gittim bana antibiyotik krem verdi iki gun aptim gesti allahima sukur umarim seninde biran evel iyilesir gercekden rahatsizlik veriyyor insana allahim der verip derman aratmasin
     
  18. 24 Şubat 2010
    Konu Sahibi : proing
  19. proing

    proing Popüler Üye Üye

    Katılım:
    30 Mart 2009
    Mesajlar:
    306
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    kötü bir görüntüsü var şiş ve sert
    ama asıl korkutan içinde kıl dönmesi oluşması ALlah korusun...