gıcık komşu....

Konusu 'Arşiv' forumundadır ve ASSKIM tarafından 16 Eylül 2008 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    16 Eylül 2008
    Konu Sahibi : ASSKIM
  1. ASSKIM

    ASSKIM sadece KIZIM için:) Üye

    Katılım:
    18 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.304
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    106
    arkadaslar ablalar burada bır komşumuz kendısının yüzünü gördüm mü cinlerim tepeme gelıyor neden mı çünkü çocuk yüzünden kavga edıyoruz.....
    olayı anlatayım gecen senede aynı sekılde kavga ettık çocukları geçimsiz 3kızı var en büyügü ilkokul 4yada 5 sınıfta küçügüde 1yaş küçük işe 3çocugu da benım kızımla bırlıkte 3yaşında kızları benım kızımı istemiyor ve oynama dıye terslenıyorlar ablaları olmadıgı zaman en küçügüyle yasıt oldugu için güzel oynuyor ama onlar varken kızım eziliyor......
    sorun buda degıl anneleri birşey bile demıyor dün kızım yıne yanlarına gıttı kovaladılar .......
    bende güzelce neden oynatmıyorsunuz dedım buyuk kızı annesı varya ben bişi mi dedım dıyo ben sana bişi dedin dedım mı soruyorum dedım....
    kız bir basladı konusmaya anasıda ordan dıyor ki siz onu bırakın kendınız oynayın dıyo(mahalledeki çocukları kendılerıne cekmısler kızımı kovalıyor)
    anasına bişi demedım bırde bana dıyor ki millet kavga edecek yer arıyor ana kız üstüme gelınce dayanamadım bende basladım bagırmaya(zaten bazı komsularda o kadını hazetmıyor)
    evlenelı 4sene oldum kadın bana taktı çocugu bahane edıp sarıyor.....
    eşimin bırde uzaktan akrabası iyice kadından ve kızlarından midem bulandı .....
    kırada oturuyorlar bırde bızım kendı evımız heryerı tapılı malı gibi çocugumu rahat bırakamıyorum birşey yapacaklar dıye.....
    uzun oldu ama buda dert mı demeyın lütfen iyice gerildim 4senedır bu kadından tadım kalmadı yaa....muhattap bıle olmuyorum zaten(bırde kardesıme soruyormus neden benımle konusmuyo dıye).akıl verir misiniz?:nazar::nazar:
     
  2. 16 Eylül 2008
    Konu Sahibi : ASSKIM
  3. DerinSu

    DerinSu Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    1 Nisan 2008
    Mesajlar:
    20.893
    Beğenildi:
    34
    Ödül Puanları:
    198
    canım sende iyice uzaklaş onu çekmek zorunda degilsin dimi.sende aynı şekilde onları istemezin olur biter..birde kiracı oluşuyla neden degerlendiriyorsun onu anlamadım birtek.kiracı olunca söz hakkı olmuyor mu,sadece mülk sahimi olanlar mı konusabilir..bende bir kiracı olarak bu sözünü yadırgadım ve sinirden söyledigini düşünüyorumm..ama digerlerinde haklısın,kimsenin agız kokusunu cekmek zorunda degilsin.en yakın zamanda mesafeni koy ve takma kimseyi.akrabaymış nolcak akraba ise akraba diye seni üzme hakkına sahip degil heralde..boşver sıkma canını görüşme hiç çocuklarınıda gönderme.ben olsam niye oynatmıyosunuz demeye bile tenezzül etmem..öptüm cnm.
     
  4. 16 Eylül 2008
    Konu Sahibi : ASSKIM
  5. MeleklerKorusun

    MeleklerKorusun Yorgun Savaşçı Pro Üye

    Katılım:
    7 Haziran 2008
    Mesajlar:
    3.058
    Beğenildi:
    73
    Ödül Puanları:
    153
    canım benim ya..nebu gıcık komşulardan çektiğimiz..aynı dert bendede var..kzıım yukarda koşuyomuş..ben zaptedicekmişim..24 saat dışarı çıkartıcakmışım..olur başka bi derdiniz..gıcık işte..benim kzım hareketli yürüken bile hızlı hareket ediyo,oda ses oluyomuş..birde eşi sürekli gece vardiyasında çalışıyo..en ufak tıkırtıdan bile rahatsız oluyomuş..iz 3 ten sonra iş yapıcakmışız..ya benim eşimde vardiyalı çalışıyo,bunu hiç düşünmüyo..ben müsaitmiyim değilmiyim..birde mutfaktan çok tıkırtı geliyomuş..biz sizin seslerinizi dinliyoruz,şikayete gelmiyoruz diyince altta kalmicakya sinir dizde gelin bana ne diyo..allahım ölür müsün öldürür müsün..canım konunu işgal ettim ama bende dolmuştum sayende içimi döktüm rahatladım..

    eğer kiracınızsa çıkarsanız olmuyomu canım..yada uygun bi dille neden böyle yaptığınıbi sor derim..derdi neymiş...
     
  6. 16 Eylül 2008
    Konu Sahibi : ASSKIM
  7. haydeç

    haydeç Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Şubat 2007
    Mesajlar:
    2.900
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    148
    gerçekten gıcıkmış............:kızgın:
     
  8. 16 Eylül 2008
    Konu Sahibi : ASSKIM
  9. ASSKIM

    ASSKIM sadece KIZIM için:) Üye

    Katılım:
    18 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.304
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    106
    yorumun için tesekkurler kıracı konusmaya hakkı yok demek ıstemedım yanlış anlama bende kıradaydım daha bır senedır kendı evımız hatta benım oturdugum evde suan kendısı ben cıktım o tutttu evı o anlamda yadırmadım şöyle demek ıstedım sonucta ömur boyu burda oturmayacak yınede belli olmaz ama ben böyle heryerı işgal etmesıne sinir oldum yani kızımın oynaması için onun resmen gıtmesını beklemem mi lazım aslında anlatamadım galıba ya neyse ama yınede hala yanlıssam özür dılerım.....:eek:
     
  10. 16 Eylül 2008
    Konu Sahibi : ASSKIM
  11. ASSKIM

    ASSKIM sadece KIZIM için:) Üye

    Katılım:
    18 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.304
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    106
    arkadasım önemli degil yazabilirsin ve herkes yazıp içini dökebilir kızmam....
     
  12. 16 Eylül 2008
    Konu Sahibi : ASSKIM
  13. Gxuxlsxuxm Sultan

    Gxuxlsxuxm Sultan Popüler Üye Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    6.226
    Beğenildi:
    23
    Ödül Puanları:
    146
    Terbiyesiz kadin, seninle bir sorunu olsa bile o melakeden ne istiyor, kizlarini kiskirtiyor onunla oynamayin diye.... Utanmaz...:mymeka:

    Vallaha senin yerinde olsam bir gün gider resmen "Ne istiyorsun sen benimle ne problemin varsa söyle kizimi rahat birak ve kizlarinada söyle rahat biraksinlar", hic olmadi esine söyle madem uzaktanda akrabasi gitsin haddini bildirsin...Çok üzgünüm çoook

    Böylelerinin üstüne gideceksin, dinsizin hakkindan imansiz gelir....:kahve:

    Vallaha kimse kizmasin, ben cocugum icin adam bile döverim, koskoca kadin ufacik yavrumla ugrasacak he?? Vallaha onunla öyle bir ugrasirimki yeminle anasindan dogdugna pisman ederim onu....kötükedihüso
     
  14. 16 Eylül 2008
    Konu Sahibi : ASSKIM
  15. ASSKIM

    ASSKIM sadece KIZIM için:) Üye

    Katılım:
    18 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.304
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    106
    ahh ablacıgım eşime söyleyebilsem akraba dıye ona toz kondurmuyor küslük olmasın dıye buda beni delirtiyor işte .....
    anlıcan yalnızım bu konuda......
     
  16. 16 Eylül 2008
    Konu Sahibi : ASSKIM
  17. EU3

    EU3 Guest

    bence eğer kızını dışlıyorlarsa sende onu çıkarma dışarı,hava soğuk de yada sıcak de
    evde sen onunla oyun oynamaya çalış
    yada sen al çıkar kızını parka götür gezdir dondurma al
    çünkü bu yaşlarda böyle dışlanınca ömür boyu bunu atamaz içinden,bende küçükken böyle birşey yaşamıştım 1 kere hala aklıma gelince ağlarım,utanırım.
    insanın psikolojisini hep etkiliyorr.
    hatta geçen gün kuzenimle konuştuk bu konuyu benide alt komuşunu kızlar dışlarlardı dedi,oynatmazlardı,annemde eve çağırırdı madem oynatmıyorlar gel sende diye ama o yaşta bile gururuma yedirip giremezdim içeri diye anlattı.
     
  18. 16 Eylül 2008
    Konu Sahibi : ASSKIM
  19. Gxuxlsxuxm Sultan

    Gxuxlsxuxm Sultan Popüler Üye Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    6.226
    Beğenildi:
    23
    Ödül Puanları:
    146
    iyi toz kondurmasin bakalim ay bu erkekler ay hic yogurtum eksi demezler:mymeka:

    Hayatim kizin krese verme gibi bir imkanin varmi??? Hem orda baska cocuklarla bir arada olur hem egitilir birseyler ögrenir??

    Bunu düsündünmü??
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.