Girne Amerikan Üniversitesi

Konusu 'Üniversite' forumundadır ve *SeRYuL* tarafından 17 Ağustos 2010 başlatılmıştır.

    17 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : *SeRYuL*
  1. *SeRYuL*

    *SeRYuL* Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Şubat 2008
    Mesajlar:
    153
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Girnede okuyan arkadaşlar varsa fikirlerini tecrübelerini paylaşabilir mi..Ben bilgisayar ve öğretim teknolojileri öğretmenliğini burslu olarak kazandım..ama çok korkuyorummm:KK43:
     
  2. 26 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : *SeRYuL*
  3. ShoPaHoLiC06

    ShoPaHoLiC06 Reklamcılık mezunu ama Pastane sahibi:) Üye

    Katılım:
    9 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    138
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    öncelkle tbrk ederm cnm..bn de kıbrstyım ama bn mağusadaym daü de okuyrum..girne amerkan da gzel bi okul.ne dye korkuyrsun ki anlamadım??:sm_confused:
     
  4. 26 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : *SeRYuL*
  5. eliff87

    eliff87 kan ve gül Üye

    Katılım:
    13 Mart 2010
    Mesajlar:
    571
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    slm ben de girnede okuyorumm.neleri merak ediyosun..yardımcı olayım :)))
     
  6. 26 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : *SeRYuL*
  7. e.g.b.a.r

    e.g.b.a.r Popüler Üye Üye

    Katılım:
    5 Eylül 2009
    Mesajlar:
    116
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Bayanlar bende burayı görmeden yeni konu açtım bende son çare olarak 2.tercihlerimde kıbrıs düşünüyorum ama şartların çok kötü pahalı zor vs. olduğunu söylüyolar çoğu kişi kötülüyo insan korkuyo doğal olarak. Sizler ne tür zorluklar yaşadınız veya yaşadınızmı paylaşırsanız bizde karşılaşmadan önce bilmiş oluruz :)
     
  8. 27 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : *SeRYuL*
  9. ShoPaHoLiC06

    ShoPaHoLiC06 Reklamcılık mezunu ama Pastane sahibi:) Üye

    Katılım:
    9 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    138
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106

    nasıl kötülüyrlar kii? sen onu anlt bakalım cnm..ki ona göre doğru ya da yanlş derim.
    dedikleri gibi pahalı.onunda nedeni maaşları yksek olması ve malların gümrük parasının olmasından dolayı pahalı..
    ama yoksa ünv için ii bi ortam..gönül rahtlığıyla gelebilirsin.suç oranı az.öle türkiye gbi değil..göryrum ki sen de istnbuldansın..istnbldan gelenler ilk burda sıkılıyr ama snra buraya bi alışıyrlar gidince hep burayı sayıklıyrlar...istersen gel bi gör terch yapmadan..gerçi ilk geldiğinde sevmeyeblrsn.çnkü dha okullar açılmadı ve çok sıck.asıl okul açılsın biraz sıcklar geçsin..burası tam tatillik oluyr.her yer harektli oluyr..
    bide en önmlisi arkdş grunbu yaptın mı?? oo kıbrs tam keyf yeri olur ve tadını anlarsn..
     
  10. 27 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : *SeRYuL*
  11. e.g.b.a.r

    e.g.b.a.r Popüler Üye Üye

    Katılım:
    5 Eylül 2009
    Mesajlar:
    116
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Aslında benım cevremde kıbrısta okuyan yok bı kuzenım var onunla da etraflıca konusamadım uzak olduğumuz için henuz ama netten vs. kıbrısta öğrenci olmak yazıp baktığımda pek iç açıcı yorumlarla karşılaşamadım en çok hayatın konaklamanın ulaşımın pahalılığından sözetmişler sonra yurtdışında okumaktan farkı yok diyen var türklere ön yargıyla yaklaştıklarını söylüyolar insanlar pek sıcakkanlı değil vs. bir sürü yorum ben pek inanamadım sonucta senin de tavrına karakterine bağlı bir yere ne kadar cabuk uyum sağlayabildiğine bağlı ama her ne kadar milletimiz ağırlıklı olsa da çok farklı kültürdeler kendini cok yalnız hissediyosun vs. diye bahsetmişler sonuçta daha önce uzun bi süre farklı kültürden insanlarla çok içiçe olmadığımdan nasıl uyum sağlarım dedikleri gibi mi diye gözüm korktu sonuçta ne kadar farklı olabilirler onu da tahmin edemiyorum gelip görmek isterdim ama ancak kayıt yaptırdıktan sonra öyle bi fırsat elime geçer yani olurda kayıt olursam mecbur alışmaya çalışıcam bi şekilde :)
     
  12. 29 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : *SeRYuL*
  13. *SeRYuL*

    *SeRYuL* Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Şubat 2008
    Mesajlar:
    153
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    bende öyle hiç seven beğenen yok bu kıbırısı yaa..bütün morelim bozuldu herkes sakın gelmeyin yazmış nette:KK43::KK43: bide ben burslu kazandım not ortalamamnın 2 ninin üstnde olması lazım derslerin ing olması beni korkutuyo..büyük bi kaygıyla okul okumak nsl olur hiç bilmiyorum:KK43:
     
  14. 29 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : *SeRYuL*
  15. e.g.b.a.r

    e.g.b.a.r Popüler Üye Üye

    Katılım:
    5 Eylül 2009
    Mesajlar:
    116
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Odtüyümü kazandın canım eğer kontenjan açığı olmazsa bende orayı yazıcam açıkta kalmaktan iyidir hem ne kadar kötü olabilirki hiç bilmediğin bi yere gidiyosun üstelik kıbrıs tek başına yepyeni bi hayata alışmaya çalışıcaksın kendi geleceğinin temellerini atmak için hemde.. Dilini bilmediğin başka bir ülke değil iletişim sorunun yoksa insanlarla anlaşabilirsin sonuçta yerimseniben Bence bunları söyleyen insanlar adapte olmayı becerememiş elimizden geleni yaparsak hem derslerimiz hem etrafı öğrenmek için zorluk çekiceğimizi sanmıyorum umutsuz gidersek zaten zor alışırız ama ben hevesliyim şahsen hevesli olduktan sonra bulunur herşeyin bi çaresi .. Bence sende iyi yönünden bak .. Benim gibi iyimser ol endişelenmekle bi yere varılmıyo :1closedeyes: Hem güzel bi unide okuyup hem sıcak havanın adanın keyfini çıkarıcağın günleri düşün ailenle bol vakit geçirmeye bak özliceksin çünkü yerimseniben
     
  16. 30 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : *SeRYuL*
  17. ShoPaHoLiC06

    ShoPaHoLiC06 Reklamcılık mezunu ama Pastane sahibi:) Üye

    Katılım:
    9 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    138
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    off boşuna endişe yapıyrsunuz ama..gelin bi görn.siz uyum sağladıktan snra herkes size uyum sağlar.hem unutmayn sizin gbi yeni gelen çok olucak.onlarda sizin gbi soru işaretleryle geliyr buraya..o arada da kaynşıyrsunz..bi bakıyrsunz böle böle alşmışsınz.şmdi hiç endşelenp korktmayn kendnizi..biz nasıl yaşıyruz burda bide bunu düşünün..iki üç kötü yoruma hemen inanmayın!!!
     
  18. 30 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : *SeRYuL*
  19. *SeRYuL*

    *SeRYuL* Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Şubat 2008
    Mesajlar:
    153
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ya ben bide 5 senelik ilişimi bıarkıp gelicem..uzaklık özlemde eklenince ben napıcam blmyrm:KK43::KK43: tek dileğim güzel dostluklar kurabilmek...:KK43: