Giyim mağazasında çalışacağım ama tecrübem yok fikir ve tecrübelerinizi yazar mısınız

Konusu 'İş ve Kariyer' forumundadır ve denizkabugu tarafından 13 Kasım 2008 başlatılmıştır.

    13 Kasım 2008
    Konu Sahibi : denizkabugu
  1. denizkabugu

    denizkabugu Evli, mutlu, ... Üye

    Katılım:
    4 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    765
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    Üniversite mezunuyum ama henüz hiç bir işte çalışmadım yani iş tecrübem yok

    Bir yakınım giyim mağazasında iş buldu bana orda çalışcam ama ne yapcam ne etcem bilmiyorum

    Bişey bilmediğimi de farkettirmemem lazım ve iyi olmam lazım

    Nasıl iyi bir satıcı ya da iyi bir çalışan olabilir giyim mağazında ve nasıl kurnaz olabilirim

    İki bayan daha çalışıyor orda ama ben yeni başlayacam

    Biraz korkum var :uhm:
     
  2. 13 Kasım 2008
    Konu Sahibi : denizkabugu
  3. NohutluPilav

    NohutluPilav :)))))))))))))))))))))))) Pro Üye

    Katılım:
    11 Eylül 2007
    Mesajlar:
    8.279
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    öncelikle ne mezunu oldugunu merak ettim cnm:uhm:
    giyim magazasında çalışmak için bence gereklı olan en önemli şey güler yüz yerimsenibenmüşteriye karşı yaklaşımınız sıcak olmalı güler yüzlü olup da alıcının sempatisini kazandıktan sonra gerisi çorap sökügüdür zaten tabi bu benım için böyle......
    sırf çalışanından dolayı almadıgım çok elbise oldu mesela kazak bakıcam bir iki tane çıkarıyor model ama çıkarırken mubarek sankı kufrediyor böyle biryerden ölsem de alamam ben şakkıdı
    umarım çok başarılı olursun canım...
     
  4. 13 Kasım 2008
    Konu Sahibi : denizkabugu
  5. MENAR

    MENAR Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    19 Eylül 2007
    Mesajlar:
    2.154
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    kendin bir giyim mağazasına gittiğinde görevli kişiden ne bekliyorsan bunu
    yapmalısın canım bence :)

    güleryüz,ilgi çok önemli..
    ancak ilgi çok fazla olmamalı (şahsen burnumun dibinden ayrılmayan
    satış görevlilerinden çok hoşlanmıyorum.
    Tamam yardımcı oldun biraz rahat bırak da
    karar vereyim di mi :icecream:)
     
  6. 13 Kasım 2008
    Konu Sahibi : denizkabugu
  7. Kurkmantolu

    Kurkmantolu Popüler Üye Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    3.715
    Beğenildi:
    257
    Ödül Puanları:
    153
    2 yıl collezionda bi 1 2 ay kadar da lcw da çalıştım canım güleryüz çok önemli kendi sıkıntını asla belli etmiceksin satışların yüksek olması lazım yoksa müdür burnunda bitiyor ama ben şirket ti bizim magaza o yusden eger bayilikse yada şahsa ait ise okadar zorlanmassın canım
     
  8. 13 Kasım 2008
    Konu Sahibi : denizkabugu
  9. denizkabugu

    denizkabugu Evli, mutlu, ... Üye

    Katılım:
    4 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    765
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    kamu yönetimi mezunuyum canım

    hiç kurnazlığım da yok

    gözü açık biri de değilim

    ne yapacam bilmiyorum

    kendi bölümümden bir yeri kazanana kadar boş durmaktansa özel bir yerde çalışmak istedim

    tşk ederim canım
     
  10. 13 Kasım 2008
    Konu Sahibi : denizkabugu
  11. Nadas

    Nadas Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    31 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.933
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    148
    canım kamu mezunsun
    daha farklı alanlarda iş bulamadın mı?
     
  12. 13 Kasım 2008
    Konu Sahibi : denizkabugu
  13. denizkabugu

    denizkabugu Evli, mutlu, ... Üye

    Katılım:
    4 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    765
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    Birçok yere başvurdum canım ..

    Bankacılık olsun, yönetcilik konularında olsun birçok yere başvurdum..

    Henüz başvurduğum yerlerden ses seda çıkmadığı için ve boş durmak beni çok yıprattığı

    için bir süre böyle bir yerde çalışayım diye düşündüm ...
     
  14. 13 Kasım 2008
    Konu Sahibi : denizkabugu
  15. Nadas

    Nadas Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    31 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.933
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    148
    anladım çok ii yapmışşın canım
    okuldayken zaten pazarlama,satış vs..
    bazı dersler görmüşşündür onların faydası olacağını düşünüyorum
    bir de satışta bir laf vardır
    ''üründen önce kendini pazarlamalısın''konuşman düzgün,
    kılık kıyafetin özenli yani onların tabiriyle prezentabl olmak gerek
    bunu da güleryüz ve ürün bilgisiyle birleştirince hallolur herşey
    ayın en çok satan elemanı olman dileğiyle canım
    allah yardımcın olsun bir de unutmadan söyleyeyeim
    acemi olduğunu çaktırmamaya çalış(aksi halde tecrübeyle sabittir:jeyyar:)
     
  16. 13 Kasım 2008
    Konu Sahibi : denizkabugu
  17. denizkabugu

    denizkabugu Evli, mutlu, ... Üye

    Katılım:
    4 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    765
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    işte acemi olduğumu nasıl belli etmemeye çalışcam

    ya da bu konu hakkında nasıl hemen bilgilencem of kurnaz olmam lazım

    çok tşk ederim canım
     
  18. 13 Kasım 2008
    Konu Sahibi : denizkabugu
  19. Nadas

    Nadas Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    31 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.933
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    148
    canım bence bu kişisel bir yetenek
    yani rahat geniş ol biraz
    bilmediğini belli etme zaten
    2 haftaaya kadar kalmaz acemiliğin
    alışırsın hemen,insanları iyi takip et
    sürekli bir takipte ol
    diğer çalışanları müşterileri,işverenleri...
    kim ne giymiş ne yapmış,konuşmaları
    iyi takip et,yani uzun lafın kısası iyi bir
    gözlemciolmaya çalış bir de kendine güven
    geçen gün bir sitede bir yazı okumuştum
    insanlar çalıştıkları süre zarfında ilk 90 günkü hal ve
    tavırlarıyla hatıranırlarmış...