Glucopache ve gynelle kullanımı hakkında

Konusu 'Tüp Bebek Yöntemi ile Çocuk Sahibi Olmak.' forumundadır ve ballikraker tarafından 6 Mayıs 2010 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    6 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : ballikraker
  1. ballikraker

    ballikraker Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    154
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    108
    Hocam ;
    Ben de polikistik over hastasıyım ve bir kaç ay önce tedaviye başladım,bana glucopache ve gynelle verildi,ilaçları kullanmaya düzenli devam ediyordum,ancak 5 gün arayla kanamalarım olmaya başladı,yani 5 gün normal 5 gün kanamam oluyordu,halsizlik ve her sabah kusma,mide bulantısı,bel sırt ağrısı başladı.Şu an dayanamadım ve bir kaç gündür ilacı bıraktım ve kendimi daha iyi hissediyorum,bununla ilgili bana yardımcı olablir misiniz?
     
  2. 6 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : ballikraker
  3. Bahceci

    Bahceci Yeni Üye Üye

    Katılım:
    2 Mart 2010
    Mesajlar:
    7.574
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    0
    selam bulantılarınıza glucophage neden olmuştur ancak 5 gündebir kanama yaşıyor olmanız normal değil.bence tekrar doktorunuzla iletişime geçin.sevgiler.
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.