glucophage kullananlarrrrr:.....

Konusu 'Hamilelik Belirtileri' forumundadır ve kuzumcuk tarafından 3 Nisan 2009 başlatılmıştır.

    3 Nisan 2009
    Konu Sahibi : kuzumcuk
  1. kuzumcuk

    kuzumcuk Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Aralık 2008
    Mesajlar:
    80
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    88
    selam arkadaşlarrr ben glucopage kullanıyorum ve dr um sayısını günde ikiye çıkardııı.ama mahfoldum yaaa tansiyonum düşüyor,başım dönüyorrrimide bulantısıııı had safhadaa ve en önemlisi sinirrr :eek:klava:resmen elim ayağım uyuşuyor sinirdennn bayılıcak gibi oluyorummm
    bide kim görürse hamiş kalmak için kullanıyorum bu hapı ama adetimin bugün 18.günü adamı yanıma yaklaştırmıyorummm tiksiniyommm,midem bulanıyooooo eeeeee ben nasıl hamiş kalcammm:CüvCüv:

    aranızda bu ilacı kullanıp aynı şeyleri yaşayıp buna rağman hamiş olan varmı merak ediyorummm.bu sefer çok kararlıyım kesinlikle bırakmıcammmmmmm:
     
  2. 3 Nisan 2009
    Konu Sahibi : kuzumcuk
  3. beyazgelincikk

    beyazgelincikk Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Kasım 2008
    Mesajlar:
    541
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    arkadaşım bu hap hamile kalmak içinmi yoksa başka bi rahatsızlıgın mı var neye yaradıgını bilmıyorum da? tam yumurtlama günlerin dişini sık biraz güzel şeyler düşün eşinin yanına git sonra reglin gelince insan çok pişman oluyo güzel değerlendır günlerini ...
     
  4. 4 Nisan 2009
    Konu Sahibi : kuzumcuk
  5. kuzumcuk

    kuzumcuk Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Aralık 2008
    Mesajlar:
    80
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    88
    hamilelik için verildi sadece ve sanırım kilo vermem içinde aynı zamanda.cevabın için teşekkür ederimmmm
     
  6. 4 Nisan 2009
    Konu Sahibi : kuzumcuk
  7. burcu1507

    burcu1507 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Şubat 2009
    Mesajlar:
    259
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    bende buna benzer bir ilaç kulanıyordum oda şeker ilacı şuan hamileyim bendede ilaç bulantı yaptı ben günde bir tane içiyordum gerçi hala devam et dedi doktor hala içiyorum ama bulantı yapıyor maden suyunu elimden düşürmüyordum bu ilacı kullanırken aç kalacaksın bulantın olmuyor açken az yemek yesen bile çok yemişsin gibi insanı rahatsız ediyor bir tanesni gece yatarken iç diğerinide akşam üstü yemek ye ondan sonra iç belki faydası olur
     
  8. 4 Nisan 2009
    Konu Sahibi : kuzumcuk
  9. ruzgaryagmur

    ruzgaryagmur Ne güzel hayat Üye

    Katılım:
    19 Aralık 2008
    Mesajlar:
    2.967
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    146
    merhaba, aynı ilacı bende kullanıyorum günde 1 kez sabah tok karnına. dediğin gibi ilaç feci etkiliyor bende 2 gün yataktan kalkamadım ama şimdi 1 ayım doldu ve hiçbir etkisi kalmadı biraz daha sabretmeni öneririm. umarım etkileri geçer ve tez zamanda sağlıklı bir bebeğin olur.
     
  10. 4 Nisan 2009
    Konu Sahibi : kuzumcuk
  11. DIPTISDIPTIS

    DIPTISDIPTIS Rüzgar Ege ❤️ Pro Üye

    Katılım:
    21 Ocak 2008
    Mesajlar:
    6.469
    Beğenildi:
    3.532
    Ödül Puanları:
    163
    ilaç bulantı yapıyor ama beni kusturuyor:1no2:
    içsemde faydasını göremiyorum içer içmez hopp tuvalete ne var ne yoksa çıkarıyorum
     
  12. 4 Nisan 2009
    Konu Sahibi : kuzumcuk
  13. YeniBahar27

    YeniBahar27 kızım saglıkla gel annem Üye

    Katılım:
    7 Şubat 2009
    Mesajlar:
    3.839
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    Kızlar bu bı sekr hapı ama duyetısyenlerde verıyo ama ıcerdıgı metformın etkın maddesınnın yumurtalarıda olumlu yonde etkıledıgı gorulmus ve yumurtlamayı ndestekleyıcı yumurta olmusmunu destekleyıcı olarak da verıyorlar bende kullanıyorum gunde 1 kez kullanıyordum sımdı ıkı kez kullanıyorum 100 lık kullanıyosan dr soyle 850 kullandırsın bendede yapıyordu ben 850 lık kullanmaya basŞladım
     
  14. 4 Nisan 2009
    Konu Sahibi : kuzumcuk
  15. DIPTISDIPTIS

    DIPTISDIPTIS Rüzgar Ege ❤️ Pro Üye

    Katılım:
    21 Ocak 2008
    Mesajlar:
    6.469
    Beğenildi:
    3.532
    Ödül Puanları:
    163
    canım zaten 850 mg yazıyor üstünde
    cidden kullanmaya korkar oldum-tatlicadiarzu-
    aylardır kullanamıyorum ilacı:sm_confused:
    adet oldukdan sonra başlayayım diyorum ama olmadımda:1ninca:
     
  16. 4 Nisan 2009
    Konu Sahibi : kuzumcuk
  17. YeniBahar27

    YeniBahar27 kızım saglıkla gel annem Üye

    Katılım:
    7 Şubat 2009
    Mesajlar:
    3.839
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    canım benım ılacı ac karnına alma sakın bulantı yapar tok karnına al bende ılk gunlerde apıyordu ama sonra bunye alısıyor valla bıde yumurtalarım ıcın dayanıyporumm ıcerım yanııı
     
  18. 4 Nisan 2009
    Konu Sahibi : kuzumcuk
  19. kuzumcuk

    kuzumcuk Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Aralık 2008
    Mesajlar:
    80
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    88
    vışşşşşşşşşşşşşşş iğrenç bir ilaccc.resmen ilacı masanın üstünde görüyom midem bulanıyorrrr .vücudum isyanlarda artık.ya sabır dicezzzz arkadaşlar yaaa sabırr