Gne Kremi ve Gz evresi

Konusu 'Güneş kremleri, bronzlaşma' forumundadır ve boncuk84 tarafından 7 Haziran 2009 başlatılmıştır.

    7 Haziran 2009
    Konu Sahibi : boncuk84
  1. boncuk84

    boncuk84 nefsim içine sindi!!! Üye

    Katılım:
    16 Aralık 2008
    Mesajlar:
    1.916
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar dışarı çıkarken güneş kremini göz çevrenize sürüyomusunuz

    yoksa göz çevresine o bölge için olan kremler var onlardanmı kullanıyosunuz sadece

    yani göz çevrisine uygulanan kremin üstüne güneş kremi sürülürmü off ya biraz karışık oldu ama anlayan cvplasın artık
    kafamçokkarıştı :uhm:
     
  2. 7 Haziran 2009
    Konu Sahibi : boncuk84
  3. boncuk84

    boncuk84 nefsim içine sindi!!! Üye

    Katılım:
    16 Aralık 2008
    Mesajlar:
    1.916
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    mafoldumben kimse yazmıyr
     
  4. 7 Haziran 2009
    Konu Sahibi : boncuk84
  5. Slogan

    Slogan dolaşayım damarlarında... Üye

    Katılım:
    22 Haziran 2007
    Mesajlar:
    2.831
    Beğenildi:
    364
    Beğendikleri:
    870
    Ödül Puanları:
    83
    göz çevresine göz kremi dışında birşey sürülmez diye biliyorum güneş kremide dahil
     
  6. 10 Haziran 2009
    Konu Sahibi : boncuk84
  7. ben önce bi güzel yüzüme sürüyorum
    sonra kaşımın en uç kısmı varya gözünde yan tarafı. oraya bir nokta sürüp, onu hafifçe göz altlarıma dokunarak sürüyorum. elliyormuş gibi yani. çok az sürmüş oluyorum ve hiç bir yan eksisini görmedim yıllardır.
     
  8. 15 Haziran 2009
    Konu Sahibi : boncuk84
  9. buseca

    buseca Guest

    Ben yüzümün heryerine sürüyorum valla. Zararıda olmadı şimdilik ama ilerde olurmu bilemem
     
  10. 18 Haziran 2009
    Konu Sahibi : boncuk84
  11. yorgun savaxsxçxix

    yorgun savaxsxçxix Yeni Üye Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    7.562
    Beğenildi:
    2
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ben niveanın 50 faktör yüz ve dekolte için olan kremini kullandım geçen sene, harika bir şeydi, ben bile kızarmadım:)))
    eskiden de yine niveanın 30 faktörünü falan göz kapaklarıma ve gözaltlarına yavaş hareketle sürerdim, beyaz tenliyiz, biz ailecek süreriz, bir zararını görmedik.