Gnm var ne yapam

Konusu 'Mutfak Püf Noktaları' forumundadır ve gulizgul tarafından 29 Mayıs 2009 başlatılmıştır.

    29 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : gulizgul
  1. gulizgul

    gulizgul gulizgul.blogspot.com Pro Üye

    Katılım:
    6 Mart 2008
    Mesajlar:
    4.581
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    148
    arkadaşlar merhaba cumartesi günü arkadaş toplantımız var bana değişik ve lezzetli salata, börek ve tatlı çeşidi örneği verebilirmisiniz şimdiden teşekkürler cokacimcoook
     
    Son düzenleme: 29 Mayıs 2009
  2. 29 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : gulizgul
  3. kuzum

    kuzum Bu konida hassasum Pro Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    8.591
    Beğenildi:
    252
    Ödül Puanları:
    163
    Dur kız sana gelen tariflerden bende alayım, oğlanın 10 gün sonra doğum günü var, bende bilmiyorum napıcamı:nazar:
     
  4. 29 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : gulizgul
  5. gulizgul

    gulizgul gulizgul.blogspot.com Pro Üye

    Katılım:
    6 Mart 2008
    Mesajlar:
    4.581
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    148
    al canım al...değişik tariflerimiz olsunnnhihoyyythihoyyyt
     
  6. 29 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : gulizgul
  7. esoess

    esoess kocasına ve kızına aşık.. Üye

    Katılım:
    16 Ocak 2009
    Mesajlar:
    3.617
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    148
    ozman ben başlayayım bence
    1-kısır,mercimek köfte,makarna salatasıipatates salatası veya 3 renk patates salatası bunlardan biri veya ikisinide yapabilirsin
    2-zebra kek (görütüsü süper) veya ıslak kek
    3-susamlı mahlepli kurabiye (bundan şekil şekil yaparsın bir sürü çıkar)
    3-un kurabiyesi ben bunu 3 parçaya bölüyorum birine tarçın katıyorum birinin içine çokokrem koyuyyorum biskrem gibi oluyo birinede üzüm katıyorum yine çeşit çeşit
    4-en kolay yapabildiğin bi börek
    5-kolay bi yaspasta yapabilirsin mesela ben bi sade bi kakaolu kek alıyorum ortalarını çıkarıp değiş tokuş yapıyorum damalı pasta oluyo çok da şık tatlı
    yapıcam dersen yalancı tavuk göğsü çikolatalı sos ile kolay ve çok güzel bi tatlı
    6-katmet poğaca boyle kat kat süper oluyo
    aklımda daha bişeyler var ama bunlarda yeter sanırım yetmezse sen yaz de yazarım yine ben kolay gelsin
     
    Son düzenleme: 29 Mayıs 2009
  8. 29 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : gulizgul
  9. Lyre

    Lyre TuğçEgehan Pro Üye

    Katılım:
    9 Kasım 2008
    Mesajlar:
    9.041
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    146
    renkli patates topları
    kısır
    amerikan salatası
    mozaik pasta
    kurabiye
    bol yesillikli salata
    poğaça

    yeterli olur sanirim yani ben olsam bunlari yapardim
     
  10. 29 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : gulizgul
  11. Lyre

    Lyre TuğçEgehan Pro Üye

    Katılım:
    9 Kasım 2008
    Mesajlar:
    9.041
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    146
    zebra kek merak ettim nasıl oluyo yahu
     
  12. 29 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : gulizgul
  13. esoess

    esoess kocasına ve kızına aşık.. Üye

    Katılım:
    16 Ocak 2009
    Mesajlar:
    3.617
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    148
    keki nasıl yapıyosan oyle yapıyosun bazıları içine gazoz yada soda da katıyo sonra hamuru ikiye ayırıyosun birine kakao katıyosun tepsiye biraz sade biraz kakaolu bitene kadar döküyosun yani bi ondan bi ondan üstüne çizgi atıyosun bak resimlerde bu alıntıdır ayşe26 blogundan
    pişmeden
    [​IMG]

    pişincede boyle oluyo
    [​IMG]
     
    Son düzenleme: 30 Mayıs 2009
  14. 29 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : gulizgul
  15. çikolatagelin

    çikolatagelin Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.209
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    bu nasıl yapılıyo
     
  16. 29 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : gulizgul
  17. gulizgul

    gulizgul gulizgul.blogspot.com Pro Üye

    Katılım:
    6 Mart 2008
    Mesajlar:
    4.581
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    148
    gerçekten nasıl yapılıyo canım bu pasta yaa..çok güzel gözüküyo
     
  18. 29 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : gulizgul
  19. FURKANCA

    FURKANCA Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    446
    Beğenildi:
    25
    Ödül Puanları:
    108
    canım hamoru kek hamuru gibi nette tarifi bulursun hamuru ikiye ayırıp bir tanesine kakao ekleyip karıştırıyosun bir kepçe tam tepsinin ortasına beyaz onn tam üstüne kakaolu hamuru sırayla üst üste döküyosun