göbişi kanıyor...aglıyor hiç durmuyor :((

Konusu 'Doğum Yapanlar' forumundadır ve EU1 tarafından 1 Temmuz 2008 başlatılmıştır.

    1 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : EU1
  1. EU1

    EU1 Guest

    bebegim 14 günlük oldu gebegi 4 cü gün de düştü alkol ile hala dezenfekte ediyorum dün gece bizi çıldırttı küçük oldugu için bişey diyemiyrosun yapamıyorsun ancak öldüm uykusuzlukdan sürekli agladı emmedi bile sanırım doymuyor ne yapacagım ya offfffffffffffff ayrıca bugün baktım kanamayan göbişi bugün kanadı dün gece hiç durmadı ondan mı hanımzade zaten gece 1 oldu mu bir uyanıyor sabah 5 e kadar hiç durmuyor ne yapacagım ben ya göbişi için bişey olmaz demi kızlar ayrıca kızımın dogum lekesi var sol kulagının yanında bir zararı var mıdır sizleirn bebekleirnde de var mıydı? yarın saglık ocagına gidecegiz k vitsmini zaten hastanede verilmişti canım kızıma bişey olmaz demi ya :KK43:(senağlamabenneyaptımki:çok üzgünüm:
     
  2. 1 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : EU1
  3. TATOSH

    TATOSH Ask dolu Üye

    Katılım:
    12 Haziran 2007
    Mesajlar:
    3.701
    Beğenildi:
    27
    Ödül Puanları:
    148
    uykusuz geceler başladı artık rabbim yardımcı olsun..demekki ufaklığın bir sıkıntısı vardıki sürekli ağlamış..gaz sancısımıydı acaba?
    canım devamlı ağladığı için göbeği zorlanmaktan kanamış olabilir..dr götür canım ihmal etme..birde doğum lekesi nin yavruna bir zararı yoktur..sadece ömür boyu taşıyacak o izi..rabbim başka dert vermesin...
    benim oğlumun da kasığında ufak bir doğum lekesi var..bazen diyorum ki iyiki yüzünde değil...:))
    sağlıkla büyüt yavrunu...
     
  4. 1 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : EU1
  5. TATOSH

    TATOSH Ask dolu Üye

    Katılım:
    12 Haziran 2007
    Mesajlar:
    3.701
    Beğenildi:
    27
    Ödül Puanları:
    148
    canım birde anne ve babanın nazarı çok değermiş yavrusuna sürekli dua oku tatlım...
     
  6. 1 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : EU1
  7. yaseemin

    yaseemin Popüler Üye Üye

    Katılım:
    23 Ocak 2007
    Mesajlar:
    1.461
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    14 gün önce göbek düştüyse kanaması normal değil bence hemen dr götür.
     
  8. 1 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : EU1
  9. canavar

    canavar Yılmak yok. Yola devam... Pro Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    3.271
    Beğenildi:
    109
    Ödül Puanları:
    353
    ya saracım belkide ağlamaktan baskı yaptı ve kanamaya başladı ama ne olursa olsun yarını bekleme acil hemen ana sağlığına git. aile hekiminiz gerekli bilgiyi verecektir. ayrıca doğum lekesinden bişiy olmaz. bu arada daha ufak anca emmeyi öğrenir sakın ha doymuyor diye şekerli su, mama falan verme Çok üzgünüm çoook memelerin yara olana kadar emzir bebğini:mymeka:
     
  10. 1 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : EU1
  11. SadeceAsk

    SadeceAsk Kocasının Bitanesi.. Üye

    Katılım:
    28 Ocak 2008
    Mesajlar:
    634
    Beğenildi:
    28
    Ödül Puanları:
    113
    hayırlı olsun bebeğin neden alkol sürüyorsun ki göbeğine baticonlasaydın keşke.. ağlamasının nedeni kolik olabilir.. ben 4 ay çektiğim için hiç bitmek bilmeyen ağlamaları geceler boyu tahmin edebiliyorum.. doğum lekesi için endişelenme bazı doğum lekeleri 40ı çıkınca geçiyormuş. ablamın bebeğinin göz kapakları kıpkırmızıydı d. lekesi dendi 40la geçti.. umarım seninkininde gecer..
     
  12. 1 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : EU1
  13. KapRis

    KapRis Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    676
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    allah analı babalı büyütsün
    bebeğin göbeği çok ağlamasından dolayı kanamış olabilir ama sen genede emin olmak için hemen dr götür doğum lekesinide dert etme canım allah başka dertler vermesin
    bebişin ömrü uzun bahtı güzel olur inşallah canım sevgilerimle
     
  14. 1 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : EU1
  15. Gkcn

    Gkcn Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Haziran 2007
    Mesajlar:
    1.721
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    106
    bebek doktorumuz göbeğine kesinlikle bişey sürme dedi.mikrop kapabilirmiş.bence bişey sürmesen iyi olur.ayrıca göbek düştükten sonra biriki gün içinde hafif bi kanama olabilirmiş.ancak aradan zaman geçtiyse ve kanama olduysa doktora gitmelisin.gaz sancısı için de ZİNCO diye bir damla kullanıyorum doktor tavsiyesiyle.bir dene istersen epey işe yarıyor.geçmiş olsun.
     
  16. 1 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : EU1
  17. kahvegxoxzlxuxm

    kahvegxoxzlxuxm Yeni Üye Üye

    Katılım:
    10 Ocak 2008
    Mesajlar:
    472
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    canım benim oğlumunda göbeği düşmüştü bizde dezenfekte yaptık ama bir türlü kapanmadı.hep kanıyordu.sonra büyüklere sorduk herkes birşey söylüyor.anlıyacağın denemediğim şey kalmadı.en son bu böyle olmaz dedim götürdüm doktora.yani sağlık kocağına götürdüm.meğersem sırada aynı sorundan şikayetçi bir sürü insan vardı.oğluşumun göbeğini kurşunla yaktı hemşire ablası.yani o açıklığı kapattı canım.çok korktum iz kalacak diye.oğlum şu an 4 yaşında hiç bir problem yok.sende sağlık kocağına gidecekmişsin.istersen bir göster kızının göbeğini doktora.mutlu kal.
     
  18. 1 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : EU1
  19. EU1

    EU1 Guest

    yarın gidecegiz dr a aman saglıklı sıhhatli olsundA KIZLAR GEÇER elbet hepsi ya bişey sorcam rezene çayı versem olur mu acaba melisa filan agır mı gelir