Göğüs kılları

Konusu 'Genel Göğüs Sağlığı ve Bakımı hk.' forumundadır ve essen tarafından 28 Nisan 2007 başlatılmıştır.

    28 Nisan 2007
    Konu Sahibi : essen
  1. essen

    essen Yeni Üye Üye

    Katılım:
    25 Nisan 2007
    Mesajlar:
    20
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar benim göğüslerimde kıllar var ve baya kalın ve siyahlar. Eskiden alıyordum ama aldğım her yerden iki tane daha çıktı. daha sonra kesmeye başladım. Duyduğuma göre onları almak zararlıymış böyle bir sorunu olan varsa paylaşır mı?:a015:
     
  2. 28 Nisan 2007
    Konu Sahibi : essen
  3. mert

    mert Aktif Üye Üye

    Katılım:
    31 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    1.587
    Beğenildi:
    4
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    38
    evet canım sakın koparma.ben de eskiden cahilce kopartırdım .sonra artmaya başladı.buna artık bir son vermeliydim.10 yıl önce iğneli epilasyon vardı.kıllar çıktıkca iğneli epilasyona gittim .üşenmedim 2 kıl için bile gittim.şimdi eser yok.ama hiç aksatmadım 1yıldan fazla sürdü...uzun sürmesine aldırma sakın.zaten bir şekilde alıyorsun o tüyleri.
    etrafımdakiler gülerdi bana 2 kıl için bile gidiyordum diye.ama sonuç önemli.
    gerçi şimdi lazer çıktı ama bölge olarak geniş bir alan olmadığı için ben lazer önermiyorum.
    ben ayrıca koltuk altıma da iğneli epilasyon yaptırdım şimdi rahatım.elektrik atışlarına zamanla alışırsın ve dayana bildiğin derecede atış yaptır.....sorun varsa cevaplarımm.
    ama ihmal etme derim.ne kadar erken başlarsan hem maddi hem de canının yanması açısından karda olursun.
     
  4. 28 Nisan 2007
    Konu Sahibi : essen
  5. nosey

    nosey Yeni Üye Üye

    Katılım:
    19 Şubat 2007
    Mesajlar:
    167
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ağdanın zarar vermediğini duymuştum ama cesaret edemedim ben. cımbızla idare ediyorum tek tük çıkanları da ama hiç hoşlanmıyorum ya..
     
  6. 29 Nisan 2007
    Konu Sahibi : essen
  7. heath_19

    heath_19 Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN

    Katılım:
    19 Nisan 2007
    Mesajlar:
    2.588
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    offf ya aynı dert bende de varr delırmek uzreyım...
    bı tedavı denım dıyorum ornegın bıorder yada karınca yumurtası tam karar verıyorum tamam bunu yapcam dıyorum, yok o yontemler ıyı deıl bu yontem daha iyi diyo benım kafa gene allak bullak oluyo :S
    ya bişey sormak ıstıyorum bende normal bı kıza gore daha fazla tuylenme var ama benımkı dogustan yanı dogdugumda varmıs (utanarak syluyorum rahat gibi durduguma bakmayın) neyse bu sekılde dogustanda olan tuylerın hormanla bı alakası olabılırmı? bılen varmı?
    ya ben bu kıl tuy yuzunden evlenmek daha ıstemıyorum ya :KK43: belki cok abartıyorum ama benle aynı durumu yasayanlar varsa benı anlıyacakdır emınım...
     
  8. 29 Nisan 2007
    Konu Sahibi : essen
  9. butterfly

    butterfly Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Nisan 2007
    Mesajlar:
    6.238
    Beğenildi:
    1
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    38
    bende de 3-4 tane var kıl ama koyu renk ve kalın:çok üzgünüm:

    zaten göğüslerimde küçük. hiç memnun deilim
     
    ee_ecece bunu beğendi.
  10. 30 Nisan 2007
    Konu Sahibi : essen
  11. essen

    essen Yeni Üye Üye

    Katılım:
    25 Nisan 2007
    Mesajlar:
    20
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Sevgili mert tavsiyelerin için teşekkürler sanırım en kesin yöntem bu.
     
  12. 30 Nisan 2007
    Konu Sahibi : essen
  13. hanne

    hanne Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN

    Katılım:
    6 Ekim 2006
    Mesajlar:
    701
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bunları almanın zararlı olduğunu bende duymuştum ama buna rağmen koparıyorum tek tük napiyim
     
  14. 1 Mayıs 2007
    Konu Sahibi : essen
  15. essen

    essen Yeni Üye Üye

    Katılım:
    25 Nisan 2007
    Mesajlar:
    20
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Canım evlilikle bir alakası yok yani annenin neden söylediğini anlayabiliyoruz ama bence bir alakası yok :1no2:
     
  16. 1 Mayıs 2007
    Konu Sahibi : essen
  17. mert

    mert Aktif Üye Üye

    Katılım:
    31 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    1.587
    Beğenildi:
    4
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    38
    sende tüy lerin fazla yada kalın oluşu kalıtsal nedenlerden de olur.halan,teyzen varsa onlara sor bakalım gençliklerinde kılları nasıldı.birde hormon bozukluğundan olabilir.testesteron hormonu seviyesine bir baktırman lazım.kadın doğum bölümünde tahll yaptırabilirsin.en kötü ihtimal de polikistik over sendromu olabilir...tabi bunlar sırası ile aklıma gelen belirti nedenleri...
    takma kafana fazla...bir sağlık sorunu olmadığı sürece...
    bu tür kıl sorunu olan arkadaşlar da çok.yalnız değilsin yani.
    sarışınlarda genelde pek olmaz da esmer tenlilerde daha ziyade daha sık görülüyor.
     
  18. 1 Mayıs 2007
    Konu Sahibi : essen
  19. heath_19

    heath_19 Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN

    Katılım:
    19 Nisan 2007
    Mesajlar:
    2.588
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    mert, oncelıkle cvp verdıgın cok tesekkur ederım.
    bu konuda haklı olabılırsın yanı kalıtsal olma konusunda cunku sulalede her kızda olmasada benımle aynı sorunu yasayan kuzenler (kız) var...

    inş bi şekılde kurtulcam..yoksa erkek arkadasım yandıı cunku kolay kolay evlenmem :D