Göğüs büyütme konusunda kişisel deneyimlerim

Konusu 'Doğal Göğüs Büyütme Yöntemleri' forumundadır ve unnickliyim tarafından 20 Kasım 2008 başlatılmıştır.

    20 Kasım 2008
    Konu Sahibi : unnickliyim
  1. unnickliyim

    unnickliyim Yeni Üye Üye

    Katılım:
    4 Kasım 2008
    Mesajlar:
    71
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    selam kızar ben yaklaşık 1 senedir kk nde göğüs büyütme ile ilgili herşeyi okudum ve uygulamaya çalıştım. öncelikle şunu söylemeliyimki ilaçlar falan olduğu gibi yalan çoğunu kullandım çünkü. bitkisel yollarla büyütmede de aslında uyguladığım dönemlerde yol katettim ama bırakınca yine eski haline döndüler. şuara tekrar biçok başlığı okuyup derleyip toplayıp bi plan yaptım ve inş. p.tesiden sonra uygulamayı düşünüyorum. şuanda düzenli bişey yapmıyorsanız hadisizde gelin bana eşlik edinhihoyyyt
    şimdi öncelikle ben aktardan şunları aldım : küç, nar çekirdeği, narçiçeği(nar çayı için kışın malum çay daha iyi:jeyyar:) plana gelince madde madde yazıyorum canlarım hadi bakalım.
    1- KÜÇ+NAR ÇEKİRDEĞİ: sabah kahvaltıdan sonra 1 kaşık küç ve 1 kaşık nar çekirdeğini yutuyoruzcokacimcoook
    2- SPOR: sol yumruğumuzla sağ avcumuza bastırarak 10 a kadar sayıyoruz aynı hareketi sağ yumruklada yapıyoruz bunu ilerleyen günlerde çoğaltabiliriz tabisüprizzzzz
    3- MASAJ: bi başlıkta daha var biliyosunuzdur buz ile masaj demişler ama ben yazın arkonun nar özlü kremi ile yapmıştım epey yol katetmiştim, lütfen bu masaj işini önemseyelim ve aksatmayalım gerçekten çok önemli en az 5 er dakka her göğüs için yapalım:utangac:
    4- HURMA: 2 tane hutma yiyelimcokacimcoook
    5- NARÇİÇEĞİ ÇAYI: bide ben aktardan nar çiçeği çayı aldım vaktiniz oldukça günde 1-2 kere bunu da kaynatıp içebilirsiniz.
    6- GECE: gecede masaj ve sporu yapalım, hatta 2 hurmayı yiyelim ve bence küçle nar çekirdeğini de yiyelim diyorum ama bukadar östrojen çokmu fazla gelir acaba:uhm:
    nolur sizde bi okuyun fikirleriniz varsa söleyinde p.tesi başlayalım şu işe, tam öğretmenler günündekaydirigubbakcemile5
     
  2. 20 Kasım 2008
    Konu Sahibi : unnickliyim
  3. .mavii.

    .mavii. Üye Üye

    Katılım:
    10 Kasım 2008
    Mesajlar:
    89
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    güzel bir program hazırlamışsın arkadaşım tşkler..ben de sadce nar çekirdeği ve narçiçeği çayı hariç bu programdaki diğer bütün maddeleri 25 gündür uyguluyorum.bir fazlalık olarak hergün nar yiyorum mutlaka.çok güzel gidiyor :nazar:eğer azmedilirse bu program gerçekten başarılı olur bundan eminim..inanmak herşeyden önemli bunu öğrendim başarıcaz inşallah..:lepi:
     
  4. 20 Kasım 2008
    Konu Sahibi : unnickliyim
  5. sena72

    sena72 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    26 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    27
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Güzel Program ben nar küç ve çemen 1 kavanozda karıştırıp 1 kaşık yedim bi yan etki olmadı 1 2 cm oldu toplam 6 cm olmasını istiyorum spor yapmadım hurma da arada yedim
     
  6. 20 Kasım 2008
    Konu Sahibi : unnickliyim
  7. unnickliyim

    unnickliyim Yeni Üye Üye

    Katılım:
    4 Kasım 2008
    Mesajlar:
    71
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    senacım çemeni bende almıştım biara hani bi çay vardı ya suna dumankayanın onu yapıodum. ama çok iğrençti içemedim direk yutabilirim belki. seninkide böyle kahve çekirdeği gibi dimi canım direk yeniyo yani dimi o ???
     
  8. 20 Kasım 2008
    Konu Sahibi : unnickliyim
  9. Susqun_um

    Susqun_um Yeni Üye Üye

    Katılım:
    27 Ekim 2008
    Mesajlar:
    220
    Beğenildi:
    1
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    SPOR: sol yumruğumuzla sağ avcumuza bastırarak 10 a kadar sayıyoruz aynı hareketi sağ yumruklada yapıyoruz bunu ilerleyen günlerde çoğaltabiliriz tabi

    Ya ben bunu yaparken göğsüm çok acıyo dayanamıyom.Annemde sen deli misin?kızım süt bezelerini zedeliyeceksin diyor
     
  10. 20 Kasım 2008
    Konu Sahibi : unnickliyim
  11. unnickliyim

    unnickliyim Yeni Üye Üye

    Katılım:
    4 Kasım 2008
    Mesajlar:
    71
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ay canım ya ben daha yapmaya başlamadığım için bişey diyemiyorum ama belkide normali odur yapan arkadaşlar bilirler inş. onlarda cevap yazarlar. belkide acıyınca büyüyeceği anlamına geliodur:jeyyar:
     
  12. 20 Kasım 2008
    Konu Sahibi : unnickliyim
  13. Miracle2

    Miracle2 Üye Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2008
    Mesajlar:
    330
    Beğenildi:
    1
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    18
    Bahsedilen hareketi yaparken acıyan, süt bezeleriniz değil, ham olan göğüs kaslarınız. Memeler hareketle sadece yukarı kalkar, başkada etkilenmeze yani.meme altlarındaki kaslar hareketle gelişince memişleriniz biraz daha büyük görünecek:KK66: O yüzden kainat güzeli buz masajına ve bu hareketlere hep devam edin diyor. Bu arada kainat güzeli hem buz masajından bahsetmişti, hemde balla olan meme masajından. Canım arko balın yerini tutar ama buzun espirisi var onun yerini tutmaz. Buz masajı değilde buz gezdirme desek belki daha iyi olucak, karışıklık oluyor. Bence buzuda mutlaka proğramına ekle.
    Başarılar herkese!
     
  14. 20 Kasım 2008
    Konu Sahibi : unnickliyim
  15. bende popo büyütmek istiyorum bildiğin yöntemler varsa yazar mısın?göğüs büyütmenin tek yolu masaj canım
     
  16. 21 Kasım 2008
    Konu Sahibi : unnickliyim
  17. sena72

    sena72 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    26 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    27
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Canım kahve çekirdeği gibi derken çemenden bahsediyorsan benim aldıgım baya un gibi öğütülmüş. o çayın banada kokusu iğrenç gelmişti ama şimdi içmenin kolay yolunu buldum. mesela içine biraz karanfil yada vanilya falan atıyorum daha bi kolay oluyor içmesi. küçün yada narın içine hiç atmadım nasıl olur bilmem ama çay da güzel oluyor
     
  18. 24 Kasım 2008
    Konu Sahibi : unnickliyim
  19. unnickliyim

    unnickliyim Yeni Üye Üye

    Katılım:
    4 Kasım 2008
    Mesajlar:
    71
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    kızzlllarrr hadi başlıyoruz bugün ya ama nar çekirdeği çok iğrenç bişey kusucaktım yerken :KK43:(( siz nası yiyosunuz acaba, bi tavsiyesi olan varsa nolur sölesin gayet kötü bi kokuu var çünkü :KK43:(