göğüs büyütme

Konusu 'Doğal Göğüs Büyütme Yöntemleri' forumundadır ve anelia tarafından 27 Şubat 2009 başlatılmıştır.

    27 Şubat 2009
    Konu Sahibi : anelia
  1. anelia

    anelia Popüler Üye Üye

    Katılım:
    25 Şubat 2009
    Mesajlar:
    630
    Beğenildi:
    82
    Ödül Puanları:
    113
    kızlar göğüs büyütücü krem kullanıpta memnun olan varsa lütfen yazsın
     
  2. 27 Şubat 2009
    Konu Sahibi : anelia
  3. kremi bilmiyorum ama göğüs büyütme hapı kullanmıştı bi arkadaşım bayada fark etmişti.ama pahalıydı baya adınıda hatırlamıyorum.
    hormon dengesini bozduğu için çokta sağlıklı değil sanırım..
     
  4. 1 Mart 2009
    Konu Sahibi : anelia
  5. anelia

    anelia Popüler Üye Üye

    Katılım:
    25 Şubat 2009
    Mesajlar:
    630
    Beğenildi:
    82
    Ödül Puanları:
    113
    tochme breast firmig krem hakkında bilgisi olan varsa acil yazsın arkadaşlar.ben bi sitede tesadüfen gördüm ve cok övüyolar.
    +kullanıcı yorumlarıda var sitede.hepsi olumlu yönde yorum yazmış.bu kremi kullanan yada bilgi sahibi olanlar lütfen paylaşsın
     
  6. 3 Mart 2009
    Konu Sahibi : anelia
  7. tuana_tuana

    tuana_tuana Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Haziran 2007
    Mesajlar:
    349
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ben kremde kullandim yag da kullandim hic faydasini gormedim.
     
  8. 16 Ekim 2009
    Konu Sahibi : anelia
  9. sda__

    sda__ Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Ekim 2009
    Mesajlar:
    14
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    gülüm ben nıtro canada kullanıyorm çok ie yaradı bende. yanında bi de sabun veriyo kullanmadan önce yıkayıp kuruluyosun. sonra da göğsüne dıştan içe doğru masaj yapıyosn. alttan başlayarak. :lepi:
     
  10. 12 Kasım 2011
    Konu Sahibi : anelia
  11. greenapple

    greenapple Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Eylül 2009
    Mesajlar:
    209
    Beğenildi:
    19
    Ödül Puanları:
    108
    evet kullanan biri varsa yazsın bnde dün gördüm aktarda tesadüfen.aklım kalmadı değil hani:KK1: fiyatı 50 liraydı
     
  12. 12 Kasım 2011
    Konu Sahibi : anelia
  13. venus67

    venus67 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    410
    Beğenildi:
    16
    Ödül Puanları:
    108
    Bence bu göğüs büyütme işinden vazgeçin bence işe yaramıyolar ayrıca kremmiş hapmış kızlar büyüteyim derken ne kadar zarar veriyo bilemiyoruz Allah korusun ileride ikisinide aldırmak zorunda kalabilirsiniz ne var içlerinde biliyomusnz bence uğraşmayınebatına değilde dik kalmasına önem verin bu daha önemli en iyisi sporla kasları geliştirin dik oloyu ve daha iri görünüyo vermeyin şu aptalca şeylere paranızı amacım hayallerinizi yıkmak değil sakın yanlış anlamayın benim de çok büyük sayılmazlar ama ideal ve en önemlisi çok diriler sporla sağlıyorum bence sizde öle yapın barışık olun göğüslerinizle şükredin sporla bir beden büyütbilirsiniz....
     
  14. 13 Kasım 2011
    Konu Sahibi : anelia
  15. ch1x0r

    ch1x0r Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Kasım 2011
    Mesajlar:
    30
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    75'den 80'e çıktım. en doğal yolla :)
     
  16. 13 Kasım 2011
    Konu Sahibi : anelia
  17. yamy

    yamy Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Nisan 2010
    Mesajlar:
    77
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    o doğal yol dediğin nedir canım?
     
  18. 15 Kasım 2011
    Konu Sahibi : anelia
  19. carlistonbiber

    carlistonbiber Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Eylül 2011
    Mesajlar:
    2
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    arkadaşlar yeni başlık nasıl açılıyor bilemedim zaten konuyla alakalı birçok başlık olduğu için herhangi birine yazmayı uygun buldum.umarım görür ve yardımcı olabilirsiniz.20 yaşındayım.göğüslerim 12imde neyse hala öyle.tam dolgulu 75 beden sütyeni doldurmuyorlar.2 yıldır cinsel hayatım var.buna rağmen büyümediler.silikon taktırmak hep hayalimdi.şu an öğrenciyim bir sene sonra mezun olucam ve iyi para kazanabileceğim bir bölümde okuyorum iyi bir mesleğim olucak.ancak ben beklemek istemediğimden ajans işlerinde(tanıtım-organizasyon hosteslik) çalışarak para biriktirmiştim.ne yazık ki ufak bir operasyon geçirmek durumunda kaldım bu esnada parayı filan da bitirdim.tekrar biriktirmeye başlayacağım.doktora görünen var mı hiç göğüslerinin küçüklüğüyle yahut büyümemesiyle alakalı öncelikle onu merak ediyorum.belki hormonal bir şeydir diye düşünmüştüm ancak reglim hayatım boyunca hep düzenliydi bir kere bile aksamadı,ağrısız sızısızdı.bu açıdan hormonal bir sorun olabileceğini düşünmedim.istanbulda yaşıyorum.şimdi merak ettiklerim şunlar:
    -yaptıran arkadaşlara sorum, her şeyi ile toplamda iyi bir doktor yaptığı zaman ne kadara mal oluyor?
    -bu maliyeti, ilk muayne-görüşme, ameliyat ve doktor masrafları ayrı ayrı olmak suretiyle detaylı olarak yazabilir misiniz?
    -ameliyat sonrası masraflar ve yine pansumanıydı, doktor kontrolüydü bunlar ameliyat masrafı kapsamında mı yoksa her kontrol için ayrı ücret mi ödeniyor?
    -enfeksiyonik bir durumda yahut kist gibi bir şey oluştuğu durumda -ameliyata bağlı- silikonların çıkarılıp tekrar takılması gerekiyor mu, bunun içinde ücret alıyorlar mı, bu ücret gene bir ameliyat ücreti kadar mı?
    -ben geçenlerde biyopsi geçirdim, 2 haftada ancak kendime geldim ve çok acı verici bir süreçti, bundan çok daha acı verici olacağını düşünüyorum bu ameliyat sonrasının.vücuduna iki parça koyuyorlar büyükçe bir yer kesip sanırım?
    -ağrı ve acı ne kadar sürüyor?
    -tüm bu masrafa ve acıya değer mi?
    -ikili ilişkilerde(sevgili-koca) kıskançlığınız azaldı mı?çünkü ben kıskançlığın sevmenin yanında ya karşındakine güvensizlikten ya da özgüven eksikliğinden ileri geldiğini düşünmekteyim.
    son olarak, genelde gelişmemiş memelerde göğüs uçları da gelişmemiş oluyor.yani benim 12 yaşımda neyse yine öyle.büyük bir göğüste ameliyat sonrası nasıl durur bu?

    yanıtlarınız için şimdiden teşekkür ederim.