göğüs büyütmede en iyi doktor ??

Konusu 'Doktorlar, öneriler sorular' forumundadır ve mrsfreesia tarafından 14 Haziran 2010 başlatılmıştır.

    14 Haziran 2010
    Konu Sahibi : mrsfreesia
  1. mrsfreesia

    mrsfreesia gracias a la vida.. Üye

    Katılım:
    20 Mart 2008
    Mesajlar:
    2.162
    Beğenildi:
    181
    Ödül Puanları:
    163
    bu ay içinde cesaretmi toplamısken göğüs büyütme ameliyatı olmak istiyorum ama o kadar kafam karıstı ki ne yapacağımı bilmiyorum.. kulaktan dolma deil de gerçekten bu konuda bilgisi tecrübesi olan arkadaslar tavsiyelerini yazarlarsa çok sevinirim.. simdiden hepinize tesekkürler KK nın güzel bayanları..a.s.
     
  2. 14 Haziran 2010
    Konu Sahibi : mrsfreesia
  3. KALEM1981

    KALEM1981 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.289
    Beğenildi:
    98
    Ödül Puanları:
    148
    canım ben ameliyat olalı temmuzda 1 yıl olacak..sen de görüştüysen doktorlar ile teknikler hakkında bilgin olmuştur.. ben bu ameliyatı 5 sene araştırdım ve doktorlardan edindiğim ortak sonuç her hastaya göre tekniğin farklılaştığı,eğer bir hastanın vücudu kas üstü yapmaya uygun ise kas üstü kas zarı altına konulması mümkünse kas zarı altına konuluyor bir de biliyosundur zaten dual plan diye bir yöntem daha var onda da protezin üst tarafı kas altına alt tarfı da kas üstüne yerleştiriliyo.. benim görüşmeler sonucu edindiğim bilgi serum fizyolojik protezlerin zaman içerisinde sızma yapabildiği ve jel protezler kadar doğal durmadığı oldu.. bana kas zarı altına cohesive jel protez uygulandı,şu an çok ama çok doğal oldular,yumuşaklık ve şekilleri gerçekten çok doğal oldu..inşallah sen de istediğin sonucu elde edebilirsin,acıdan korkma,ilk bi kaç gün belki seni zorlar sonrasında zaten herşey çok hızlı gelişiyor,ameliyat sonrası yaşanan mutluluğun yeri çok farklı inan buna.
     
  4. 14 Haziran 2010
    Konu Sahibi : mrsfreesia
  5. mrsfreesia

    mrsfreesia gracias a la vida.. Üye

    Katılım:
    20 Mart 2008
    Mesajlar:
    2.162
    Beğenildi:
    181
    Ödül Puanları:
    163
    canım ya böyle yazıları okudukça içim ferahlıyo gerçekten çok tesekkür ederim.. kas altı konusunda öyle yorumlar okudum ki asla yaptırmam diyecek kadar etkilendim umarım benim yapımda kas zarı altı için uygundur. senin ameliyatını barıs çakır mı yapmıstı ? öyle kalmıs aklımda o kadar çok sayfa gezindim ki üye isimlerini aklımda tutamıyorum pek bide ne kadara oldun sen ?
     
  6. 14 Haziran 2010
    Konu Sahibi : mrsfreesia
  7. KALEM1981

    KALEM1981 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.289
    Beğenildi:
    98
    Ödül Puanları:
    148
    canım ben naci çelik'e oldum ameliyatımı,5.500 ödemiştim o zaman.şimdi fiyatlar nasıl bilemiyorum
     
  8. 16 Haziran 2010
    Konu Sahibi : mrsfreesia
  9. themis1985

    themis1985 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Haziran 2010
    Mesajlar:
    51
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    bende artık ameliyat yaptırmaya kararlıyım kızlar. aylin karanlık ve tuğrul turan arasında bir karar veremiyorum.

    ikisi de iyiymiş ama tuğrul turan acısız ağrısız oluyomuş diye duydum. fiyat olarak ise aylin karanlık 4500-5000 diolar, tuğrul turan 6000 tl imiş.tuğrul turan biraz daha uygun bir fiyat verse kesin o diyorum. forumda bi arkadaş tuğrul turan için manikür yaptırmış gibi ameliyat oldum yazmıştı.

    barış çakır için de çok iyi diolar ama o damla yapıyomuş bana damla sarkık duruyo ibi gelio istemiyorum o yüzden. ooof çok kararsızım ve bu konuda fikrinize ihtiyacım var.
     
  10. 16 Haziran 2010
    Konu Sahibi : mrsfreesia
  11. mrsfreesia

    mrsfreesia gracias a la vida.. Üye

    Katılım:
    20 Mart 2008
    Mesajlar:
    2.162
    Beğenildi:
    181
    Ödül Puanları:
    163
    karar vermek çok zor yaa bende sasırmıs durumdayım çok fazla para da ödemek istemiyorum bak mesela dilek avsae 7500 dedi mesut özcan 4500 çok fark var. barıs çakırı bende duydum çok iyiymis ve damla silikon da en doğal duranı diye biliyorum yuvarlak protezler top gibi duruyo silikon olduğu çok belli oluyo sanki. ama damla silikon için de bi doktor kayma riski var demisti off valla napıcaz bilmem :KK43:(
     
  12. 18 Haziran 2010
    Konu Sahibi : mrsfreesia
  13. themis1985

    themis1985 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Haziran 2010
    Mesajlar:
    51
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    ben damla istemiyorum sarkık duruyo gibi sanki. yuvarlak olup boyutu çok büyük olmazsa doğal oluyo bence. ben tuğrul turanda kararlıyım ama artık. geri henüz randevu alıp gidemedim ama genel anestezi yapmaması bile onu tercih etmem için yeterli galiba. bide ben yuvarlak istiyorum diorum ama aslında yuvarlak nasıl duruyo damla nasıl duruyo görmüş değilim. resimler var forumda onlarda hangi protez kullanıldığı yazmıyor. sizde yuvarlak ve damla protezli göğüs resmi varsa siteye ekleyebilirmisiniz arkadaşlar.
     
  14. 19 Haziran 2010
    Konu Sahibi : mrsfreesia
  15. themis1985

    themis1985 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Haziran 2010
    Mesajlar:
    51
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    meraba insomnia
    özelden mesaj atmışsın canım ama ben yeni üyeyim cevap yazamadım:KK43: burdan yazıyorum o yüzden.
    tuğrul turan kas üstüne yapıyomuş genelde, hiç acı olmuyomuş yarım saat sürüyomuş 2-3 saatede hastaneden çıkabiliyormuşsun. kas üstü olmasına rağmende çok doğal oluyomuş.ama onun için biraz meme dokusu olması gerekio sanırım. bende de hiç bişey yok maalesef:KK43: ama kas üstü istiyorum yinede.tuğrul turan kas altıda yapsa acımıyomuş.nette videosu var tuğrul beyin bi bak istersen. ben bi türlü randevu alıp gidemedim bi tek hafta sonu müsaitim o zamanda o müsait olmuyo galiba. arıycak sekreteri beni.gidersem haber veririm mutlaka. bi de tuğrul bey genel anestezi yapmıyo ben zaten en çok ondan korkuyodum. sırf o yüzden tuğrul beyi istiyorum. biraz pahalı falan ama kredi alıcam sanırım.
     
  16. 15 Ocak 2011
    Konu Sahibi : mrsfreesia
  17. TRTHD

    TRTHD Yeni Üye Üye

    Katılım:
    15 Eylül 2007
    Mesajlar:
    247
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    güncelleyelim kızlar arka safalarda kalmış
     
  18. 17 Ocak 2011
    Konu Sahibi : mrsfreesia
  19. oralet

    oralet Ben, Yenilendim.. Üye

    Katılım:
    23 Şubat 2010
    Mesajlar:
    2.388
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    106
    Merhaba, belki bir çoğunuz ameliyatını olup bitirmiştir bu araştırma sürecini veya öğrenmiştir yine de yazmak istedim.

    Protezin yüzeyi küçük pütürlü yüzeylere sahipse bu konulan bölgeye tutunur ve kayma gibi bir risk doğurmaz. Bu yüzden protezin pütürlü veya pütürsüz olması da önem taşıyor.

    Ayrıca kayma riski doktordanda kaynaklanır. Açılan cebin boyutunun protezle uyumlu olması gerekir.

    Karar vermenizde bol şans dilerim. Ameliyat olanlara da geçmiş ve hayırlı olsun :))