Göğüs küçültme Ameliyatı ile ilgili tecrübelerimizi paylaşalım

Konusu 'Meme Estetiği' forumundadır ve ---Lily--- tarafından 11 Şubat 2007 başlatılmıştır.

    11 Şubat 2007
    Konu Sahibi : ---Lily---
  1. ---Lily---

    ---Lily--- Yeni Üye Üye

    Katılım:
    11 Şubat 2007
    Mesajlar:
    3
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar herkese merhaba,

    internette bu ameliyatla ilgili bilgi ararken en iyisi ameliyatı olmuş birine sormak düşüncesinden hareketle bu siteyi buldum...

    aranızda bu ameliyatı olmuş (yakınlarınızda birisi de olabilir) ve bana hem ameliyatla ilgili (ameliyatın kendisi, sonrası, kalan izler vs.) bilgi, hem de doktor tavsiyesi verebilecek birileri var midir acaba?

    şimdiden hepinize teşekkür ediyorum yardımlarınız için...

    Lily
     
  2. 11 Şubat 2007
    Konu Sahibi : ---Lily---
  3. tubatuba

    tubatuba İNSAN Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    73
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Sevgili Lily ben göğüs küçültme ameliyatı oldum. Aşağıda bu konu ile

    ilgili yazımı göreceksin. Yinede aklına herhangi birşey gelirse sormakdan

    çekinme.
     
  4. 11 Şubat 2007
    Konu Sahibi : ---Lily---
  5. ---Lily---

    ---Lily--- Yeni Üye Üye

    Katılım:
    11 Şubat 2007
    Mesajlar:
    3
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    merhaba Tuba, yanitin icin cok tesekkurler. okudum yazini, gecmis olsun.

    ben daha cok doktor tavsiyesi kismiyla ilgiliyim aslinda. yani yaptirmaya kesin kararliyim diyebilirim..

    Lily
     
  6. 15 Şubat 2007
    Konu Sahibi : ---Lily---
  7. ardaeren

    ardaeren Yeni Üye Üye

    Katılım:
    6 Ocak 2007
    Mesajlar:
    20
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    merhaba lily bende göğüslerimi küçülteceğim.ben izmirdeyim ve dr atay atalay bu konuda çok iyiymiş ama şimdi emziriyorum 4 ay sonra falan olacağım.ama 20 gün önce istanbulda bir arkadaşım oldu doktoru hatırlamıyorum ama öğrenirim o mkadar güzel olmuşki inanamazsın.ameliyat olan arkadaş daha bekar ve 20 yaşındaydı dr biraz özenmiş ameliyat tam 7 saat sürmüş sonuç mükemmel gerçi daha sargıları açılmamıştı ama süper.hiç düşünme bile hemen yaptır sanırım 5500 liraya yaptırmış.ameliyat olursan lütfen bizimle paylaş canım
     
  8. 17 Şubat 2007
    Konu Sahibi : ---Lily---
  9. ---Lily---

    ---Lily--- Yeni Üye Üye

    Katılım:
    11 Şubat 2007
    Mesajlar:
    3
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    tabi ki paylasirim. kesin yaptiricam, biktim artik, sirtim da agriyo zaten..

    doktorun ismini, telefonunu ogrenebilirsem cok sevinirim..

    Lily


     
  10. 17 Şubat 2007
    Konu Sahibi : ---Lily---
  11. zzeyy

    zzeyy Yeni Üye Üye

    Katılım:
    30 Ekim 2006
    Mesajlar:
    285
    Beğenildi:
    2
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Kızlar ben de bu dertten mustaribim vallahi. Ağrılarım bitmek bilmiyor. Güzelliği bir tarafa... Ama korkularım var, ameliyattan korkuyorum, iz kalmasından korkuyorum, maddi yönden karşılayamamaktan korkuyorum. Ama çok isterdim gerçekten ben de.
     
  12. 3 Nisan 2007
    Konu Sahibi : ---Lily---
  13. EU2

    EU2 Guest

    Ben 6 yıl kadar önce ameliyat oldum. Kocaman ve sarkmış göğüslerimi küçülttüm ve bence yaptığım en iyi işti kızlar. Sırt ağrılarım geçti, artık istediğim her kıyafeti giyebiliyorum, kendime güvenim arttı. Ameliyat sonrası biraz zorluk yaşadım, 3 hafta kadar sırt üstü yattım, 6 ay kadar ağır kaldırmadım ...vs ama hepsine değdi.
     
  14. 9 Haziran 2007
    Konu Sahibi : ---Lily---
  15. missberry

    missberry forever, ever... Üye

    Katılım:
    1 Haziran 2007
    Mesajlar:
    576
    Beğenildi:
    5
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    18
    evet lütfen biri anlatsın :KK43: belki bnm için daha erken ama şuan 90 ölçülerinde olmalarına rağmen yaz ayları bikini/sütyen bulabilme işkencesi çekmek ve dikkat çekiyo die beğendiğim hiç bir şei giyinememek çok sinir bozucu!!!sıcaklar yüsünden aşırı terlemesi de ayrıca başa bela..ahhh bide o sokakta yürürken -gayet kapalı birşey bile giyinmiş olsam- o bakışlar yokmu benneyaptımki evet belki şuan genç olduum için güsel görünüo olabilirler ama kendimi çocuk doğurduktan sonra düşünemiorum :1no2::1no2: zamanı belli deil ama mutlaka bigün başımdan geçecek benimde bu operasyon.. en zor ve en ağrılı estetik ameliyatı die duydum senağlama bilen yaşayan tüm ayrıntılarıyla anlatsın lütfeen..
     
  16. 10 Haziran 2007
    Konu Sahibi : ---Lily---
  17. abstruse

    abstruse Yeni Üye Üye

    Katılım:
    1 Haziran 2007
    Mesajlar:
    21
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    güzel göğüslere sahip olmak için 3 hafta sırtüstü yatmaya değer valla
     
  18. 13 Haziran 2007
    Konu Sahibi : ---Lily---
  19. Alala_2

    Alala_2 Guest

    selam kızlar ben bu ameliyatı oldum. inanın hayata geri dondum dıyebilirim. vitrinlerde gorduum seylerin içine sıgarlarmı die dusunmuyorum, denediimde psikolojim bozulmuyo artık sadece cirkin oldukları için vazgeciyorum almaktan. ayrıca artık nadide sultan yerine taş gibi die laf atıolar bundan hoslandıım için yazmadım tabii benim durumda olanlar anlayabilirler...
    ameliyatım 6 saat surdu. ama sonuc harikaydı artık mankenım die salınanların goguslerıne burun kıvırıyorum pehhhh die :) sutyenede gerek kalmıo kimse sutyen takmadııma inanmıo...
    ameliyattan sonra abartmıyorum cok sasırtıcı ama en ufak bı agrım sızım olmadı, parmaamı kessem acıdan olurum ama hıc ama hıcbısı hıssetmedım ben.
    su anda his kaybımda yok gayet normal hersey ama doktorum emzirme doneminde sorun yasanabilir kucuk bı ihtimal dedi.
    ben cok memnunum ve 3 umuzde cok mutluyuz. :) kendimi tebrik ettiim sayılı işlerden biri cunku biraz cesaret istiyo ama korkmayın sonra cok mutlu olucaksınız...
    sevgiler...