gonal f kullanan varmı

Konusu 'Jinekoloji / Kadın Hastalıkları' forumundadır ve figen26 tarafından 2 Mayıs 2007 başlatılmıştır.

    2 Mayıs 2007
    Konu Sahibi : figen26
  1. figen26

    figen26 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2007
    Mesajlar:
    173
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşlar ben bu ay gonal f başlıcam aranızda kullanıpda hamile kalan varmı
     
    Happy Meal bunu beğendi.
  2. 2 Mayıs 2007
    Konu Sahibi : figen26
  3. DALOLIM

    DALOLIM pes etmek yok yola devam Üye

    Katılım:
    4 Ekim 2006
    Mesajlar:
    448
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    canim ben kullandim ama tüp bebek yaparken ve hamile kaldim bi kizim oldu allah büyük insallah seninde olur
     
    Happy Meal bunu beğendi.
  4. 2 Mayıs 2007
    Konu Sahibi : figen26
  5. figen26

    figen26 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2007
    Mesajlar:
    173
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    86
    dalolim bizim tüp bebek olmayacak normal yoldan olacak inşallah allahım banada nasip eder
     
    Happy Meal bunu beğendi.
  6. 2 Mayıs 2007
    Konu Sahibi : figen26
  7. DALOLIM

    DALOLIM pes etmek yok yola devam Üye

    Katılım:
    4 Ekim 2006
    Mesajlar:
    448
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    canim insallah ama bende bu igneyi tüp bebekte kullandim yumurtaliklari hamile kalmaya tam olarak hazirlamaya falan yariyo demisti doktorum
    insallah canim allah kimsenin sabrini evlat özlemiyle denemesin sen ve senin gibi ellerini allaha acip dileyenleri bos cevirmesin
     
    Happy Meal bunu beğendi.
  8. 3 Mayıs 2007
    Konu Sahibi : figen26
  9. figen26

    figen26 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2007
    Mesajlar:
    173
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    86
    aminn dolalim
    bakalım ne olacak bu ay sonuç
     
    Happy Meal bunu beğendi.
  10. 8 Mayıs 2007
    Konu Sahibi : figen26
  11. yazgxuxlxuxm..

    yazgxuxlxuxm.. canım kızım allaha emanet Üye

    Katılım:
    28 Mart 2007
    Mesajlar:
    1.019
    Beğenildi:
    24
    Ödül Puanları:
    148
    Dalolim Canim Mrb Yazini Okudumda Bende Başlicam Galiba önümüzdeki Ay Gonal F Ye Dr Um Biraz Pahali Dedi.ne Kadar üreti.etkili Bi Iğnemi Gerçekten. Bide Benim Tüp Bebek Ya Da Aşilama Diil Normalyolla Olcak Canim Bilgi Verirsen çok Sevinirim.
     
    Happy Meal bunu beğendi.
  12. 9 Mayıs 2007
    Konu Sahibi : figen26
  13. figen26

    figen26 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2007
    Mesajlar:
    173
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    86
    esmacım rapor çıkardın ssk dan 150 tuttu benim raporlu raporsuz 750 falan
    bende daha adet olmadım aslında bugün başlarım diye düşünüyordum
     
    Happy Meal bunu beğendi.
  14. 9 Mayıs 2007
    Konu Sahibi : figen26
  15. qusel

    qusel İnci Tanem Üye

    Katılım:
    20 Şubat 2007
    Mesajlar:
    2.447
    Beğenildi:
    58
    Ödül Puanları:
    148
    cnm bu ılacı dr kontrolundemı kullanmak gerekıo illaki..??
     
    Happy Meal bunu beğendi.
  16. 9 Mayıs 2007
    Konu Sahibi : figen26
  17. figen26

    figen26 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2007
    Mesajlar:
    173
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    86
    evet canım çünkü 2 günde bir kontrole gitmek gerekiyor
     
    Happy Meal bunu beğendi.
  18. 9 Mayıs 2007
    Konu Sahibi : figen26
  19. figen26

    figen26 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2007
    Mesajlar:
    173
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    86
    kızlar ben yarın başlıcam inşallah iğnelere bana dua edin ne olur..
     
    Happy Meal bunu beğendi.