gördüler beğendilerr eeeee????

Konusu 'Aşk Hikayelerimiz/Dertlerimiz' forumundadır ve incidestan tarafından 8 Mart 2010 başlatılmıştır.

    8 Mart 2010
    Konu Sahibi : incidestan
  1. incidestan

    incidestan :) 17.07.2010 :) Üye

    Katılım:
    22 Aralık 2009
    Mesajlar:
    683
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    merhaba kızlar...

    benim derdim hep insanlar der ya söz ne zaman yok nişan ne zaman yok düğün ne zaman delirmek üzereyim artık

    25 şubatta ailenin bayanları gelip bizim ailenin bayanlarıyla tanıştı yani gün oturması gibiydi çok güzel geçti görüşmek üzere dediler ve gittiler
    erkek arkadaşım çok beğendiklerini söyledi teşekkür etti
    ve şu ana kadar hiç ses yok yani tam 10 gün geçti bu arada kız kardeşinin sözü yapıldı dün tebrik etmek için aradım 3 hafta sonra nişan dedi.. bir taraftan bu hafta dayısının oğlunun nişanı yapılacak hepsi üst üste geldi ama bize hala hiçbirşey söylenmedi şimdi duyan tüm akraba konu komşu eee ne zaman geliyorlar diyor millete laf anlatmaktan çenem yoruldu sevgilime de ne zaman gelceksiniz eee hadi demek istemiyorum çok meraklıymış gibi...

    artık babam biliyor herkes biliyor uzatmanın alemi ne anlamıyorum gördüler ama istemeye gelmiyorlar ne kadar kötü bir durum sanki beğenmemişler gibi.. oysa ablasıyla 2 günde bir mutlaka konuşuruz geçen akşam doğum günümdü onlarda kutladık ben mi çok kuruntu yapıyorum bilmiyorum ama sorulardan bıktım sevgilime yanısıtıyorum boş yere kavga ediyoruz açık açık sorsam meraklı gibi olcam böyle kendimi yiyorum

    ne yapmalıyım ????
     
  2. 8 Mart 2010
    Konu Sahibi : incidestan
  3. mirmir

    mirmir :) :( :) :( Üye

    Katılım:
    27 Kasım 2009
    Mesajlar:
    184
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canım kendin söylüyosun ya onların da başı kalabalıkmış.onun ablasınında istemesi sözü nişanı fln...
    hem eğer bi sorun olsaydı erkek arkadasın da sana yansıtırdı bence sen hiç takma kafayı onların da su telası bitsin senin yeni konuları açtığını görürürz inş :) istemeye gelecekler ne giyeyim diye:1hug:
     
  4. 8 Mart 2010
    Konu Sahibi : incidestan
  5. incidestan

    incidestan :) 17.07.2010 :) Üye

    Katılım:
    22 Aralık 2009
    Mesajlar:
    683
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    inşallah canım da ablası değil kız kardeşi mantık olarak önce olmaması gereken yani bir çelişki yok mu?
     
  6. 8 Mart 2010
    Konu Sahibi : incidestan
  7. fiyonk_

    fiyonk_ Yeni Üye Üye

    Katılım:
    31 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    2.955
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    10 gün biraz fazla olmuş. sevgilin ne diyor bu konuda hiç açmadı mı konuyu?
     
  8. 8 Mart 2010
    Konu Sahibi : incidestan
  9. incidestan

    incidestan :) 17.07.2010 :) Üye

    Katılım:
    22 Aralık 2009
    Mesajlar:
    683
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    yok hayır herşey yolunda şen şakrak hatta kız kardeşi kendi sözüne bile çağırdı beni ben uygun olmaz diye gitmedim.. ama bu konuda hiç bişey yok :KK43:
     
  10. 8 Mart 2010
    Konu Sahibi : incidestan
  11. Feronia

    Feronia İyi ki varsın :) ÜZGÜN Pro Üye

    Katılım:
    16 Ekim 2007
    Mesajlar:
    6.817
    Beğenildi:
    47
    Ödül Puanları:
    78
    Tanışmaya geldiler diye her gün aramaları mı gerekiyor hemen istemeleri mi gerekiyor öyle bi kural mı var?
     
  12. 8 Mart 2010
    Konu Sahibi : incidestan
  13. On41

    On41 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    27 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    4.259
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    106
    canım senin durumun benimkinden bin kat iyi emin ol..
    25 yaşındayım,25 yıldır ilk defa babama bi erkekle alakalı açıldım..ta kasımda dedim bi daha ki ay gelicekler diye.marta geldik ne gelen var ne giden. sürekli erteleniyo annesi yüzünden. yok havalar ısınsın biraz daha,yok bilmem ne..dizlerinden sorunu var,yürümekte güçlük çekiyomuş.. ta ordan buralara nasıl gelicem diye düşünüyomuş. aileme mahcup oldum .. konu komşu etrafta cabası..kim görse sorup duruyo..artık kaç aydır ne diyeceğimi şaşırdım..

    şimdi sen karar ver..hangimiz kötü durumda..sabret biraz.mutluluklar
     
  14. 8 Mart 2010
    Konu Sahibi : incidestan
  15. OFFPOFFF

    OFFPOFFF çok özledim... Üye

    Katılım:
    4 Eylül 2009
    Mesajlar:
    3.846
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    bir sürü telaşları var kendin söylüyorsun..daha 10 gün olmuş,10yil değil..azıcık sabretmen gerekmez mı?
     
  16. 8 Mart 2010
    Konu Sahibi : incidestan
  17. DeryavePrensleri

    DeryavePrensleri ahhhhh ahhhhhh Üye

    Katılım:
    27 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    3.041
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    valla tatlım banada bayanlar gelmişti görücü gibi dfediğin gibi gün misali oturdular falan sonra annemler haber gönderdi biz gelioruz die annemler gitti ama onların telaşıda var tatlım sabret birazcıkbence yada erkek arkadaşınla konuş eraklılıkla alakası yok güslei sonuçla eğer seviosan ve seviliosan bu iş olucaksa meraklılık kavramını kaldırmalısın üstüne düşmeden laf arası konuş
     
  18. 8 Mart 2010
    Konu Sahibi : incidestan
  19. fiyonk_

    fiyonk_ Yeni Üye Üye

    Katılım:
    31 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    2.955
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    0

    şen şakrak olduğuna göre sorun yok. ancak senin yapın da galiba benim gibi. açıkça sormak yerine zaman verip bekliyorsun. bu durumda aslında sevgilinin seni rahatlacak şeyler söylemesi gerekir ama o demiş ya hani beğendiler diye, yetiyodur şimdi o ona. sanıyodur ki düğün planını bile anlattım. erkek milleti işte! sabırr dile ve beklemeye devam et.inşallah her şey dilediğin gibi olur canım.