Göz kapaklarım şişkin tiroidle bağlantısı varmı?

Konusu 'Endokrinoloji' forumundadır ve cillop79 tarafından 14 Haziran 2010 başlatılmıştır.

    14 Haziran 2010
    Konu Sahibi : cillop79
  1. cillop79

    cillop79 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Haziran 2010
    Mesajlar:
    8
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    arkadaslar merhaba 52 yasındayım...gecen ay rahatsızlanınca doktora gittim kan tahlıllerım sonucunda Tsh : 0.01 Ft3 : 16.79 Ft4: 4.41 yanı tsh dusuk ve t3 t4 degerlerım yuksek cıktı...hipertiroidi teshısı kondu bu sure ıcınde goz kapaklarım sankı kaynar su dokulmus gıbı şişmeye basladı.. ılac kullanamaya basladım sabah 2 ogle 2 aksam 2 fakat goz kapaklarımdakı sıslık cok kotu durumda tiroid bu sekılde goz kapagı sısmesı yapabılırmı ? doktorum alakası yok dıyor baska bır hastalıktan olabılır dıyor..buttondan ultrason cektırdım temız cıktı..ıdrar tahlılımde protein normal cıktı albumın ve dıger degerlerım normal fakat goz kapaklarım adete kaynar su dokulmus gıbı sıs bunun sebebını bır turlu bulamadım..sebebı ne olabılır acaba iroidden olabılırmı ...yardımlarınız ıcın sımdıden tesekkurler..
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 15 Haziran 2010
  2. 14 Haziran 2010
    Konu Sahibi : cillop79
  3. VadidekiZambak

    VadidekiZambak Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    260
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Benimde göz kapaklarım çoğunlukla şişer hatta şişlikten kapatmakta zorlanırım troidim de yok ,ama bu şişme neden kaynaklanıyor bende bulamadım bir türlü . :KK43:
     
  4. 14 Haziran 2010
    Konu Sahibi : cillop79
  5. cillop79

    cillop79 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Haziran 2010
    Mesajlar:
    8
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    tahlıller ve taetler yaptırdınız mı?benim şişme durumum normal degıl ama dısarıdan bakıldıgı zaman hemen bellı oluyor...sankı gozlerıme kaynar su dokulmus gıbı şişme oluyo su kabarcıkları gıbı...goz doktoruna dahı gıttım ama hıcbırısı sebebını bılemedı...sizin nasıl oluyor gozlerınız?
     
  6. 15 Haziran 2010
    Konu Sahibi : cillop79
  7. figanya

    figanya Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2010
    Mesajlar:
    34
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    merhaba goz kapaklari ust kisimlari sis degilmi sanki sabah oturup aksama kadar surekli aglamis gibi
    bendede hiper triot vardi ben cuma ameliyat oldum ilaclarim azaldi sislikte azalmaya basladi rahatsizligimi ogrenipilacabasladigimin ikinci gunu sismeler basladi
    doktoruma sordugumda sebebini kullandigim ilaclardan dolayi goz kapaklarimin odem toplamasi yaptigini soyledi yani kullandigimiz ilac sebebolabiliyor zaten bir sure sonra tum vucudta gozle gorulur odemtoplama da olabiliyor zaman zaman
    cok gecmisolsun
    selamlar
     
  8. 15 Haziran 2010
    Konu Sahibi : cillop79
  9. cillop79

    cillop79 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Haziran 2010
    Mesajlar:
    8
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    sadece göz kapaklarımın ust kısmı degıl alt kısmıda şiş durumda...propcil adlı ılacmı kullanıyodunuz?ben bu ılacı kullandıktan sonra gozlerım daha fena sısme yaptı...sankı su toplamıs gıbı ve kızarık goz kapaklarım...sızınde bu sekılde mı oldu ...ayrıca amelıyatlık bı durum olmadıgını soyledı doktorum..siz niye amelıyat oldunuz?
     
  10. 15 Haziran 2010
    Konu Sahibi : cillop79
  11. figanya

    figanya Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2010
    Mesajlar:
    34
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    benim hizli calisan troitlerim vardi
    ben ilaca baslayinca sismeler basladi ben yurtdisinda yasiyorum ilacim stromazol du sanirim icerik etki olarak ayni ilac troitleri frenlemek amacliydi 6 hafta sonrada extra ilacla hem calisip hemdurdurma sekline girdiler ilaclari biraktigim an hersey eskisine dondu benim bogazimdaki cok fazla buyuktu ve nefes darligi asiri yorgunluk yapiyordu depresyonu yazmiycam genelde her triothastasi birsekilde oluyor maalesef
    bende ameliyati sectim ve cuma ameliyat oldum cok memnunum
    iyikiolmusumsuan kendimi daha iyi hissediyorum
    sizede acilsifalar
    selamlar
     
  12. 18 Haziran 2010
    Konu Sahibi : cillop79
  13. angelsbloodytears

    angelsbloodytears Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    4
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Merhaba, benim de gözlerim guatrdan dolayı şişti. hastalığım 4 ay önce başladı. hiperguatrdan dolayı göz kürem öne doğru şişti ve daha sonra guatrım hipoya döndüğünde ise göz kapaklarım ve kaşımın altındaki kısım şişmeye başladı. bunun doğrudan guatr ile alakası var. hatta göz oftimolojisi diye geçiyor. göz etrafında yağlar birikmesinden dolayı gözler şiş gözküyor. böyle bir probleminiz varsa tekrar bir hormon testinden sonra göz doktoruna gözükmenizi öneririm.
     
  14. 18 Haziran 2010
    Konu Sahibi : cillop79
  15. cillop79

    cillop79 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Haziran 2010
    Mesajlar:
    8
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    göz doktoruna gorundum ama netice alamadım:KK43:((
     
  16. 18 Haziran 2010
    Konu Sahibi : cillop79
  17. cillop79

    cillop79 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Haziran 2010
    Mesajlar:
    8
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    sizin hastalığınız nasıl oldu bıraz anlatırmısınız..suan gozlerınızın durumu nasıl?tsh t3 ve t4 degerlerınız nasıl cıkmıstı?
     
  18. 16 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : cillop79
  19. meral88

    meral88 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    15
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    mrb benimde hipertiroid yüzünden gözlerimin üst kısmı şişti az uyuduğum zamanlarda alt kısmı da şişiyor hastalıktan önce de gözlerim şişerdi ama propycil kullanmaya başladıktan sonra hızla arttı şişlikler güneşli havalarda dışarı çıkamıyorum gözlerim çok fena yanıyor ve sulanıyor ama doktorum ameliyatlık durumum olmadığını söyledi tiroidin en önemli habercisi gözler bu yüzden asla ihmal etmeyin derim mutlaka tahlillerinizi yaptırın