Göz Makyajında Tonlama

Konusu 'Göz Makyajı (rimel, kapatıcı, far, göz kalemleri)' forumundadır ve hulyab tarafından 24 Mart 2008 başlatılmıştır.

    24 Mart 2008
    Konu Sahibi : hulyab
  1. hulyab

    hulyab Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Haziran 2007
    Mesajlar:
    99
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    86
    Arkadaşlar ben göz makyajı yaparken tonlama yapmak istiyorum bazen beceriyorum bazen hiç yapamıyorum beceren varsa lütfen ipuçlarını anlatabilirmi bu arada daha önceden konu başlığı açıldıysa özür dilerimsenağlamafisfisfis
     
  2. 26 Mart 2008
    Konu Sahibi : hulyab
  3. white_angel

    white_angel Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Mart 2008
    Mesajlar:
    73
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    canım ten rengin falan onemli ama bak ben naptıgımı anlatayım
    sarısın beyaz tenliyim zaten gozlerim iridir kaslarım kavislidir ama su makyajla cok dogal ve derin gozler elde ediyorum
    bej rengi far göz kapağım
    acık kahverengi göz kapagı ve kas kavisi arası
    yavruagzı ten rengi karısımı kas kavisi boydan boya
    ve göz altıma koyu yesil
    benim bu renkleri tam buldugum farım catherina arley silky touch 102 no
     
  4. 26 Mart 2008
    Konu Sahibi : hulyab
  5. mn54

    mn54 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    5 Haziran 2007
    Mesajlar:
    329
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    bende beyaz tenli kahverengi göz vve saça sahibim .bana nasıl renkler gider acaba.?
     
  6. 27 Mart 2008
    Konu Sahibi : hulyab
  7. suprise

    suprise Popüler Üye Üye

    Katılım:
    27 Mart 2008
    Mesajlar:
    121
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    selam.... bende ayni durumdayim beyaz tenli ve kahverengi gozlerim var... ve bana en iyi giden renk kahverengi far...daha dogrusu kahve ve tonlari...istersen bi dene gozlere derinlik katiyo
     
  8. 28 Mart 2008
    Konu Sahibi : hulyab
  9. white_angel

    white_angel Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Mart 2008
    Mesajlar:
    73
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    evet canım zaten göze derin ve dogal bi gorunum vermek istiyosan kahve bej tonlarını kullanacaksın özelliklede acık tenliysen
     
  10. 28 Mart 2008
    Konu Sahibi : hulyab
  11. Cerenimo

    Cerenimo Derin' im hoşgeldin... Üye

    Katılım:
    5 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.080
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    148
    fıstıklar selam,

    kahvenin yanı sıra gri tonları da gözlerinizi çok güzel ortaya çıkarıyor..tavsiye ederim..
    beyaz tenli sarışınım..ve genel de makyaj yaparım..tonlamayı kaş altına beyaz, göz kapağına gri sürerim..iki-üç tom koyusunu da göz kapağının kenarına geçerim ama bunu süngerli fırça ile değil tel tel olan fırça ile sürerim..hem yoğun yapmaz hem de rengini daha net verir...göz kaleminizi siyah-lacivert çekmenizi tavsiye ederim...

    sevgiler
    :1hug:
     
  12. 13 Nisan 2008
    Konu Sahibi : hulyab
  13. rosenihal

    rosenihal Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Mart 2008
    Mesajlar:
    13
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    bende beyaz tenli siyah saçlıyım.genellikle açıktan koyuya doğru kullanınca farı daha güzel bir etki yaratıyor.çok püf noktalarını bilmiorum ama.