gözenekler için benim uygulamalarım...

Konusu 'Genç Ciltler ve Sorunları' forumundadır ve hatice_42 tarafından 2 Ocak 2010 başlatılmıştır.

    2 Ocak 2010
    Konu Sahibi : hatice_42
  1. hatice_42

    hatice_42 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    30 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    1.293
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    146
    arkadaşlar benim gözeneklerim de şu sıralar çok açıldı :sinifsinif: önceden hiç böyle değildi yüzüme o kadar çok şey sürdüm ki suçlunun hangisi olduğunu tam kestiremiyorum ama gül suyundan şüpheleniyorum fisfisfis
    güzellik uzmanı bi arkadaşım var ona sordum ne yapmalıyım diye oda bana
    buz
    yeşil çay
    seyreltilmiş limon suyu
    soda
    çilek yağı birde
    karbonatlı yoğurt maskesini yapmamı soyledi
    bende buz kalıplarından bir tanesine tamamen yeşil çay koydum
    diğerine her bir göze 2-3 damla limon suyu koyup üzerini suyla doldurdum
    bir diğerine yine her bir göze 2-3 damla çilek yağı koyarak üzerini suyla doldurdum
    şimdi aklıma geldikçe o buzlardan çıkarıp yüzüme sürüyorum şimdilik bi değişiklik yok ama inşallah olacak :Saruboceq:
    buz önce biraz yüzü sızlatıyor ama sonra hemen alıştım
    gözenekler ne olur bilmem ama cildim ipeksi ve pırıl pırıl :sm_cool:
     
  2. 7 Ocak 2010
    Konu Sahibi : hatice_42
  3. mraysegul

    mraysegul Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Eylül 2009
    Mesajlar:
    38
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    canım benimde gözeneklerim açık ne yaptıysam geçmedi.şimdi bide bunları deniycem.Paylaşımın içn teşekkürler. :)
     
  4. 8 Ocak 2010
    Konu Sahibi : hatice_42
  5. cafelatte

    cafelatte "GİT" Üye

    Katılım:
    27 Aralık 2009
    Mesajlar:
    1.863
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    148
    hımm halbuki bende hep tonik olarak hakiki gül suyu kullanırım bu aralar da seyreltilmiş çilek esansını buzluğa koyup hergün yüzüme sürüyorum
     
  6. 13 Ocak 2010
    Konu Sahibi : hatice_42
  7. hatice_42

    hatice_42 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    30 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    1.293
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    146
    en ufak bi yardımımım olursa ne mutlu bana.. hihoyyyt
     
  8. 19 Ocak 2010
    Konu Sahibi : hatice_42
  9. ferahe

    ferahe Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Mart 2009
    Mesajlar:
    139
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    kızlar bi sonuç aldınız mı
     
  10. 27 Ocak 2010
    Konu Sahibi : hatice_42
  11. whitelily8

    whitelily8 gözler kalbin aynasıdır.. Üye

    Katılım:
    20 Ocak 2010
    Mesajlar:
    446
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    mrb bende hep gül suyu kullanırım hiçte gözeneklerde açılma gibi bi sorunum olmadı bence başka bişeydende olabilir canım.bu arada yeşil cayı demleyip yüzünüze sürebilirsiniz ben öle yapıyorum..:KK46:
     
  12. 27 Ocak 2010
    Konu Sahibi : hatice_42
  13. gamze159

    gamze159 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Eylül 2009
    Mesajlar:
    313
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    kızlar ben yıllardır bvu gözenek-siyah nokta işiyle uğraşıyorum. tamamen genetik ve cilt yapısıyla alakalı bi durum. yani ne yaparsanız yapın, çilek de sürseniz, yüzüünüzü zımparalasanız da cildiniziin yapısını değiştiremezsiniz. en iyisi profesyonel cilt bakım uzmanlarından yararlanmak. tabi bunun içinde ciddi miktarda para lazım. şimdi yaptığımız uygulamalarda sadece daha fena olmasını engelliyoruz, geçiştiriyoruz. 2 gün güzel oluyo belki cildiimz ama sonrasında yine aynı. sonuç kalıcı olmuyo. akışına bırakın, yüzüünüzü sabunla yıkayın gül suyu sürüün. en azından cildinizii yormamış olursunuz.
     
  14. 6 Mart 2010
    Konu Sahibi : hatice_42
  15. mraysegul

    mraysegul Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Eylül 2009
    Mesajlar:
    38
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    hatice bu gulamayı yaptınmı işe yardımı? bana yazarmısınnnn....lütfeennnn
     
  16. 6 Mart 2010
    Konu Sahibi : hatice_42
  17. vesta

    vesta Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    739
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    yeşil çayı demleyerek mi kullanıyorsunuz kızlar, yoksa poşet çaylar da olur mu?
     
  18. 6 Mart 2010
    Konu Sahibi : hatice_42
  19. hatice_42

    hatice_42 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    30 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    1.293
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    146
    EWET NERFEEDEYSE HEPSİNİ YAPTIM AMA DÜZZENLİ OLARAK DEĞİL. EN ÇOK YEŞİL ÇAYI YAPTIM DEMLİYORUM ÜSTELİK KOYUCA DEMLİYORUM SONRA SÜZEREK BUZ KALIPLARINA KOYUYORUM YATMADAN ÖNCEDE O BUZLARDAN 1 TANESİNİ YÜZÜMDE GEZDİREREK ERİTİYORUM. ÖNCEDEN ÇOK AÇIK OLAN GÖZENEKLER NEREDEYSE YARI YARIYA AZALDI GİBİ. UMARIM HERKESTE İŞE YARAR :lepi: