Gözenekler

Konusu 'Genç Ciltler ve Sorunları' forumundadır ve debida_ tarafından 24 Mayıs 2010 başlatılmıştır.

    24 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : debida_
  1. debida_

    debida_ Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    7
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    Aslında cildim ile ilgili pek fazla bi sorunum yok. 17 yaşındayım makyajı çok seven biriyim. Ama cildime de gereken özeni göstermeye çalışıyorum Clean&Clear'in makyaj temizleyicisini , Peeling özellikli jelini ve nemlendiricisini kullanıyorum. Siyah noktalarla başım fena dertte ama sadece iki kaşımın arasında ve bolca barınıyolar. Pek hoş bi görüntü değil. Alnımda felaket sivilce oluşuyo dönem dönem biraz oynuyorum sıkıntılı anlarımda. Hiç birisi sorun değilde alnımdaki gözeniklerim çok ama çok genişledi. Yapabileceğim çözüm önerileriniz var mı ? Kafayı yemek üzereyim yardım edin lütfen. benneyaptımki
     
    Son düzenleme: 24 Mayıs 2010
  2. 24 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : debida_
  3. debida_

    debida_ Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    7
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    Kimsenin bi fikri yok mu ya ? :/
     
  4. 25 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : debida_
  5. rebele

    rebele Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Mart 2009
    Mesajlar:
    173
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Cildine uygun temizlik ürünleri için dermokozmetik kullan. La roche posay, Avene veya Bioderma gibi. Makyaj miktarını azaltmaya çalış. Fondöten kullanımı cildin nefes almasını engelliyor, bu da ciltte problemler oluşmasına neden oluyor. Renkli nemlendiricileri, güneş koruyucuları deneyebilirsin. Alnındaki sivilcelerin nedeni perçemler olabilir.
     
  6. 25 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : debida_
  7. g_e_p_e

    g_e_p_e Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    91
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    yoğurt limon maskesini de uygulayabilirsin
     
  8. 27 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : debida_
  9. debida_

    debida_ Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    7
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    aslında fazla perçem kullanmıyorum kaldırmaya basladım siyah noktalar için bant kullandım ama gözenekleri dahada genişletti yeterli temizliği uyguluyorum fondoten değilde pudra kullanmaya calısıyorum ve kısa süre durmasına özen gösteriyorum ama pek bi faydası olmuyo tonik vb ürünlerle ihtiyacımı karsılayabılırmıyım yoksa doktora gitmem gerekiyomu
     
  10. 27 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : debida_
  11. rebele

    rebele Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Mart 2009
    Mesajlar:
    173
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Pudra fondötenden daha zararlı, gözeneklerin tıkanmasına neden oluyor. Bantlardan sonra alkolsüz bir tonik veya yalnızca gözenekler için üretilmiş ürünlerden, mesela Bioderma pore refiner gibi kullanabilirsin. Bu ürün aynı zamanda nemlendirici yerine de geçiyor. M. Asam markasının pore minimizer adında bir ürünü var. Eczanelerden sorup tester isteyebilirsin. Bir de haftada bir peeling ardından maske siyah nokta sorununu da azaltacaktır. Bantları 15 günde birden fazla kullanma. Sorunların devam ederse bir dermatologa gitmende fayda var.
     
    Son düzenleme: 27 Mayıs 2010
  12. 29 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : debida_
  13. TUBAKT

    TUBAKT ÇoK aŞıKıM AmA... Üye

    Katılım:
    6 Ekim 2008
    Mesajlar:
    864
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    ben fondoten pudradan daha zararlı diye biliyorum yıllarca kullandım neyıme guvendıysem 2 aydırr kestım artık hiç sürmüyorum pudraa yetıyor..yuze surecegın makyaj urunlerıne özen göstermen gerek tabi ardın da guzelce onları arındırman.. neyse gözenekler ıcın maske veya peelıng sonrası tonik sart aslın da tonık gunluk temızlık ıcın de sart =)) benım de yanak kısmım da minik gözenek tarzı oluyor yaa onlardan var az az salisik asit ve laktik asid cok övuyorlar 3 gun once aldım tonıgıme kattım umarım faydalı olur daa paylasırımm sızlerlee
     
  14. 29 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : debida_
  15. sumeyra86

    sumeyra86 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    192
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bence kullandığın makyaj ürünlerine cildinin alerjisi olabilir. en kaliteli ürün bile cilde zararı var bu tartışılmaz ve yaşın makyaj için çok erken.yani ergenlik döneminden çıkmış değilsin gelişimin devam ediyo böyle bi süreçte cildin makyaja alışırsa bir ömür yapmak zorunda kalırsın ve sağlıksız bir cildin olur. ilk iş makyajı bırakmak yada azaltmak.sonra ise bir cilt doktoruna görünmelisin. onun önereceği bir çözüm olur mutlaka. ben 24 yaşındayım ve şimdiye kadar sadece düğünlerde falan fondoten sürdüm yüzüme. ve cilt problemm yok. sadece beyaz yağ bezeleri vardı üzümde hormonlarla ilgili bir rahatsızlıktan dolayı.onları da doktorum lazrle yaktı. şimdi gayet iyi :)
     
  16. 30 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : debida_
  17. nick_im

    nick_im Aktif Üye Üye

    Katılım:
    31 Mart 2010
    Mesajlar:
    668
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    86
    karbonatı suyla boza kıvamına getir yüzüne sür..kuruyana kadar beklet..ılık suyla yıka...hafif bi nemlendirici sür sonra..gözenekler sıkılaşıyo,siyah noktalar yok oluyo zamanla...ilk denemde bile farkediceksin güzelliği...bunu bi dene mutlaka...haftada 3 gün falan yap..sonra gel teşekkür et:)
     
  18. 30 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : debida_
  19. rebele

    rebele Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Mart 2009
    Mesajlar:
    173
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Diş minesinde çiziklere neden olan karbonatı yüzünüze sürerseniz ne olur biraz düşünün bence. Kısa dönemde işe yarar gibi gördüğünüz bu yöntemler uzun vadede çok sakıncalı ve geri dönüşü olmayan zararlara neden olabilir.