Gözümde Arpacık Çıktı, Ne Önerirsiniz?

Konusu 'Bitkisel Kürler - Şifa Reçeteleri' forumundadır ve bitter tarafından 11 Haziran 2007 başlatılmıştır.

    11 Haziran 2007
    Konu Sahibi : bitter
  1. bitter

    bitter Popüler Üye Üye

    Katılım:
    16 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    957
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    bu sabah uyanınca sağ gözümde bi kaşıntı bi şişlik hissettim aynaya bi baktım arpacık çıkıyooo acaba varmı bildiğiniz bi ilaç yada bitkisek bişi lütfeeeennnnn
     
  2. 11 Haziran 2007
    Konu Sahibi : bitter
  3. furtti

    furtti Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    594
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    86
    canım içitigmiz cay var cay bardagına agzına kadar doldur daha sonra bardagı gözüne tut içinde gözleri ac kapat ac kapat yap
    gunde 3 defa yaparsan gecer
     
  4. 11 Haziran 2007
    Konu Sahibi : bitter
  5. furtti

    furtti Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    594
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    86
    ha burada makyaj yapıyorsan makyaj malzemen mıkrop kapmıs olabılırsın canım kullanma bıraz
     
  6. 11 Haziran 2007
    Konu Sahibi : bitter
  7. BenTulis

    BenTulis KURŞUN KALEM Üye

    Katılım:
    8 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    720
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    108
    Babam da hep sarmısak sürer,çabuk geçirir derler ama göze kaçırmamak lazım.
     
  8. 11 Haziran 2007
    Konu Sahibi : bitter
  9. bitter

    bitter Popüler Üye Üye

    Katılım:
    16 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    957
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    çok sağolun kızlar benimde daha yeni çıkmaya başlıyo bu akşam hemen sarımsak sürüp çay buğusu yapıca çok teşekkür ederim :1hug:
     
  10. 11 Haziran 2007
    Konu Sahibi : bitter
  11. Gxuxnexsx

    Gxuxnexsx Yeni Üye Üye

    Katılım:
    11 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    3.446
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    0
    kemicetine adlı göz pomatı çok işe yarıyor
    eczanelerde bulabilirsin..
     
  12. 11 Haziran 2007
    Konu Sahibi : bitter
  13. aslxixlxix

    aslxixlxix Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Haziran 2007
    Mesajlar:
    145
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    benim de önceleri çok çıkardı, hatta bizimkiler gözlerim patliicak diye korkarlardı, o kadar şişerdi yani.. En sonunda bi komşumuz sarmısağın tam ortasını getirdi, sanırım cücük deniyoa.s
    İşte onu sürdüm o zmandan sonra maşallah hiçbişe çıkmıyo
     
  14. 13 Haziran 2007
    Konu Sahibi : bitter
  15. ada1907

    ada1907 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Haziran 2007
    Mesajlar:
    59
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    sarımsak sür canım yakar ama iyi gelir..
     
  16. 13 Haziran 2007
    Konu Sahibi : bitter
  17. zeyno07

    zeyno07 Guest

    cnm kurtulman için ve birdaha asla çıkmıyacak sabah kalktığın da aç karnına gözüne tükürüğünü sür sonucu göreceksin banada ingiliz arkadaş söyledi ve yaptım daha çık madı.
     
  18. 17 Haziran 2007
    Konu Sahibi : bitter
  19. amazon570

    amazon570 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Nisan 2007
    Mesajlar:
    101
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    :nazar:arkadaşlar bir öneride benden bebe şamğuanıyla yüzünüzü ve gözlerinizi iicene yıkayın.....gerçekten işe yarıor en azından sarımsak kadar yakmıor:icecream: