Gramer öğrenmeden İngilizce öğrenilir mi?

Konusu 'Yabancı Dil Eğitimi' forumundadır ve eMu tarafından 28 Ekim 2010 başlatılmıştır.

    28 Ekim 2010
    Konu Sahibi : eMu
  1. eMu

    eMu Yeni Üye Üye

    Katılım:
    10 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    841
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar merhaba

    Yine rahatsız ediyorum ama bugün bir kursun deneme dersine girdim
    Hoca ingiliz hiç türkçe bilmiyor ve derste hiç gramer anlatmadı
    Bi kitaptan sayfalar verdi devamında cdden konuşmaları dinletti.Kelimelerin telaffuzu yönünden iyi ama acaba gramer öğrenemez miyim.

    Klasik am is are onları bildiğim için anladım yaptım ama basit şeyleri bilen biri olarak ilerisini anlar mıyım.Yetkili gramersiz ing olmaz zamanla anlarsın diyor ama boşluk doldurarark gramer öğrenilir mi?

    Haftada 2 gün 3er saatten toplamda 6 saat ve eve verilen çalışma yok

    Ne yapayım sizce ?

    Fiyatı da 6 aylık 2700 TL
     
  2. 28 Ekim 2010
    Konu Sahibi : eMu
  3. auditor82

    auditor82 mıştık Üye

    Katılım:
    1 Ekim 2010
    Mesajlar:
    376
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    108
    Bence gitmeyin..Sonuçta bir çocuk konuşarak başlar bir dil öğrenmeye..Bu çok mantıklı bir yoldur başlarda..Ama daha sonra ne oalcak..bigün iş gereği vs önünüze karmakarışık zor bir metin glince ne olucak?Siz ingilizceyi ne amaçla öğreniyorsunuz bilemiyorum ama bence bu kişi sadece yabancı bir ülkeye giderseniz ilk günü zorlanmadan geçirebilmek adına eğitim veriyor..Bu eğitimi alabilmek için o paranın üstüne biraz daha katar amerikaya ingilteyere vs gider orda 3 ay kalırım..döndüğümde gramer ve konuşmam da ziyadesiyle ilerlemiş olur..İngilizcenizin düzeyi eğer başlangıç ise kesinlikle yabancı hoca da olsa grammerinde öğretildiği bir kursu tercih edin..Konuşma kadar görmek yazmak okumak bunlar da çok önemli..egzersizler önemli testler boşluk doldurmalar ve "kitap okumalar" bolca okuyup dinlemek gerek aşinalık için..özet olarak :eek:lmaz: bence gitmeyin..:)
     
  4. 28 Ekim 2010
    Konu Sahibi : eMu
  5. eMu

    eMu Yeni Üye Üye

    Katılım:
    10 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    841
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    Başka bi ülkeye gidip eğitim alamam mecburen bu şehirde öğrenmek zorundayım
    Baştan beri dediğim grameri de öğrenmek istiyorum diyorum ama adamın kastını da anlamadım
    Ben sıfırdan istiyorum derken ilk defa öğreniyorum gibi anlatmasını beklemiştim ama olmadı
    Şimdi anlatmayan hoca ileride bilmediğimiz konularda anlatacak mı emin değilim
    Gramer öğrenince kendi kendime mp3ler dinleyerekte konuşmayıda ilerletir miyim acaba
    İleri ki dönemde gramerim olursa konuşma kursu mu daha çok işe yarar
     
  6. 11 Kasım 2010
    Konu Sahibi : eMu
  7. eMu

    eMu Yeni Üye Üye

    Katılım:
    10 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    841
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    İst gelmem mümkün değil
     
  8. 15 Kasım 2010
    Konu Sahibi : eMu
  9. cemreeylul

    cemreeylul j'attends avec patience. Üye

    Katılım:
    8 Nisan 2010
    Mesajlar:
    6.916
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    146
    gramersiz öğrenilir ama yaş küçükse kolay büyükse zor olur
    ben ingilterede direk konuşarak öğrendim kimse bana bak bu böyle demedi ama 3 yaşındaydm
    bu sadece günlük konuşmayı sağlar ama, iş için istiyosan sana yaramaz malesef canım
    ya bide haftada 6 saatse 6 ay icin bnce bu ücret fazla. benim bi öğrencim var annesi rica etti durumum yok ama cocugumun gelişmesini istiyorum diye 2 saati 35 lira alıyorum. istanbulda olsan keşke. internet üzerinden ders verenler oluyo onları araştır istersen
    ben de pek tercih etmemekle beraber bi süre yaptım bunu ve fiyat daha da ekonomik oluyo öyle olunca
     
  10. 15 Kasım 2010
    Konu Sahibi : eMu
  11. eMu

    eMu Yeni Üye Üye

    Katılım:
    10 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    841
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    İş için de istiyorum.Kurslar konuşamadıktan sonra gramer işe yaramaz diyor ama sonuçta adam mail gönderdiğinde bunu türkçeye çevirip ona göre ilgili yerlere bildirmem gerekecek.O zaman adama ne diyeyim konuşabiliyorum ama gramerim zayıf mı
    Net üzerinden arkadaşım söyledi hatta bi kısa video gösterdi hiç bişey anlaşılmadı
    Hatta bi hocamda net üzerinden anlamsız dedi
    Banada mantıklı gelmedi.O kadar para verene kadar burda bi kursa para vermek daha mantıklı gibi
    Özel hoca 50 TL dedi de vazgeçmek zorunda kaldım.
     
  12. 15 Kasım 2010
    Konu Sahibi : eMu
  13. cemreeylul

    cemreeylul j'attends avec patience. Üye

    Katılım:
    8 Nisan 2010
    Mesajlar:
    6.916
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    146
    net üzerinden msnden konuşarak anltnlar falan yine neyse de, tabi normalin yerini tutmaz. videoyla falan imkansız zaten canım. 50de fazla evet ya haftada 1 ders deilki bu sonucta. ama 2700 gercekten gereksiz bi rakam
     
  14. 15 Kasım 2010
    Konu Sahibi : eMu
  15. eMu

    eMu Yeni Üye Üye

    Katılım:
    10 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    841
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    O kursunda deneme dersine girdim hoca yabancı hiç Türkçe bilmediği için gramer anlatmadı.Kadını anlayacağım diye sırtıma öyle bi ağrı girmişki eve geldim ve uyuduğumda ancak normale döndüm.Ben kursta hocayı mı anlayacağım dersi mi çözemedim.
    Kadın bir sürü kelime söylüyor anlamıyorsun anlamayınca daha kötü ve sıkıyorsun kendini
    Tek iyi yanı kelimelerin olması gereken telaffuzunu öğreniyorsun ama
    Zaten temel seviyede biri için telaffuzdan öte şeyler lazım
    Hoca 3 kişi olun ders versin dedi ama onada ikna olacak adam bulamadım
    O işte çok sakat biri yolda bıraksa herşey bana kalacak
    Şuan bir yer daha var 168 saat mi ne taksitli 1200 dediler oranında saati 6.5 TL falan ama
    Ya saati az olan bir yer tercih etmem gerekecek ya da orası
     
  16. 16 Kasım 2010
    Konu Sahibi : eMu
  17. Misir_Prensesi

    Misir_Prensesi Popüler Üye Üye

    Katılım:
    19 Eylül 2009
    Mesajlar:
    1.884
    Beğenildi:
    652
    Ödül Puanları:
    113
    Ben bir kusa gitmiştim baya öğrendim hem gramer hem konuşma vardı.bence böyle bir kusa git aynı andada tv seyret kitap oku çok çalışmalısın bi de.Ben çok az bilerek gittim çok iyi şekilde geliştirdim.Kısaca hem gramer hem konuşma şart.
     
    Son düzenleme: 16 Kasım 2010
  18. 16 Kasım 2010
    Konu Sahibi : eMu
  19. eMu

    eMu Yeni Üye Üye

    Katılım:
    10 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    841
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    O zaman bana gramerin her yönünü öğretirim diyen saati çok olan kurs tek mantıklı çıkan yer
    Bende her ikisini öğrenmek istiyorum.Yarım dil mi olur değil mi ?