Grip sonrası enfeksiyon kalbe iniyomuşşş

Konusu 'Kardiyoloji - Kalp ve Dolaşım Sistemi Hastalıkları' forumundadır ve sbilge tarafından 2 Nisan 2010 başlatılmıştır.

    2 Nisan 2010
    Konu Sahibi : sbilge
  1. sbilge

    sbilge Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Mart 2010
    Mesajlar:
    423
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    MERHABA ARKADAŞLAR..BUGÜNLERDE Bİ SIKINTIM VAR...GÖĞÜS BÖLGEMDE DARALMA HİSSEDİYORUM..NEFES DARLIĞI VAR..KARDİYOLOJİYE GİTTİM.YAKIN ZAMANDA GRİBAL ENFEKSİYON GEÇİRDİNMİ DEDİ...YENİ ATLATTIM DEDİM...KALBME BAKTI VE KALP ZARINDA KALINLAŞMA OLDUĞUNU SÖYLEDİ..GRİPTEN SONRA BÖYLE BİR DURUM GÖRÜNEBİLİNİYORMUŞ..ENFEKSİYON KALBE İNİYOMUŞ VE SU TOPLUYOMUŞ..ÖNEMLİ BİRŞEY OLMADIĞINI VE İYİLEŞME SÜRECİNDE OLDUĞUNU SÖYLEDİ...ENDOL VERDİ..DÜZENLİ KULLAMDIĞIM SÖYLENEMEZ...HALA SIKINTIM DEVAM EDİYOR...ARANIZDA HİÇ BÖYLEE OLAN OLDUMU?ÇOK HUZURSUZ EDİYOR SANKİ NEFES ALAMIYORUM mafoldumben
     
  2. 2 Nisan 2010
    Konu Sahibi : sbilge
  3. Tarcin...

    Tarcin... canım kuzularim... Üye

    Katılım:
    16 Ocak 2010
    Mesajlar:
    1.265
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    148
    evet canım oluyor geçirilmiş üst solunum yolu enfeksiyonları sonrası görülebiliyor kalp kası iltihapları özellikle.2 aydır bi arkadaşım endokardit teşhisiyle yatıyor yoğun bakımda bu sebepten.
     
  4. 3 Nisan 2010
    Konu Sahibi : sbilge
  5. sbilge

    sbilge Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Mart 2010
    Mesajlar:
    423
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    GEÇMİŞ OLSUN ARKADAŞINA...UMARIM EN KISA ZAMANDA İYİLEŞİR...KORKUTTUN YALNIZ BENİ TARCİNeyvahedigeldismile

    GERÇİ DOKTORUM BANA İYİLEŞME AŞAMASINDA DEDİ...GEÇMESİNİ BEKLİYORUM...

    YOĞUN BAKIMDA YATACAK KADAR NEYİ VARKİ...SANIRIM DOKTORA GİTMEYİ İHMAL ETTİ..VE İLERLEDİ...ALLAH YARDIMCISI OLSUN....
     
  6. 24 Şubat 2011
    Konu Sahibi : sbilge
  7. aeben

    aeben Her daim üye :)) Pro Üye

    Katılım:
    16 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    34.455
    Beğenildi:
    28.798
    Ödül Puanları:
    463
    şu an bu dediklerinizin hepsi bendede var ...
    geçirmiş oldugun bi enfesiyondan kaynaklanmış . dedi dr. diger tatlillerim normal çiktı .
    bende o ilacı kulanıyorum 4 gündür ..ve sıkışmalarda zalma var .
    saglıklı bir kalbi bile sıkıştıryor işte bu ..
    şimdi nasılsınız baya zaman geçmiş .şikeyetleriniz geçtimi?
    ilacın bi yan etkisiyla karşılaştınızmı .?