Gs ucu ameliyat olan var m?

Konusu 'Meme Estetiği' forumundadır ve newy tarafından 13 Eylül 2009 başlatılmıştır.

    13 Eylül 2009
    Konu Sahibi : newy
  1. newy

    newy Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Nisan 2008
    Mesajlar:
    15
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Arkadaşlar benim göğüs ucu içe çökük durumda ameliyat olmak istiyorum,Böyle bir ameliyat geçiren var mı acaba?İstanbuldayım..benimle tecrübelerinizi ve doktorunuzun ismini paylaşır mısınız?
     
  2. 14 Eylül 2009
    Konu Sahibi : newy
  3. lalara

    lalara Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Ocak 2009
    Mesajlar:
    232
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    benimde öyleydi sadece üşüyünce çıkıyordu silikon ameliyatı olunca çıktılar
     
    Tiramisu35 ve ogretmenirem bunu beğendi.
  4. 25 Eylül 2009
    Konu Sahibi : newy
  5. kara.leke

    kara.leke zaman herşeyin ilacı ... Üye

    Katılım:
    2 Eylül 2009
    Mesajlar:
    439
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    108
  6. 26 Eylül 2009
    Konu Sahibi : newy
  7. -bella-

    -bella- Popüler Üye Üye

    Katılım:
    19 Mart 2008
    Mesajlar:
    447
    Beğenildi:
    77
    Ödül Puanları:
    108
    canım benimde göğüs ucum içe çöküktü ve üşüyünce bile cıkmıyordu
    bende silikon ameliyatı oldum ve cıktılar
    eğer göğüslerinde küçükse hiç düşünme silikon ameliyatı ol derim ben çünkü göğüs ucu ameliyatı içinde bi dünya para vericeksin ve bu ameliyat 2şekilde oluyomuş birinde kanalları kesip çıkartıyolar bu sadece estetik görünüm için oluyo ve emzirme şansın kalmıyo diğerindede tekrar içieri kaçma riski var
    ama silikon ameliyatı olduğunda, silikonlar baskı yapınca direk çıkıyo uçların,riski yok...
    a.s.
     
    ogretmenirem bunu beğendi.
  8. 28 Eylül 2009
    Konu Sahibi : newy
  9. kara.leke

    kara.leke zaman herşeyin ilacı ... Üye

    Katılım:
    2 Eylül 2009
    Mesajlar:
    439
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    108
    önerdiğim şey ilaç değil zaten emzirmede kullanılan bir aparat gibi bişey
     
  10. 2 Ekim 2009
    Konu Sahibi : newy
  11. pechka

    pechka Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Eylül 2009
    Mesajlar:
    37
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Merhaba newy ben pazartesi günü silikon taktırıcam ve içe çökük olan meme uçlarımı dışarı çıkarttıracağım. Benim meme uçlarım hiçbir şartta dışarı çıkmıyordu. Seninkiler nasıl ? Yani ürperince veya masajla çıkıyormu dışarı??
     
  12. 13 Ekim 2009
    Konu Sahibi : newy
  13. bellus

    bellus Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Eylül 2009
    Mesajlar:
    247
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    benim de göğüs ucumun biri içeri doğru çöküktü. taa ki doğum yapıp da bebeğimi emzirene kadar...bebeğim meme ucunu eme eme dışarı çıkardı!:teytey:
     
  14. 3 Ekim 2010
    Konu Sahibi : newy
  15. gonca85gonca

    gonca85gonca papatya Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2009
    Mesajlar:
    188
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    bende aynı durumdan rahatsızım benim gögüs uçları öyleydi yani biri düzeldi diğeri hala aynı ve ben şuanda hemileyim başka bir yerden ögrendiğim kadarıyla içe dogru olanlar emziremezmiş fikri olan yardımcı olur mu
     
  16. 6 Ekim 2010
    Konu Sahibi : newy
  17. beroceren

    beroceren Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2009
    Mesajlar:
    26
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    merhaba, "niplette" adında çok basit bir alet var piyasada. avent'in sanırım. ben onu kullanmıştım hamilelik süresince, dışarı çıktılar ve rahatça emzirebildim. çok etkili, basit gibi göründüğüne hiç bakmayın. umarım yardımcı olur size.
     
  18. 5 Kasım 2010
    Konu Sahibi : newy
  19. beroceren

    beroceren Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2009
    Mesajlar:
    26
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    merhaba pechka senin silikondan sonra göğüs uçların çıktı mı?
     
    ogretmenirem bunu beğendi.