Gsmde kistt kt yardmm

Konusu 'Genel Göğüs Sağlığı ve Bakımı hk.' forumundadır ve YusNes tarafından 19 Kasım 2008 başlatılmıştır.

    19 Kasım 2008
    Konu Sahibi : YusNes
  1. YusNes

    YusNes Popüler Üye Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    2.716
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    arkadaşlar dün ultrasona girdim sağ göğsümde kist çıktı fakat fazla ilgilenmediler bu kist sizce önemli bide göğsünde kist olan war mıııa.s.
     
  2. 19 Kasım 2008
    Konu Sahibi : YusNes
  3. serdi

    serdi Guest

    canım bendede var 4 yıldır 6 ayda bir yapısında değişme varmı diye kontrol ettiriyorum ultrason bakılıyo kistinin önemli olup olmadığını biz söyleyemeyiz buna doktor karar verir eğer doktorun ultrason isteyip bakıp bi sorun yok basit kis veya fibroadenom dediyse mesele yoktur kafaya takma yılda 1 kez kontrol ettir kistin zamanla büyümesi veya küçülmesi önemli değil benim ilk başıma geldiğinde sadece sağda 1 tane vardı sonra 2 yıl sonra soldada oldu ikisinde toplam 6 kistim vardı ama önemsemedim hepsi basit kistti kötü huylu değildi şimdi 1 tane kaldı takib ettiriyorum korkmana gerek yok bu konuyla ilgili tek bi ilaç bile vermediler geçmiş olsun tek yapman gereken iyi bir genel cerrahi uzmanı bulup muayne olup dediklerini yapman sağlıkla kal....
     
  4. 23 Kasım 2008
    Konu Sahibi : YusNes
  5. gxuxz_gxuxzeli

    gxuxz_gxuxzeli Popüler Üye Üye

    Katılım:
    8 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.237
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    öncelikle geçmiş olsun.. böyle bi durum yaşamadım ama hastanede çalıştığım bölümde kist için yatan hastalar oluyordu.enjektör yardımıyla kistin içerisini boşaltıyorlardı.. ama hangi seviyede böyle birşey yapıyorlar bilemiyorum..ürkütmekte istemem.
     
  6. 23 Kasım 2008
    Konu Sahibi : YusNes
  7. kulitta

    kulitta İlahi Adalet Pro Üye

    Katılım:
    17 Kasım 2008
    Mesajlar:
    12.820
    Beğenildi:
    2.241
    Ödül Puanları:
    238
    Geçmiş olsun canım. 24 yıl önce ben de elle muayenede göğsümde bir kitle hissedip
    doktora gittim. Doktorum alınmasını teklif ettmişti ve aldırdım. Patololoji temiz çıktı ve bunca yıl çok şükür sorun çıkmadı.
    O tarihte iki arkadaşımda daha vardı. onların doktoru alınmasına gerek görmedi. yıllar içinde kendiliğinden kaybolmuşlar.
    Tıp çok gelişti canım. artık ultrason görüntüsünde doktorlar anlıyorlar.
    Bu durumlarda ben 3 değişik doktora görünmeyi uygun bulurum. 2 teşhiş biribirini tutarsa
    buna inanarak doktor tavsiyesine göre hareket ederim.
     
  8. 5 Aralık 2008
    Konu Sahibi : YusNes
  9. BenLiLa

    BenLiLa Popüler Üye Üye

    Katılım:
    3 Ocak 2008
    Mesajlar:
    4.212
    Beğenildi:
    20
    Ödül Puanları:
    148
    fibrokist çıkmış sende canım..
    sağlık bölümünde bu konuda bilgi mevcut
    birde oraya bak istersen...
    geçmiş olsun
     
  10. 12 Aralık 2008
    Konu Sahibi : YusNes
  11. meral77

    meral77 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    19 Kasım 2007
    Mesajlar:
    2.146
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    148
    geçmiş olsun öncelikle bende bayramdan önce gittim doktora sağ koltuk altımda bi şişlik var diye kontrol etti ultrasona girdim sağ koltuk altımdaki yağ bezesiymiş sol göğsümde de kist çıktı korkulcak bişey değil dedi doktor 6 ayda bir gelip ultrasonla kontrol ederiz dedi takibi açısından tekrardan geçmiş olsun
     
  12. 12 Aralık 2008
    Konu Sahibi : YusNes
  13. zahter

    zahter tazedagkekigi.blogspot Pro Üye

    Katılım:
    26 Aralık 2006
    Mesajlar:
    2.065
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    148
    geçmiş olsun canım. benimde annemde teyzemlerde vardı. genetik galiba benimde son günlerde çok ağrım var. ama doktora gitmekye çekiniyorum. 21 yaşındayım ve bir yıl öncede aynı ağrıdan gittiğimde gülmüştü doktor bana. sende kist ne arasın diye. bunun yaşımı varki:KK43:
     
  14. 13 Aralık 2008
    Konu Sahibi : YusNes
  15. aynurenes

    aynurenes Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Haziran 2008
    Mesajlar:
    176
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    geçmiş olsun canım 2 ay önce bendede çıktı dr.gittim bana hormon ilacı verdi aksatdığın zaman ara kanama falan yapar dedi geçmezse genel cerraha yönlendiririz dedi bende ona güvenmeyip başka bir doktora gittim önemsiz bir şey olduğunu ilaca bile gerek olmadığını söyledi sen o kisti unut dedi sadece göğsümde süt vardı ve adetimde azalma olduğu için ilaç verdi bence başka bir dr.daha görün ve bu kez iyice sor tekrar geçmiş olsun.