**Gülhane askeri tıp akedemisine giden var mı hamişler sizlere sorum**

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve SiremimS tarafından 29 Aralık 2008 başlatılmıştır.

    29 Aralık 2008
    Konu Sahibi : SiremimS
  1. SiremimS

    SiremimS İremim~Eslemim Pro Üye

    Katılım:
    11 Şubat 2008
    Mesajlar:
    11.277
    Beğenildi:
    1.279
    Ödül Puanları:
    213
    merhaba arkadaşlar biliyorsunuz ankarada bulunan GATA askeri hastaneye giden var mı aranızda kontrollere biz eşimin tayini dolayısıyla ş.urfada görev yapmaktayız ama doğumu ankarada Gatada yapmak istiyorumm sizlere sorum giden varsa muayane randevuyla mı çalışıyorr doktorlarıı kim isimlerii ve benim doğum muhtemelen mayıs sonunda olcakk kadın doğumun beni doğuma alması için önceden bi gidip dosya falan açtırmam gerekiyor mu doğumumu yapmalarıı içinn gerekiyorsada bi ara gitsem ankaraya gülhaneye muayane olsam sonra doktora sölesem doğumada bidahaki gelişim mayısta gelsem desemm doğumdan bi 20 gün önce falann desemm kabul ederlermi bilgisi olan var mıı bu arada sivil değiliz tsk mensubuyuz
    bilgisi olanlar okuduktan sonra boş geçmezse sevinirimm
     
  2. 29 Aralık 2008
    Konu Sahibi : SiremimS
  3. naz_06

    naz_06 Naz_ysn Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2008
    Mesajlar:
    138
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Canım tsk mensubuysanız bildiğim kadarıyla önce herşeye rağmen hekime görünmen gerekiyor eğer durumun varsa gel görün bi baksınlar anlat derdini sana yardımcı olacaklardır sivil hastalardan daha şanslısınız muayene olsun randevu olsun öncelik TSk mensuplarının. Ayrıca ewt dosya açtırman gerekli canım inş doğumun GATA da olurr senin sevinç çığlıklarını ben evimden duyarım GATA ya çok yakınımda :KK70:
     
  4. 29 Aralık 2008
    Konu Sahibi : SiremimS
  5. SiremimS

    SiremimS İremim~Eslemim Pro Üye

    Katılım:
    11 Şubat 2008
    Mesajlar:
    11.277
    Beğenildi:
    1.279
    Ödül Puanları:
    213
    canım bende bi ara gelmeyi düşünüyorum çünküü bi konuşayım doktorlaa urfada yapmak istemiyorum hastanemz varkenn doğuma da biraz kala gelsem 2.kontrole yeterli sanırımm doğuma almaları için ..ayy çok sağol canımm inş o zamn gelirdee hayırlıısylaaa bu arada sende yenisin canım hamişliğee hayırlı uğurlu olsunn
     
  6. 30 Aralık 2008
    Konu Sahibi : SiremimS
  7. aycann

    aycann Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Aralık 2008
    Mesajlar:
    34
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    76
    doktorun özeline gitmeyeceksen bi kart çıkarıyolar onunla muayene olabilirsin yanlız sana tavsiyem erken gidip sıra alman yoksa işin öğleden sonraya kalır bide bildiğim kadarıyla her ayın 1 i gibi hocalardan randevu alınıyomuş asistanlara görünmek istemiyorsan hocadan randevunu alıp gidebilirsin hayırlı doğumlar
     
  8. 1 Ocak 2009
    Konu Sahibi : SiremimS
  9. SiremimS

    SiremimS İremim~Eslemim Pro Üye

    Katılım:
    11 Şubat 2008
    Mesajlar:
    11.277
    Beğenildi:
    1.279
    Ödül Puanları:
    213
    gittiğimde asistanlara görünsem yine dosyam açılmış olur herhaldee yine doğum zamanıı hocalar yapacak herhalde dimiii aycannn
     
  10. 2 Ocak 2009
    Konu Sahibi : SiremimS
  11. aycann

    aycann Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Aralık 2008
    Mesajlar:
    34
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    76
    canım ben ilk 2 ayımda asistanlara gittim zaten kayıt işlemi yapılırken sana hamile kartı veriyolar onda bebeğe ve sana ait bilgiler yazıyor her gittiğinde onu çıkarıyosun ben oranın hocasına gidiyorum çünkü öbür türlü fazla ilgilenmiyolar ben ali beyin hastayım diyorum bütün kapılar açılıyor tahliller hemen hızlanıyor doğum konusunda da vallahi 3 kere gata da yattım genelde normal doğumlara asistanlar girmişti tabi hocaların hastalarını bilmiyorum o konuda bişey diyemem doktorumla daha doğumu konuşmadık bu kadar zamandır ona gidiyorum herhalde doğumuma da girer diye düşünüyorum
     
  12. 2 Ocak 2009
    Konu Sahibi : SiremimS
  13. angelus82

    angelus82 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    58
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    aycann ssenin bahsettiğin ali bey gözlüklü ali beyin özeli nerde çok merak ettim
     
  14. 2 Ocak 2009
    Konu Sahibi : SiremimS
  15. angelus82

    angelus82 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    58
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    pardon sen ankaradaki gatadan mı bahsediyosun
     
  16. 3 Ocak 2009
    Konu Sahibi : SiremimS
  17. neslim35

    neslim35 gül kokulu kızım... Üye

    Katılım:
    25 Mart 2008
    Mesajlar:
    999
    Beğenildi:
    16
    Ödül Puanları:
    108
    canım bende askeri hastaneye gidiyorum ama mutlaka dosyası olan hastalara doğumu yaptırıyorlar.kendilerinin takip ettiği hastalara yönelik çalışıyorlar özele gittiğimizi görür yada kağıdını bulurlarsa garip ama kızıyorlar. ben özelede gidiyorum ama.
     
  18. 3 Ocak 2009
    Konu Sahibi : SiremimS
  19. aycann

    aycann Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Aralık 2008
    Mesajlar:
    34
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    76
    hayır canım gözlüklü degil ankara gata da prof.dr ali ergün yeri de çankaya da:CüvCüv: