Gündüz Farklı, Gece Farklı

Konusu 'Doğum sonrası Annelerin Sorunları' forumundadır ve Sezen tarafından 8 Aralık 2009 başlatılmıştır.

    8 Aralık 2009
    Konu Sahibi : Sezen
  1. Sezen

    Sezen O, Artık Anne:)) Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.269
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    106
    kızlar 3,5 aylık oğlum var önceleri ayağımda sallayıp sonra beşiğinde yatıyodu
    sonra anakucagı aldık onda yatırmaya başladım orda uyuyo ıorda yatıyo ama şu 2 haftadır gündüzleri sorun yok koyuyorum anakucagına sallıyorum uyuyo
    ama gece uykusuna yatıcagı zaman kapı gıcırtısı gibi sürekli mırıldanıyo ve sonrasındada ağlamaya başlıyo mecburen kucagıma alıyorum kucagıma almamla gözlerini yumuyo bi süre kucagımda tutuyorum sonra yatırıyorum bazen yatırdıgımda yine ağlamaya başlıyo bence yatagıma alıyorum ve koynumda uyuyo :ecrin_bebek:

    şimdilik oturma odasında yatıyoruz evim doğalgazlı ama yinede soğuk oluyo oturma odasında elektrikli yaktıgım için orda yatıyoruz çekyatlara 2 kişi rahat olmadıgı için ayrı yatıyoruz ama yatak odasına geçtiğimizde bebeğimi yatagımda yatıramam ortamıza alamam klenardada yatıramam zaten istemiyorum yanımıza alışmasını ne yapmalıyım neden böyle yapıyo oğlum anlamıyorum :1no2:

    ayrıca onnunla yatmak çok keyfiliiii çok güzel:KK46:
    ama yinede eşimle ayrı yatmak istemiyorum yaşlı insanların bile yatakları ayrımasına karşı olan biriyim kötükedihüso

    kayınvaldem kayınpederin huysuzlugu yüzünden ilk çocukta ayırmışlar odaları hala ayrı odada yatıyolar

    bense ölene dek kocişimin koynunda yatmak istiyorum:kedi::asigim:
     
  2. 8 Aralık 2009
    Konu Sahibi : Sezen
  3. ikoncan85

    ikoncan85 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    20 Eylül 2009
    Mesajlar:
    2.073
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    148
    ay canım aynı derttrn muzdaripiz benimde 1 yaşındaki cadım aynı şeyi yapıyo yanımda yatmaya alıştı yatakta kocam ayrı yerde yatıyo yani salonda adamın yüzünü unuttum bu hanımefendi yüzünden:kedi: diğer oğlum yatağında yani karyolamın yanında uyuyo ama bu hanfendi uyumuyor napçam bende bilmiyorum yatağın yanına ufak bir beşik koysandamı uyumuyo
     
  4. 8 Aralık 2009
    Konu Sahibi : Sezen
  5. vaveyla_a

    vaveyla_a kaktüs Pro Üye

    Katılım:
    16 Kasım 2009
    Mesajlar:
    6.159
    Beğenildi:
    116
    Ödül Puanları:
    163
    benim 3 aylık kızım var..bence bebek neye alışırsa devam eder..bence salla uyut,ben ayağımda sallayıp yatağına yatırıyorum yada anakucağına..ağlıyorlar ama inan sen bıraksan en fazla 20 dk sonra susar uyur..çok müdahele etme..kucağına al öp(ben öle yapıyorum)sonra yine ağlar ama uyur..bizde oturma odasında ve tek kanepede yatıyoruz:kedi:
     
  6. 8 Aralık 2009
    Konu Sahibi : Sezen
  7. NakrEdusA

    NakrEdusA ♥ {- _ -} ♥ Pro Üye

    Katılım:
    9 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.852
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    benim oğlumda ilk zamanlar bırakın yanımı üstümde uyuyodu sonra yanıma yatmaya alıştırdım sonra yatağına alıştırdım ama beyefendinin odasında yatıyorum ama kocama kıyıpta aynı odada yatıramıyorum oğlum gecede 5 6 kez kalktığı için eşimde sabah erkenden işe gidiyo mecbur ayrı yatıyoruz yani çok zor bi durum bende çok karşıyım yatak oda falan ayırmaya ama eşime kıyamıyorum işte bebeğin büyük ihtimalle senin kokunu arıyor uyuyunca yerine yatır tekrar uyanırsa tekrar al uyut yatır yerine yoksa alışıyo bu ufaklıklar benim yiğenim babasını kovar yataktan hala annesiyle yatar yani çok fena alıştırmamak lazım
     
  8. 8 Aralık 2009
    Konu Sahibi : Sezen
  9. Sezen

    Sezen O, Artık Anne:)) Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.269
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    106
    kızlar bebeğimin yattıgı anakucagı şu sallananlardan hem ileri geri hem sağa sola tamda benim yatagın yanına koyuyorum elim uzanıyo ona yani o kadar yakınız dedimya gündüzleri sorun yok aama gece uykusuna yatıcagı zaman sürekli hıı hıı hıı diye mırıldanıyo kulak asmazsan ağlıyo yine kulak asmazsan etinden et kopmuşcasına feryat ediyo kucağıma almayı bırak bedenine elimin deymesiyle susuyo kucagımda uyutuyorum sonra yine anakucagına yatırıyorum bazen uyuyo bazende yine ağlayarak uyanıyo birkaç denemenin ardından uykuma yenik düşüp yanıma alıyorum

    bikaç ay sonra anakucagına sıgmıcak mecburen yatak odamıza geçicez orda beşiğinde yatmak zorunda napıcam bilmiyorum
     
  10. 9 Aralık 2009
    Konu Sahibi : Sezen
  11. wetw

    wetw Mucizenin annesi Üye

    Katılım:
    19 Şubat 2009
    Mesajlar:
    413
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    benim kızımda sürekli ayakta sllayarak uyutup yerine yatırıyordum ama son 4 gündür yatağına koyuyorum emziğini de ağzına veriyorun dönence oyuncaklarına bakarak kendi kendine uyuyor. Benim kızım gündüzleri uyandıktan sonra en fazla ya da çok zorlarsan 3 saat ayakta kalabiliyr sonra ızıldanmaya başlıyor. Mızıldanınca başta dediğimi yapıyorum ve büyük bi yükten kurtulmuş oldum. Akşamları da en geç 9-10 gibi ışıkları kapatıp, yine aynı şekilde uyutuyorum.
    Bende salonda yatıyorum.Kızım kend beşiğinde ama aynı odadayız. Geceleri çok sık uyaıyor. Ya emmek istiyor ya memede durmak. Tıpkı sezenin gibi bazen çığlık çığlığa.. Uyku yok bana...
     
  12. 14 Aralık 2009
    Konu Sahibi : Sezen
  13. Sezen

    Sezen O, Artık Anne:)) Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.269
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    106
    dün akşam oğlum galip geldi ve sabaha kadar yanımda yattı inanırmısınız anakucagında sallıyordum herzamanki gibi kendi kendine sesler çıkartırken bi an gözlei kapandı tam uyuydu derken bi anda ağlamaya başladı koynuma aldım daha yanıma sokulmasıyla birlikte hem sussu hemde gözlerini yumdu gece 7-8 kere uyanan cocuk 3 kere uyandı bu böyle gitmez ne yapıcam bilmiyorum eski günlerimi geri istiyorum ben kocişimle yatmak istiyorum üstelik oğlum eskiden 10,30 -11 de filan gece uykusuna yatardı sabah karşı 5 te uyanıp emerdi hemen uyurdu sonra 7 de uyanırdı tekrar uyurdu


     
  14. 14 Aralık 2009
    Konu Sahibi : Sezen
  15. denizela

    denizela Yeni Üye Üye

    Katılım:
    17 Şubat 2009
    Mesajlar:
    3.967
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bencede senin kokunu arıyo,gazdan desem yanında da uyuyamaz uyanır durur..senin kokun sinen bi eşyanı penye falan başının altına koysan emzik alıyosa onuda versen bi dene belki işe yarar bizim dr ööle yapın demişti benim kzımda ilk iki ay göğsümde uyudu sabahlara kadar..
     
  16. 5 Ocak 2010
    Konu Sahibi : Sezen
  17. dilasa..

    dilasa.. Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Eylül 2009
    Mesajlar:
    251
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    benimde bebişim öle sesler çıkarıo gündüz uyurken öle sesler çıkmıo ama gece olunca özellikle biz başımızı yastığa koyunca :)) neden oluo bilmiyrm 19 unda dr a gidicez inş.normldir