Günlük Ped

Konusu 'Jinekoloji / Kadın Hastalıkları' forumundadır ve Esra tarafından 27 Ağustos 2008 başlatılmıştır.

    27 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : Esra
  1. Esra

    Esra Popüler Üye Üye

    Katılım:
    3 Ekim 2007
    Mesajlar:
    4.516
    Beğenildi:
    878
    Beğendikleri:
    2.050
    Ödül Puanları:
    238
    Selam kızlar.Ben belki de piyasaya çıktığından bei günlük ped kullanıyorum,zararlı olduğunu da duyuyorum ama başka ne yapabilirim ki?akıntım baya oluyo bilmiyorum belki de ped yapıyordur akıntıyı böyle bişey de duymuştum.her dk çamaşır da değiştirilmiyor ki,dışardayken falan ıslak ıslak ıyyyyy hiç katlanamıyorum?sizler neler yapıyorsunuz,var mı başka bir çözüm yolu?a.s.
     
  2. 27 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : Esra
  3. BuzlarUlkesi

    BuzlarUlkesi aşkım oğlum ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    20 Şubat 2007
    Mesajlar:
    7.306
    Beğenildi:
    340
    Beğendikleri:
    340
    Ödül Puanları:
    113
    en iyi cözüm günlük ped tabiki sik sik camsi degisimide önemli...günlük pedide o kadar uzun süre kullanma yani gün icinde sik sik degistir...
    ben namaz kildigim icin icim rahat etmiyor 5 vakit degistiriyorm camasirimi haliyle pedide,
    akinti yaptigini bilmiyordum benm akintim yok..
    birde istersen bi doktora görün sürekli akinti normal gelmedi bana sadece bazi zamanlarda oluyor
     
  4. 27 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : Esra
  5. Esra

    Esra Popüler Üye Üye

    Katılım:
    3 Ekim 2007
    Mesajlar:
    4.516
    Beğenildi:
    878
    Beğendikleri:
    2.050
    Ödül Puanları:
    238
    evet canım benim de aynı ..namaz olayı...yani çok dediysem mutlaka her değiştirmemde leke oluyor pedde.ama kullanmasam bu gğnde 5 defA çamaşır değiştirmek demek..yani bir damla da olsa mecburen ped kullanıyorum
     
  6. 27 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : Esra
  7. çamaxsxxixrsuyu

    çamaxsxxixrsuyu ♥etmiyorum eyvallah♥ Üye

    Katılım:
    24 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.520
    Beğenildi:
    1
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    canım ya ben zararlı olduğunu duymadım sadece bazı markalar kaşıntı, alerji yapıyor diye duymuştum, en iyi çözüm günlük ped tabi ki
     
  8. 27 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : Esra
  9. Demet

    Demet Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Kasım 2007
    Mesajlar:
    995
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canım günlük ped dışında tamponlar var
    daha sağlıklı olduğunu duymuştum
     
  10. 27 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : Esra
  11. chantyclarie

    chantyclarie Guest

    günlük pedlerin neresi sağlıksız anlamadım :uhm:
    sadece bazı markalar hassas ciltlere alerji yapar kaşındırır sende markasını değiştirirsin olur biter
    ayrıca akıntının pedden kaynaklandığını da ilk defa duyuyorum
    bende kullanıyorum akıntı olduğu için başladım
    yani kullanmadan önce vardı ve bende o yüzden günlük ped kullanmaya başladım
     
  12. 27 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : Esra
  13. yabangxuxlxuxm

    yabangxuxlxuxm Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    9.744
    Beğenildi:
    3
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    146
    arkadaşlar mantar yapabiliyomuş.hani akıntıdan dolayı nemli kalıyor buda bakterilerin çoğalmasını sağlıyomuş.ya sık sık değişilecek.yada küçük bezler konulabilir.ben öyle yapıyorum.hem hava alıyor hemde rahat oluyor.
     
  14. 27 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : Esra
  15. dhilek

    dhilek shizen & senritsu Üye

    Katılım:
    12 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.783
    Beğenildi:
    2
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    bende günlük pedin zararlı olduğunu duymamıştım ki alerjik bünyeler dışında bi zararı bencede yok. önce doktora bir görünseniz. belki akıntının bir nedeni vardır.
     
  16. 27 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : Esra
  17. loveli

    loveli Rabbim koru yavrularımı Üye

    Katılım:
    23 Ocak 2008
    Mesajlar:
    25.211
    Beğenildi:
    109
    Beğendikleri:
    385
    Ödül Puanları:
    213
    bana dr söyledi kullan diye sık sık değiştir ama parfümlü veye kokulu kullanma dedi
     
  18. 27 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : Esra
  19. mirumo

    mirumo Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    638
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ben de dr a akıntım olduğu için gittim ve 2 ayrı doktor da günlük pedin kullanılmaması gerektiğini, cildin nefes almasını engelleyip ph seviyesini etkilediğini, bakterilerin üremesi için uygun bir ortam yarattığını söylemişti. peki ne yapacağım dediğimde, ilaç yazmıştı ve çantanda bile külot taşı sık sık değiştir demişti. 5-6 kez çamaşır değiştirdiğim oluyordu. neyseki şimdi iyiym=)