Gür Saçlara Sahip Olmak için?

Konusu 'Saç Uzatma Yöntemleri' forumundadır ve Amorous tarafından 5 Kasım 2007 başlatılmıştır.

    5 Kasım 2007
    Konu Sahibi : Amorous
  1. Amorous

    Amorous Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Nisan 2007
    Mesajlar:
    148
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    arkadaşlar saçlarım çabuk yağlanıyor ve çok seyrek daha bu yaşımda dökülüyor (5-10 sene sonra kel olcam sanırım).Formlarda o kadar formül var ki kafam karıştı gerçekten benim gibi olupta bi çaresini bulan varsa ne olur bana yardım etsin...Şöyle saç çıkaran ,gürleştiren dökülmeyi ve yağlanmayı önleyen bi formulll istiyorummmmmmmmmm.
     
  2. 27 Şubat 2009
    Konu Sahibi : Amorous
  3. sier

    sier Popüler Üye Üye

    Katılım:
    5 Ocak 2009
    Mesajlar:
    2.733
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    arkadaşım sana çam terebentini öneririm.birde bazen son durulama suyuna limon suyu veya kaliteli bir elma sirkesi koy.bu suyla saçlarını durula ve çık.bazende ısırgan kaynat onu dök saçlarına banyodan çıkarken.benim tavsiyelerim bunlar.ayrıca yağlı bakımları sana pek tavsiye etmem..ama illa yağlı bakımlardanda yapmak istiyorum diyosan limon yağı,portakal yağı,kekik yağı gibi ürünleri çoookkk az miktarda kullanabilirsin saçlarına..sağlıcakla kal...hihoyyyt
     
  4. 26 Haziran 2009
    Konu Sahibi : Amorous
  5. budapest

    budapest ♥ღ°•.♥.•°ღ♥ Üye

    Katılım:
    8 Şubat 2009
    Mesajlar:
    1.268
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    146
    bi de şampuanının içeriği çok önemli cnm, pantene, elidor, dove, blendax gibi marketlerde satılan şampuanlardan kullanıyorsan dökülme ve yağlanma o kadar normal ki. şampuanının içeriğine bak, dimethicone-amedimethicone- dimethiconol gibi kelimelere rastlarsan bir daha kullanma o şampuanı. DFN garlı, sebamed gibi içeriğinde zararlı maddeler bulunmayan bir şampuan al, yağlanma da yavaşlar dökülme de azalır. üstüne bir de sarmısak ve ısırgan tohumu yağını haftada1 kez saçının sadece diplerine sürüp 2-3 saat beklersen yeni saçlar da çıkar. ama saçın seyrekse saç tellerine sürme, sadece diplerine sür.
     
  6. 22 Eylül 2009
    Konu Sahibi : Amorous
  7. Verite

    Verite Popüler Üye Üye

    Katılım:
    27 Kasım 2006
    Mesajlar:
    1.142
    Beğenildi:
    35
    Ödül Puanları:
    148
    dökülen saçlar yerine gelebilir ama halihazırda dökülmemiş saçlarınız seyrekse ona bir çözüm yok, yani saç kökleriniz yoksa olmayan yerden saç çıkmıyor .:)
     
  8. 22 Ekim 2009
    Konu Sahibi : Amorous
  9. zuzu44

    zuzu44 GuteZeitenSchlechteZeiten Üye

    Katılım:
    15 Ekim 2009
    Mesajlar:
    13.382
    Beğenildi:
    70
    Ödül Puanları:
    203
    bepanten ve badem yağı iyi geliyo
     
  10. 27 Ocak 2011
    Konu Sahibi : Amorous
  11. failed

    failed Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    25 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    6.819
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    71
    Cabuk Yağlanma
    Seyreklik
    İnce telli saçlar..
    Aynı dertten müzdaribim:KK5::KK5:
    Canım sn bi çözüm buldun muu sorunların icinn??
     
  12. 28 Ocak 2011
    Konu Sahibi : Amorous
  13. aychee

    aychee Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Ocak 2010
    Mesajlar:
    68
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    tatlm sarmsklı sampuanı oneririm
     
  14. 28 Ocak 2011
    Konu Sahibi : Amorous
  15. emk87

    emk87 Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    23 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    1.941
    Beğenildi:
    955
    Ödül Puanları:
    238
    sarımsamlı şampuan nedir? bnmde ince telli cabuk yağlanıyor ve dokuluyor saçlarım aynı dert bende de var yani :KK50:
     
  16. 31 Ocak 2011
    Konu Sahibi : Amorous
  17. KilicBaligi

    KilicBaligi Albay Pro Üye

    Katılım:
    2 Eylül 2007
    Mesajlar:
    14.051
    Beğenildi:
    6.715
    Ödül Puanları:
    238
    200 ml şampuan içerisine 4-5 diş sarımsak rendeliyorlar bu şekilde kullanıyorlar canım.Önce bir kan tahlili yaptır eğer vitamin eksikliği varsa dökülme şampuanla kesilmiyor çünkü...
     
  18. 31 Ocak 2011
    Konu Sahibi : Amorous
  19. biberdolma

    biberdolma Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Ocak 2011
    Mesajlar:
    2.878
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    Ay aynı dertten muzdarip olan çok insan varmış meğer...valla benim saçlarım elimde kalıyor taradığımda banyodayken falan korkuyorum normal değil diyorum kendi kendime