Gururum kırıldı...

Konusu 'Arşiv' forumundadır ve ezgi85 tarafından 21 Aralık 2008 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    21 Aralık 2008
    Konu Sahibi : ezgi85
  1. ezgi85

    ezgi85 Guest

    eşimle kavga ettik şimdi bende bilgisayarın başına geçtim oyun açtım kafa dağıtmak için çok gururumu kırdı inanılmaz derecede ben 5 aylık evliyim ona dedimki bana yardım et bazı şeylerde mesela ben masayı topluyorsam sende bir kaç birşey götür acizmisin dedim bak arkadaşların hep eşlerine yardım içinde v.s gibi bir kavgamız oldu bana dediki o senin işin canım isterse ben yaparım onlar senin görevin bende ona dedimki ben sana eşlik yapmak görevindeyim temizlik görevinde değilim (bu kızgınlık anında söylediğim şeyler aslında onlarında bizim görevimiz olduğunu biliyorum vede yaparım) gibi kavgamız oldu oda bana dediki sen beni mutllu etsen ben onları içimden gelerek yaparım bu lafın üzerine bende dedim ben seni mutlu edemiyormuyum oda hemen diyor yatak konusunda değil ona bakarsan ben bekarken gecede 3 yere gittiğim oluyordu vs. bende dedim şerefsizsin sen deyip kavga büyüdü bende çıktım odadan dedim ona ikimizin sonu öyle olcan sen karılara gitceksin ben allaha emanet olcan v.b kusura bakmayın çok moralım bozuk çokda uzun yazdım özür dilerim:eek:a.s.:enbuyukkk::enbuyukkk:
     
  2. 21 Aralık 2008
    Konu Sahibi : ezgi85
  3. denef72

    denef72 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    17 Şubat 2008
    Mesajlar:
    4.699
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    canım ya daha çok yeni evlisiniz.kırmayın birbirinizi.zamanla zaten sana yardımcıda olacaktır.belki bi kızgınlıkla sölemiştir o lafları...takma kafana..
     
  4. 21 Aralık 2008
    Konu Sahibi : ezgi85
  5. newlife

    newlife Guest

    canım pek detaylı anlatmadığın için tam anlayamadım kavganızın sebebini,konuşulanları filan..ama evliliklerde ilk 1 yıl alışma ve adapte olma sürecidir..sıkıntılı geçer çoğu zaman..en iyisi böyle kavgaları çok uzatmamak....biraz anlayış ve iletiişim çok önemli..sakin bi anında al karşına tatlı dille,aşkım sende yardım et,beraber bişeyler yapmak çok hoşuma gidiyo,aile olduğumuzu hissediyorum,filan de..yıpratmayın birbirinizi..bak bu sitedeki derdini paylaşan biçok arkadaşın ne eşleri var..allah başa vermesin..ne kazıklar atıyolar,ne ihanetler ediyolar..takma fazla..gelp geçer bu dönem..ama arkanızda enkaz bırakmayın gelip geçerken..öptüm canım
     
  6. 21 Aralık 2008
    Konu Sahibi : ezgi85
  7. merve200

    merve200 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    7 Aralık 2008
    Mesajlar:
    682
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    canim üzülme sIkma canini bi anlik sinirle demistir o senin gururunu kirmis olabilir ama sende keske serefsizsin sen demeseydin oda bu lafina kirilmistir..sen haklisin bu konuda kesinlikle öyle bisey dememesi lazim..ama sen yinede hos gör :1hug::1hug: hee bide bidaha öyle bisey söylememesini söyle ona uygun bi dildea.s.
     
  8. 21 Aralık 2008
    Konu Sahibi : ezgi85
  9. er_ca

    er_ca 6-11-2012 Üye

    Katılım:
    28 Kasım 2008
    Mesajlar:
    6.225
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    148
    kagalar bazen birş eyleri söylemek için fırsattır. bazen birşeyleri düzeltmek için fırsattır...

    yanii belki bu kavgadan sonra isteklerine o da daha çok önem verebilir...

    zaman gerek herşey için boşuna kırmayın birbirinizi...
     
  10. 21 Aralık 2008
    Konu Sahibi : ezgi85
  11. essmeralda

    essmeralda pamuklara sarsam seni... Pro Üye

    Katılım:
    30 Ekim 2008
    Mesajlar:
    6.835
    Beğenildi:
    33
    Ödül Puanları:
    148
    tamam yardım istemekte haklısın ama konuya saldırgan girmişin baştan.
    sen aciz misin diyip başkalarıyla kıysalarsan eşini sinirlenir.
    bide masa toplamaktan yatak konusuna nasıl atlayabilmişiniz yani
     
  12. 21 Aralık 2008
    Konu Sahibi : ezgi85
  13. mavi_patikli

    mavi_patikli Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    3.213
    Beğenildi:
    1.611
    Ödül Puanları:
    163
    Yeni evliyken bu tarz problemler çok yasanıyor....
    Ama kırıcı olmuş diger bircok erkek gibiii
    farklı birsey de beklenemezdi zaten
    işleri ortak yapmaya alıştır
    ileride çok pişman olursun
    nasıl baslıyorsa öyle gidiyor cünkü ona göree vallaaa
     
  14. 21 Aralık 2008
    Konu Sahibi : ezgi85
  15. EU3

    EU3 Guest

    bu ne demek ya ....bizde yeni evli olduk bizde cok kavgalar ettik alisma donemi yasadik ama asla boyle birsey yasamadik su cumle ne demek ya....
    yazik daha cok yeni evlisiniz su soz ne esinin agzina yakisiyor ne de senin hakettigini dusunuyorum.
    esin gecmis hayatini hala evliliginze tasiyorsa yada her kavganizda tasiyacaksa yuh yani!!birak gecmis gecmisde kalsin ona hatirlat bence bunu.
    oyle her agzina geleni soylerse her kavgada evliliginiz cok erkenden catirdar kul olup yok olur.ne sevgi kalir ne saygi.
    bu nasil bir sozdur yahu tehdit gibi birsey dikkat bak yine giderim mi demek istiyor.yazik cok ayip insan esine bu sozu soylememeliydi.
    tabi ki evde is bolumu yapacaksiniz.insan yeni evliyken birlikte birseyler yapmaktan zevk alir.sanirim esinin kaliplasmis dusunceleri var. umarim araniz duzelir ama iyice burnunu surt.
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 21 Aralık 2008
  16. 21 Aralık 2008
    Konu Sahibi : ezgi85
  17. EU3

    EU3 Guest

    sende durduk yere çatmışın gibi geldi bana cnm yaa..
    boşver yapmasın zaten erkeklere bişiyi yap dedikçe yapmazlar ..
    daha yenisiniz zamanla herşey rayına oturur ..
    tartışmalar mutlaka ki yaşanacak ama önemli olan tartışırken ağzımızdan çıkan sözlere dikkat etmek sonra telafisi dahada zorlaşır..
    dil yarası en acı yara imiş (fazlamı arebeskim bu gece yaa :nazar: )
     
  18. 21 Aralık 2008
    Konu Sahibi : ezgi85
  19. Claries

    Claries O bir anne:) Üye

    Katılım:
    7 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.060
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    cicim ayları bitmiş anlaşılan:) işte bu ve bunun gibi ufak tefek şeylerden kavga etmek biraz evliliğin tadı tuzudur hoşgeldin aramıza yanlız fazla uzatma derim barışın kavgada söylenilenleride fazla takma kafana çünkü eşinde senin gibi sinirle söylemiştir o kırıcı sözleri
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.