güven güven güven

Konusu 'Ah Erkekler' forumundadır ve azra33 tarafından 10 Mayıs 2009 başlatılmıştır.

    10 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : azra33
  1. azra33

    azra33 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Mart 2009
    Mesajlar:
    528
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    kızlar eşlerinize ya da sevgilinize nasıl güveniyorsunuz? aldatacağını hiç düşünmüyor musunuz?
     
  2. 10 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : azra33
  3. kuzularinannesi

    kuzularinannesi A new day, A new start... Pro Üye

    Katılım:
    16 Aralık 2008
    Mesajlar:
    42.240
    Beğenildi:
    9.312
    Ödül Puanları:
    238
    ben eşime çok güveniyorum ve aldatıcağını düşünmüyorum hiç
     
  4. 10 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : azra33
  5. EU2

    EU2 Guest

    güvenmesen ilşki nasıl yürü tabi ki de güveniyorum hemde

    hayatımda kimseye güvenmediğim kadar.. aldatacığını düşünmüyorum hiç..... asla aldatmaz gibi iddialı bi laf

    demek istemem....

    kendi adıma ama şu an düşünmüyorum yapmaz diyorum hayat ne göstericek bilmiyorum

    ama sevgilime çok güveniyorum ve inanıyorum yani aldatmaz demicem diorum ama aldatmaz yahu düşünmem hiç..
     
  6. 10 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : azra33
  7. birgxuxl38

    birgxuxl38 biricigim benim Üye

    Katılım:
    7 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.426
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    bende esime cok güveniyorum bende büyük konusmak istemem ama beni aldatacagini hic düsünmüyorum bile askim sadece isnie gidder gelir arada arkadaslariyla toplanir oralarada ailece gider geliriz yani aradada disari ciksa ona güvencim sonsuz cok uzattim kisacasin güvencim sonsuz askima aldatmiyacagindan adim gibi eminim ilerisi icinde hic kimse garanti veremez zaman ne gösteriri ALLAH bilir
     
  8. 10 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : azra33
  9. Sarissa

    Sarissa uyudun uyanmadın olacak.. Üye

    Katılım:
    19 Mart 2009
    Mesajlar:
    9.786
    Beğenildi:
    35
    Ödül Puanları:
    148
    elbette çok güveniyorum ama
    aldatma ve aldatılma ihtimali herkes için geçerlidir.
    inşallah hiçbirimiz yaşamayız.
    yine de eşimin hakkını vermeliyim.
    en az kendime güvendiğim kadar da ona güveniyorum.
     
  10. 10 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : azra33
  11. MeDuSa

    MeDuSa Guest

    Aldatmaz diyemem ama aldatacağını sanmıyorum çünkü beni çok sevdiğini biliyorum
     
  12. 10 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : azra33
  13. clochette

    clochette Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Ocak 2009
    Mesajlar:
    866
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    suan icin cok guveniyorum ama babam bile bu yanlisi yaptiktan sonra acikcasi korkmuyorda degilim olurmu olur
     
  14. 10 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : azra33
  15. Asmin

    Asmin Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    7.824
    Beğenildi:
    193
    Ödül Puanları:
    153
    biz bu konuyu cok konustuk ve en sonunda sevgilim sunu soyledi:
    eger bir gun seni aldatirsam bu seni aldatmak olmaz sadece kendimi aldatmis olurum cunku baska bi kizdan hoslanip sana hoslaniyo gibi davranmak benim icin cok zor ve cekilmez bi durum olur, oysa sen hala hoslandigin kisden hoslaniyor olursun senin icin bir degisiklik olmaz.
    bununla asil kendiimi aldatirim demisti.

    sonra dusundum, eger o adam beni aldatiyosa ben her gun yanina gittigimde sevdigim adama sariliyorum, sevdigim adami opuyorum. benim icin bi problem yok ki, buna katlanmasi ve cevap vermesi surdurmesi gereken o olur. buna da nereye kadar midesi dayanir.

    bunu dusundugumden beri pek dert etmiyorum ve ona hep diyorum boyle bisi olursa seni Allah a havale ederim. baska hicbirsey yapmam yolun acik olur.
    Allah basima vermesin, o gun gelene kadar guveniyorum ama o gune kadar kendi ic huzurumu bununla bozmuyorum.

    ve aslina bakarsan simdiye kadar ikimizin de karsisina eski sevgililerimizden tut da kimlere kadar cok kisi geldi, ikimizin de kafasi karismadi..
    bi gun beni aldatirsa baskasi olursa benden cok ama cok biktigini ve artik zerre sevmedigini dusunurum, cunku hakkaten cok sabirli birisidir, bu yuzden de birakirim ne hali varsa gorsun.

    o gune kadar gozlerimi tamamen yummam belki ama acaba beni aldatiyo mu sorusunu getirmem bile aklima.
     
  16. 10 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : azra33
  17. YusNes

    YusNes Popüler Üye Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    2.716
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    ben kesinlikle güweniyorum hemde kendime güwenmediğim kadarr
     
  18. 10 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : azra33
  19. prolece

    prolece Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    2
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    ya ben hiç güwenemiyorum:kızgın:
    eski erkek arkadaşımla da bu güwensizliğim yüzünden çok problem yaşardık maalesef artık birlikte değiliz ama ben içten içe her dakika beni aldattığını düşünürdüm...
    ben kimseye güwenemicek miyim?senağlama
    neden böyle oluyor hiçbi fikrim yok ama hayatta herşeye dayanaiblirim de aldatılmaya asla dayanamam çok kıskancım zaten
    yani diceğim o ki ben hiçkimseye güwenemiyorummmmmmmsenağlama
    aldatılıcak kız da değilim hani ne arasan war da :dance: erkek milletine güwen olmazzzz:1closedeyes: