GYNELLE draje doğum kontrol hapı

Konusu 'Arşiv' forumundadır ve nosey tarafından 13 Nisan 2007 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    13 Nisan 2007
    Konu Sahibi : nosey
  1. nosey

    nosey Aktif Üye Üye

    Katılım:
    19 Şubat 2007
    Mesajlar:
    167
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    prolaktin hormonu yüksekliği sebebiyle ilaç kullanmaya başlamıştım ama bu ilacı kullanırken gecikmeler devam ettiği için doktor doğum konrtol hapı da verdi adı : " GYNELLE draje " kullanan bilen varmı nası bi ilaç? sinirlilik fln yapıyomu???
     
  2. 1 Mayıs 2007
    Konu Sahibi : nosey
  3. nosey

    nosey Aktif Üye Üye

    Katılım:
    19 Şubat 2007
    Mesajlar:
    167
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    kimse kullanmıyo anlaşılan ben başladım bakalım nolcak...
     
  4. 10 Mayıs 2007
    Konu Sahibi : nosey
  5. sadaozmen

    sadaozmen Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    3
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    merhaba nergis, ben de bu ilacı yarından itibaren kullanmaya başlayacağım.ama yan etkilerini merak ediyorum, sen bu ilacı kullanan biri olarak bişeyler söyleyebilir misin?
     
  6. 11 Mayıs 2007
    Konu Sahibi : nosey
  7. nosey

    nosey Aktif Üye Üye

    Katılım:
    19 Şubat 2007
    Mesajlar:
    167
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    ewet bende tam bunun için bişeyler yazmak için açmıştım sorduğun iyi olmuş. adetin 1.günü kullanmaya başladım ve 11 gündür kanama devam ediyo bitmedi bi türlü :S eczaneye danıştım dün ilaçtan kaynaklanıyo olabilrmi diye östrojen oranı biraz yüksekmiş sanrım ilacı kullanmayı bırak şimdi dedi. tekrar kullancaksanda daha hafif olanını kullan dedi. önümüzdeki hafta doktora gitcem zaten bakalım bitmemiş olursa ne dicek. tabi bu bnm için böyle zaten adetim geciktiği için farlutal içerek adet olmuştum bununda etkisi olabilir. onun haricinde başka bi etkisi olmadı. umarım sende bi yan etki yapmaz..
     
  8. 11 Mayıs 2007
    Konu Sahibi : nosey
  9. sarxix papatya

    sarxix papatya Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.556
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    bılemeyyommm canım.bılmıyosunda nıye yazıyosun dersen sadece okudum demek ıstedım
     
  10. 11 Mayıs 2007
    Konu Sahibi : nosey
  11. nosey

    nosey Aktif Üye Üye

    Katılım:
    19 Şubat 2007
    Mesajlar:
    167
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    teşekkür ederim ozmn :)
     
  12. 19 Eylül 2007
    Konu Sahibi : nosey
  13. biberiye

    biberiye Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    130
    Beğenildi:
    53
    Ödül Puanları:
    88
    arkadaşlar doktor banada bu ilaçtan verdi adet düzensizliği için. ben henüz başlamadım. adetimin 2. günü başlayacağım. umarım herhangi bir yan etkisi olmaz...
     
  14. 22 Eylül 2007
    Konu Sahibi : nosey
  15. senemxcn

    senemxcn Guest

    doktorumun bana söylediği kadarıyla bu ilaç diane 35 in muadiliymiş.Orjinal olanı gynelleymiş.bu ilacı 2 ay boyunca kulandım fakat bu ilaçla birlikte aldactone adlıı bir ilaç daha kulnmak zorunda kaldım,vicutta biriken suyu atmak için.
     
  16. 28 Mart 2008
    Konu Sahibi : nosey
  17. gamze21

    gamze21 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    20 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.451
    Beğenildi:
    48
    Ödül Puanları:
    153
    senağlamaya doktor bana da bu ilacı verdi kullanan arkadaşlar sizde herhangi bi yan etki yaptı mı.
    bende kilo problemi yok ama sivilce var.dahada arttırır die korkuyorumm
     
  18. 28 Mart 2008
    Konu Sahibi : nosey
  19. gamze21

    gamze21 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    20 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.451
    Beğenildi:
    48
    Ödül Puanları:
    153
    benim adetlerim düzenli.Tüylenme ve sivilce problemim var.daha beter olurum die korkuyom
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.