Gynoferon demir ilacı

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve semiror tarafından 7 Temmuz 2009 başlatılmıştır.

    7 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : semiror
  1. semiror

    semiror Evli,Mutlu,Çocuklu... Pro Üye

    Katılım:
    7 Nisan 2008
    Mesajlar:
    225
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşlar dr. bana 1 ay önce verdi bu ilacı ama aldığım zaman çok afedersiniz peklik oluyorum :kedi:.....zaten normalde de bağırsak tembelliğim var...içince beter oluyorum.....
    o yüzden içemiyorum....sizin böyle bir probleminiz varmı?neler yapıyorsunuz?:uhm:
    bu arada dr. 2 hafta sonra gidince sorcam tabii,sizlerle önce paylaşmak istedima.s.
     
  2. 7 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : semiror
  3. wetw

    wetw Mucizenin annesi Üye

    Katılım:
    19 Şubat 2009
    Mesajlar:
    413
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    ılacı aç karnına mı tok karnına mı alıyorsun? Bende bu ilacı kullanıyorum ve aç içmek gerekiyor. Anlattığın gibi bir sıkıntı olmadı. Hatta tok karnına içersen ishal bile yapıyor. Doktoruna danış istersen ya da hergün kayısı yemeyi alışkanlık haline getir, ben öyle yaptım.
     
  4. 7 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : semiror
  5. esin58

    esin58 2 kız anasi:) Üye

    Katılım:
    23 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1.898
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    canim aç aliniyor bu ilac.ama bende hiç öyle bi problem yaratmadi.sen demişsinya zaten galiba bagirsak problemin var.bence yediklerinle alakalı olabilir.bide o ilac kütürde siyahlaşma yapabiliyor.böyle bi sorunla karşilasırsan endişe etme diye yaziyorum..l
     
  6. 7 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : semiror
  7. cmr

    cmr Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Haziran 2009
    Mesajlar:
    378
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    bende bu ilacı kullanıyorum, geceleri yatarken 2 tane içiyorum hemde günde. kültürde siyahlaşma yaptığı doğru ama bağırsaklarda bi problem yapmadı bana da.
     
  8. 7 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : semiror
  9. tuxgxbaa

    tuxgxbaa elif sena'm hoşgeldin.... Üye

    Katılım:
    8 Mart 2008
    Mesajlar:
    228
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    bende sabah aç karnına içiyorum...yarım saat kadar bir şey yemiyorum,faydası olmazmış yoksa....doktorum kabız yapar demişti ilaç...yediklerine dikkat et bol bol sebze meyve ye demişti cnm...bak bide gül reçeli iyi geliyomuş kabızlığa...sabahları 2 tatlı kaşığı aklında olsun doktor söylemişti...
     
  10. 7 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : semiror
  11. kenyaa

    kenyaa annesinin kuzusuuuu Üye

    Katılım:
    6 Mart 2009
    Mesajlar:
    6.404
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    bende sabahları ac karnına içiyorum ve 1 saate yakın bişi içmiyorum sut ve sut urunleri yemiyorum bol su ile içmelisin bu ilacı bendede vardı bu problem su ile cozumunu buldum birde katı beslenme sakın mutlaka sulu yıyecekler ye ve unutma bol su iç ne kadar kötü bişi oldugunu biliyorum ben bu sekilde yendim canım
     
  12. 7 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : semiror
  13. dysania

    dysania İÇİNE ATIYON ATMA Üye

    Katılım:
    30 Haziran 2009
    Mesajlar:
    2.180
    Beğenildi:
    2.806
    Ödül Puanları:
    123
    bende ferrum kullanıyordum ama ülserim var az kala mide kanaması geçriyordum. doktor kullanma dedı demir kullanmıyorum şimdi sadece elevit kullanıyorum ama bol bol yeşil sebze tüketiyorum
     
  14. 7 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : semiror
  15. semiror

    semiror Evli,Mutlu,Çocuklu... Pro Üye

    Katılım:
    7 Nisan 2008
    Mesajlar:
    225
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    hepinize ilginizden dolayı çok teşekkür ederim arkadaşlar:1hug:
    evet aç karnına alıyorum ama sabah değil malesef..çünkü,troid ilacım var sabah aç karnına almam gereken ve başka ilaçla içilmemesi gerekiyor..bende bazen öğlenleri aç alıyorum ve evet 1 saat öncesi ve sonrası kalsiyum içeren hiçbirşey yemiyorum..
    Aslında bol bol meyva yiyorum,salata yiyorum ve inanılmaz su içiyorum ama neden böyle anlamadım..çokta hareketliyimdir..ilacı denedim çünkü içmeyince problem yok içince ertesi gün çok fena..yan etkilerini okudum kabızlık yapabilir diyor,o da bana denk geldi heraldebenneyaptımki ne güsel sizde böyle problem yok sevindim..doktoruma danışmalıyım haftaya randevum bakalım o ne dicek..
    tekrar teşekkür ederim hepinizea.s.
     
  16. 7 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : semiror
  17. teuto

    teuto Popüler Üye Üye

    Katılım:
    9 Mart 2009
    Mesajlar:
    229
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    aynı ilacı bende içiyorum arkadaslar benim cok midemi ağrıtıyor bu aralar bıraktım içmiyorum cünkü dayanamıyorum mide ağrıısına.
     
  18. 8 Ocak 2015
    Konu Sahibi : semiror
  19. preg_nant

    preg_nant Kocam+Bebeğim(Kızım)Herşeyimsiniz Üye

    Katılım:
    1 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    887
    Beğenildi:
    367
    Ödül Puanları:
    48
    Arkadaşlar 12+3 hamileyim, demir değerlerim düştüğü için aşırı halsizlik oluşuyo ama demir hapları mide krampı yapıyor ve kabızlık sorunu da oluşturuyor. GynoFeron verdi en son doktor,bu hafiftir diye ama birşey farketmedi. Daha önce gyno ferro sanol kullanıyordum.

    Ne yapacağımı şaşırdım.Aç karnına sabah alıyordum,şimdi ise yemekten 3 saat sonra aldım,sizce böyle almam uygun mu ne dersiniz?