Hadi Sigarayı bırakalım ve parasını biriktirelim diyenler buraya

Konusu 'Zararlı Alışkanlıklar: Bağımlılık, Tiryakilik' forumundadır ve lightlife tarafından 8 Ekim 2009 başlatılmıştır.

    8 Ekim 2009
    Konu Sahibi : lightlife
  1. lightlife

    lightlife eylülde geeeeellll :) Üye

    Katılım:
    4 Şubat 2009
    Mesajlar:
    8.752
    Beğenildi:
    23
    Ödül Puanları:
    148
    Arkadaşlar ben 12 senedir sigara içiyorum ve bugün bırakmaya karar verdim ve açıkçası çok kararlıyım :umursamaz: ayrıca sigaraya vericeğim parayıda biriktiricem.Sonra biriken para ile kendimize çeşitli hediyeler alabiliriz. Sizde katılın bana inanınki k.k nın bize bu konuda çok katkısı olacaktır ne demişler birlikten kuvvet doğar.. sigara içme eğilimi duyduğumuzda buraya içimizi dökelim rahatlayalım birbirmize destek olalım diyet gruplarındaki gibi.. Listemiz olsun diyorum bu listeye baktıkca motive oluruz..Liste yapmayı beceremem ama yine de deniyim bakalım Eveeeet listeme başlıyorum katılmak isteyen olursa aşağıdaki gibi bana yazarlarsa listeye eklerim. hadiyin bakalım kim katılıyor bu kervana.. sırnaşık şey

    Kolay Değil Biz Zoru Başaracağız
     
    Son düzenleme: 22 Aralık 2009
    antimind bunu beğendi.
  2. 8 Ekim 2009
    Konu Sahibi : lightlife
  3. dün doktora bizzat sigara bırakmak için giden biri olarak,her gün içtiğim 2-2,5 paketi bu hafta 1 paket yapmam gerekiyo.doktorum söyledi.o yüzden bugünkü karım 5,5 tl canım.doktorum kademeli olarak bıraktırcakmış.bisürü ilaç ve bi de hava verdi.hadi hayırlısı.ben de bırakıp arabamı önden ödemeyi ve herşeyden önemlisi sağlıklı yaşamayı istiyorum.
    cumartesi günü de dişlerimi temizletip ağzıma tüm bi bakım yapmaya başlıcaz diş doktorumla birlikte.kesin kararlıyım bu kez son olucak ve sigarayı bırakıcam
     
  4. 8 Ekim 2009
    Konu Sahibi : lightlife
  5. nisa

    nisa Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    3 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    83
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    bende bırakmak ıstıyorum ama bunca dert varken zor gelıyor bana bıraz sıkıldımmı onda arıyorum careyı 8 senedir içioyrum günde 5 lıraa verıyorum ayda ortalam 150 lira yapıyor bıraksam bu parayla kendımı ödüllendırebılırım 6 aykadar bıraktım sonra tekrar başladım bıde cıldım kotüleşiyor benım bununda farkına vardım zor ama imkansız degıl gercekten .... başarabılırımm yapabılırım dersek olur mu olur
     
    antimind bunu beğendi.
  6. 8 Ekim 2009
    Konu Sahibi : lightlife
  7. lightlife

    lightlife eylülde geeeeellll :) Üye

    Katılım:
    4 Şubat 2009
    Mesajlar:
    8.752
    Beğenildi:
    23
    Ödül Puanları:
    148
    karar çok önemli nursunaz.. senin kararlı olduğun doktora danışman ve ondan yardım istemenden belli.. doktor dediğin şu illeti bıraktırma merkezlerinden birimi yoksa başka bi uzman doktormu... inşallah senin bilgilerinden de faydalanırız canım.. seni listeye yazıyorum canım..ok.bu arada benim bebeğim yok bu bırakma işi benim hamileliğimi de etkileyecek.. hem hamile kalmam kolaylaşacak hemde hamile kaldığımda bebeğime zararı olmayacak.. Biliyosunuz bebek düşünen biri hamile kalmadan önce bu illeti bırakmalı vücut belli bir zamanda arınabiliyor ancak.. oyüzden bebek düşünen isteyen ama o illetten kurtulmak isteyen arkadaşlarıda bu topicde görmek istiyorum..
    Ben de bi keresinde bırakmıştım 2 ay içmedim tatile gittim canım istemediği halde keyiften tekrar başladım 1 tane ile ne olurki içmem bi daha dedim ama öyle olmuyomuş .. ama en zor anımda o illete sarılacakken şöyle düşünüyorum içimden " içtin diyelim o illeti ne değişecek??? problemmi çözülecek??? sana yardımı mı dokunacak??? hayır!!! o zaman o illeti içmeye ayırdığın vakti sakinleşmeye ayır geçecek birazdan geçecek unutacaksın" kesinlikle bu yöntem çok etkili oluyo bende.. bi de ben kahveyi asla yanında o olmazsa içmem içmezdim ozamanlarda şöyle yaptım "o illeti kullanmayanlar nasıl içiyo şu kahveyi bende kahvenin tadını çıkararak lezzetini alarak keyif yaparım :lepi:"
    ben günlük olarak neler yaşadığımı buraya yazıcam eğer nisacım sende bırakıyosan listeye yazayım.. ama şöyle bişey var kesin kararlı olman lazım.. kendinle mücadele edeceksin..iradenle varmısın yokmusun delikafadulden çok para beee düşün yani ayda 150 tl 10 ayda 1500 tl.. neler alırsın kendine neler.. sağlığın zindeliğinde cabası..
     
    antimind bunu beğendi.
  8. 8 Ekim 2009
    Konu Sahibi : lightlife
  9. lightlife

    lightlife eylülde geeeeellll :) Üye

    Katılım:
    4 Şubat 2009
    Mesajlar:
    8.752
    Beğenildi:
    23
    Ödül Puanları:
    148
    Katılımın olmaması üzerine liste silinmiştir..
     
    Son düzenleme: 25 Aralık 2009
  10. 8 Ekim 2009
    Konu Sahibi : lightlife
  11. lightlife

    lightlife eylülde geeeeellll :) Üye

    Katılım:
    4 Şubat 2009
    Mesajlar:
    8.752
    Beğenildi:
    23
    Ödül Puanları:
    148
    şimdi bi kahve içeceğim türk kahvesi bakalım nasıl oluyomuş tadı :teytey:
     
    antimind bunu beğendi.
  12. 8 Ekim 2009
    Konu Sahibi : lightlife
  13. sxuxtlxux gayfe

    sxuxtlxux gayfe prenslerim Üye

    Katılım:
    19 Mart 2007
    Mesajlar:
    3.218
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    106
    hakkatten çok zor kızlar.bende hamileyim diye bıraktım sözüm ona ama 3 günde 2 günde bir 1 tane içiyom gene.insan öyle boşlukta oluyor ki kimi zaman hemen sigaraya sarılıyor.inşallah bırakırsınız.
     
    antimind bunu beğendi.
  14. 8 Ekim 2009
    Konu Sahibi : lightlife
  15. lightlife

    lightlife eylülde geeeeellll :) Üye

    Katılım:
    4 Şubat 2009
    Mesajlar:
    8.752
    Beğenildi:
    23
    Ödül Puanları:
    148
    sende katıl bize canım.. bak birbirimize destek olacakğız burda.. tüm duygularımızı paylaşıcaz ve sonunda kurtulucaz..
     
    antimind bunu beğendi.
  16. 8 Ekim 2009
    Konu Sahibi : lightlife
  17. lightlife

    lightlife eylülde geeeeellll :) Üye

    Katılım:
    4 Şubat 2009
    Mesajlar:
    8.752
    Beğenildi:
    23
    Ödül Puanları:
    148
    hımm kahve neffiiss.. tamam alışılmadık bir durum ama olsun zamanlar alışıcaz :kedi:
     
  18. 8 Ekim 2009
    Konu Sahibi : lightlife
  19. Nil

    Nil KK Kro Pro Üye

    Katılım:
    22 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    9.669
    Beğenildi:
    90
    Ödül Puanları:
    153
    kızlar bugün ve hatta günlerdir bunu istiyor ve düşünüyorum...faranjitim gebreeriyorum hastalıktan ama illeti atamıyorum elimden :sinifsinif:eek: kadar güçlü bir karakter sahibi olan ben ,kararlı olan ben ,bu nalet şey karşısında inanılmaz ezik ve aciz kalabiliyorum... önce kendime sonra bu sigara bağımlılığıma çoook kızgınım....nasıl başaracağım bilmiyorum...içimi kemiriyor ,kurtulmayı deliler gibi istiyorum ama içmek istiyorum alıkoyamıyorum kendimi...ne olur bana da yardım edin ya ...listenize alın... size verdiğim söz ile bunu başara bileyim bari:gitme:artık kendimi bu nalet zıkkıma emnet edip ,kanserden erken ölmeyi ve canım eşimle kızımı bu hayatta bensiz zamansız bırakmak istemiyorum....her gün içtiğim 15 -20 adet sigara ile mezarımı bir toprak daha atıyorum :gitme:
    şimsi son sigaramı içip ,bununla savaşmaya çalışacağım ..benim için dua edin :kedi:
     
    antimind bunu beğendi.