hala hasta olamadım...

Konusu 'Hamilelik Belirtileri' forumundadır ve EsmaMemo tarafından 5 Ocak 2009 başlatılmıştır.

    5 Ocak 2009
    Konu Sahibi : EsmaMemo
  1. EsmaMemo

    EsmaMemo Popüler Üye Üye

    Katılım:
    20 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.563
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    kızlar merhaba 8 aydır korunmuyoruz.en son 28 kasımda regl oldum aralık 28 olmam gerekiyodu ve olmadım. 3 günü idrar testi yaptım çıkmadı. 7. günü kan testi yaptım yine negatiff ve hala hasta olmadım neden olabilirr.. :1no2:
     
  2. 5 Ocak 2009
    Konu Sahibi : EsmaMemo
  3. naz_06

    naz_06 Naz_ysn Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2008
    Mesajlar:
    138
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    alla alla kan testinde de çıkmamış çok garip belki strese bağlı bi gecikmedir ama bence bi doktora görün neden olmadınki ???
     
  4. 5 Ocak 2009
    Konu Sahibi : EsmaMemo
  5. EsmaMemo

    EsmaMemo Popüler Üye Üye

    Katılım:
    20 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.563
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    bencede çok garip kan testindede çıkmadı ya bende artık stres yapmıyorum. rahatladım çıkmayınca ama yinede olmadım. bu ay olduğum zamanda 3. günü gidip doktora horman testi yaptırıcaktım. biraz daha mı beklim napimm. olsa kan testinde çıkmama gibi bi ihtimal var mı acaba. kafam çok karıştı yaaa:uhm::uhm::uhm:
     
  6. 5 Ocak 2009
    Konu Sahibi : EsmaMemo
  7. zeynomh

    zeynomh Popüler Üye Üye

    Katılım:
    14 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    100
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    meraba bence hiç gecikmeden doktora git. ama stresten gecikme ihtimalide çok yüksek. çünkü geçen ay aynısı benim başıma geldi. 7. gün kan testindede negatif çıkınca o kadar üzülmüştüm ki anında regl oldum. bir de duymuşsundur mutlaka büyükler regl düzensizleşince hamile kalınır derler :)
     
  8. 5 Ocak 2009
    Konu Sahibi : EsmaMemo
  9. EsmaMemo

    EsmaMemo Popüler Üye Üye

    Katılım:
    20 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.563
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    geçikmelerim erken olmam falan korunmayı bıraktığımdan beri var yani 8 aydır var ama olmadı bende stresdendir diye düşündüm c.tesi sonucu aldım olurum rahatladım falan diyodum ama olmadım. ilk defa bu kadar uzadı ama hayırlısı bişey yoksa olsamda hormon testi yaptirim diyorum. sağol cvp için cnm
     
  10. 5 Ocak 2009
    Konu Sahibi : EsmaMemo
  11. EsmaMemo

    EsmaMemo Popüler Üye Üye

    Katılım:
    20 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.563
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    benim gibi aynı şeyleri yaşayan başka arkadaşlar var mı???
     
  12. 5 Ocak 2009
    Konu Sahibi : EsmaMemo
  13. Gxuxlxuxm_se

    Gxuxlxuxm_se Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    179
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    canım benim bu ay tam 19 gün gecikti yaptığım idrar testlerininde inan hesabı yok. gerçi 3 aydır çok düzensiz oluyordum ama ilk kez bu kadar gecikti. gecikmeden 10 gün sonra kan testi yaptırdım negatifti hayal kırıklığına uğradım belki idrar testinde çıkmıyodur diye düşünmüştüm. bu sefer hasta olayım diye dua etmeye başladım. sonunda oldum. stresten olabilir . yüce rabbim isteyen herkese nasip etsin çok zormuş beklemek. seninde stresten olabilir canım ya kan testi kesin sonuç verir diye biliyorum üzmek istemem ama boşa ümitlenmenide istemem hayal kırıklığı olmasın sonu. zor çooook yaşadım ama inşallah geç döllenmedirde kanda çıkmamıştır. bu ay olmazsada gelecek ay inşallaaaaaaah bebişin gelir hiç stres yapma
     
  14. 5 Ocak 2009
    Konu Sahibi : EsmaMemo
  15. Efla

    Efla bize bağışla Allahım Pro Üye

    Katılım:
    18 Mart 2008
    Mesajlar:
    4.365
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    108
    45 gün üstüne oldu benim de bu ay.
    kan testi negatifse , hamilelik yoktur. beklemeye devam...
     
  16. 5 Ocak 2009
    Konu Sahibi : EsmaMemo
  17. irem naz

    irem naz Canım OĞLUM Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2008
    Mesajlar:
    6.713
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    148
    canım gecikme stresten olabilir...:nazar:
     
  18. 5 Ocak 2009
    Konu Sahibi : EsmaMemo
  19. EsmaMemo

    EsmaMemo Popüler Üye Üye

    Katılım:
    20 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.563
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    canım bende ümitlenmek istemiyorum inan kan testinden sonra artık yoktur olucam dedim ve rahatladım çıkmaması mücize falan olur herhalde şimdi yoksa en kısa zamanda adet olim diyorum ben bütün testlerimi yaptırdım sadece hormon testi yaptırıcam. eşim ve bende problem yok ve çevremden artık çok sıkıldım çok baskı yapıyolarda napabilirim benim elimdedeğil ya ben onlardan daha çok istiyorum ama anlamıyor. Rabbim vericeği zamanı biliyo dedim hep hayırlısı böyleymiş dedim hep 8 ay boyunca
    Rabbim isteyen çocuk hasreti çeken herkeze hayırlısıyla tez zamanda verir cnm inş. Sana nasip olur inş.a.s.