Halkla ilişkiler ve tanıtım bölümü lisans tamamlama

Konusu 'Açıköğretim' forumundadır ve sebboyyy tarafından 1 Eylül 2012 başlatılmıştır.

    1 Eylül 2012
    Konu Sahibi : sebboyyy
  1. sebboyyy

    sebboyyy Yeni Üye Üye

    Katılım:
    1 Mart 2009
    Mesajlar:
    1.383
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar bu bölümü okuduktan sonra lisansa tamamlamak için hangi bölümlerden okumaya devam edebiliyoruz yardım edermisiniz
     
  2. 1 Eylül 2012
    Konu Sahibi : sebboyyy
  3. melser

    melser Üye Üye

    Katılım:
    16 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    273
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    işletme yada iktisat olarak geçiş yapabilirsin ben işletmeyle lisansımı tamamladım
     
  4. 1 Eylül 2012
    Konu Sahibi : sebboyyy
  5. piolin

    piolin Yeni Üye Üye

    Katılım:
    16 Kasım 2010
    Mesajlar:
    1.275
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    canım diğer başlıkta da büro yönetimi ve sekreterliği sormuşsun..Hem halka ilişkilerden hem de büro yönetimi ve sekreterlik bölümünden sonra lisans tamamlayabileceğin bölümler şunlar:
    İktisat
    İşletme
    Çalışma ekonomisi ve endüstri ilişkileri
    Maliye
    Kamu yönetimi
    Uluslararası ilişkiler
    Konaklama işletmeciliği

    Bu bölümler 4 yıllık canım hepsi..İstediğin birinden doğrudan 3.sınıftan devam edebilirsin.
    Sana linkinide vereyim bir de kendin incele:KK16:
    Dikey Geçişle İktisat, İşletme Fakülteleri Lisans Programları 3. Sınıfına Doğrudan Kayıt Yapılacak MYO ve Açıköğretim Önlisans Programları - Anadolu Üniversitesi
     
  6. 1 Eylül 2012
    Konu Sahibi : sebboyyy
  7. sebboyyy

    sebboyyy Yeni Üye Üye

    Katılım:
    1 Mart 2009
    Mesajlar:
    1.383
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bu bölümlerden birini okuduğum zaman gördüğüm derslerden muaf olabiliyormuyum cnm birde atanırsam bu bölümlerden brni okumayı düşünüyorum:) birde bu bölümlerden birini okuyan arkadaşlar hangiisi bu bölümlerden hesap kitap işi deil bide bu bölümleri okumak istediğim beyan etmek için gene 1 ekimde başvurucam dimi 2.üniversite olduğu için:)
     
    Son düzenleme: 1 Eylül 2012
  8. 1 Eylül 2012
    Konu Sahibi : sebboyyy
  9. piolin

    piolin Yeni Üye Üye

    Katılım:
    16 Kasım 2010
    Mesajlar:
    1.275
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    canım bu bölümlerin zaten 3.sınıfından başladığın için gördüğün hiç bir ders yok mesela iktisat görmiyceksin çünkü o birinci sınıfta kaldı sen buna 3.sınıftan başlıycaksın o yüzden muaflık durumu olsa bile ancak inkılap yada türk dilinden yada ingilizceden olur belki onu tam bilemiyorum ama iktisat yok mesela...buda ikinci üniversite değil de dikey geçiş deniyor buna yani iki yıllık bitirmişsin üstüne direk 3.sınıfından başlıyorsun bu bölümlerin bunun adına dikey geçiş deniyor onun kayıt tarihleri de üniversite web sayfasında bulabilirsin canım şimdi tam emin olamadım..Sen bu bölümlere dikey geçişmi yapıcaksın yoksa iki yıllık bi bölümmü okuycaksın canım:KK19:
     
  10. 1 Eylül 2012
    Konu Sahibi : sebboyyy
  11. sebboyyy

    sebboyyy Yeni Üye Üye

    Katılım:
    1 Mart 2009
    Mesajlar:
    1.383
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    şimdi diyorumki ekime kadar atanamazsam dikey geçiş yapayım diyorum mesela uluslarası ilişkilere aynı tarihmi oluyor 1 ekimdemi başlıyor yani:D neticede ben 2.üniv okumuş olmuyormuyum:D
     
    Son düzenleme: 1 Eylül 2012
  12. 2 Eylül 2012
    Konu Sahibi : sebboyyy
  13. piolin

    piolin Yeni Üye Üye

    Katılım:
    16 Kasım 2010
    Mesajlar:
    1.275
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    canım eğer yeni bir bölüme birinci sınıftan başlarsan ikinci üniversite ,, üçüncü sınıfından devam edersen dikey geçiş olur.Lisans tamamlama başka bişey. Onunla alakası yok.Evet mesajını aldım baktım canım dikey geçiş de ikinci üniversite de 1 ekimde başlıyor.Kayıt tarihleri aynı zamanda
     
  14. 2 Eylül 2012
    Konu Sahibi : sebboyyy
  15. sebboyyy

    sebboyyy Yeni Üye Üye

    Katılım:
    1 Mart 2009
    Mesajlar:
    1.383
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    tşk cnm allah razı olsun iyiki varsın:KK16: