hamam otu tozu

Konusu 'Arşiv' forumundadır ve PorseLenBebek tarafından 29 Temmuz 2009 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    29 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : PorseLenBebek
  1. PorseLenBebek

    PorseLenBebek Popüler Üye Üye

    Katılım:
    19 Nisan 2009
    Mesajlar:
    1.365
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    yaa hamam otu tozu diye bir yöntem duydum ama ne kadar faydasını gören vardır bilmiyorum.aranızda bunu kullanan varmı varsa etkisinden bahsedebilirmisiniz ?
     
  2. 30 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : PorseLenBebek
  3. gizemly

    gizemly huysuz şey :) Üye

    Katılım:
    14 Haziran 2009
    Mesajlar:
    36
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    boşver canım ya aynı jilet gibi çıkartıyo ayrıca çok iğrenç bir kokusu var kokudan bayılısın zaten hiç bulaşma:KK70:
     
  4. 1 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : PorseLenBebek
  5. fmcl

    fmcl süperman olmak lazım Üye

    Katılım:
    23 Haziran 2008
    Mesajlar:
    70
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    4 gün önce anneannemin banyosunda gördüm merak ettim yapılışını okudum ve kollarıma yaptım 2 dk sonra yıkadım ve gözlerime inanamadım kollarımda kıldan eseer yok ve pürüzsüzler.. lakin gelgör ki şu anda kolumu yüzüme deydirdiğimde çıkan kıllarım yüzüme batıyor :KK43: demem o ki hiç bulaşma mafoldumben
     
  6. 1 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : PorseLenBebek
  7. TheShe

    TheShe Guest

    Jilete alternatif sadece :nazar:
     
  8. 1 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : PorseLenBebek
  9. royall

    royall yaşamak herşeye rağmen Pro Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    2.214
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    106
    çokk piss kokar o 3 gün geçmez kokusu bide aynı jilet ğibidir sadece üstten alır kılları
     
  10. 2 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : PorseLenBebek
  11. miskahve

    miskahve Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Ocak 2009
    Mesajlar:
    111
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    tüy döküCünün benzeR veRsiyonu
    tüy döküCüye göRe yapımı zoR kokusu iRenç ama uCuz :-)
    tavsiye etmem
     
  12. 2 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : PorseLenBebek
  13. akasya_

    akasya_ Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    119
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    kesinlikle çok kötü kokuyo ve aynı jilet etkisi yartıyor ııııı igrenç
     
  14. 5 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : PorseLenBebek
  15. MeLeK_35

    MeLeK_35 Ege'nin Melek'i :) Üye

    Katılım:
    3 Şubat 2009
    Mesajlar:
    16
    Beğenildi:
    15
    Ödül Puanları:
    78
    tüyler alındıktan sonra sürülünce azalttığını duymuştum... ama ne kadar etkili olur bilemem. ben tüyleri almadan kullandım bacaklarımda küçük küçük sivilceler olmuştu cildin hassassa hiç bulaşma derim.
     
  16. 6 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : PorseLenBebek
  17. bukiz

    bukiz Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    35
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    hıÇ bulaŞma bacım.. O kadar ıĞrenÇ bıŞey kı. Beklerken zaten acayıp yakıyo ve kaŞındırıyo. Cıldın lekelenıyo.. 1 tane tÜyÜ 3 tane Çıkarıyo.. .ok ama Çok pıs kokuyo.. Kokusu 3 gÜn geÇmıyo..
     
  18. 30 Aralık 2009
    Konu Sahibi : PorseLenBebek
  19. Adivar

    Adivar Popüler Üye Üye

    Katılım:
    27 Haziran 2007
    Mesajlar:
    6.280
    Beğenildi:
    43
    Ödül Puanları:
    148
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.