Hamarat bayanların fikirlerine ihtiyacım var..

Konusu 'Bizim Tasarımlarımız' forumundadır ve ayselcik tarafından 29 Eylül 2009 başlatılmıştır.

    29 Eylül 2009
    Konu Sahibi : ayselcik
  1. ayselcik

    ayselcik Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Mart 2007
    Mesajlar:
    200
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşlar ben bugünlerde giymediğim pantalonlarımdan etek falan yapıyorum,hem geri dönüşüm yapıp hem ihtiyacımı gideriyorum hemde büyük zevk alıyorum bunları yaparken.bir nevi hobi oldu bende.şimdide düz siyah bir bikinim var.ben bunu pul veya boncuklarla süslemek istiyorum.sizce pul mu yoksa boru boncukmu güzel olur?birde siyahın üstüne siyahmı işleyim yoksa lame falanmı?fikirleriniz benim için önemli.şimdiden tşk ederim.
     
  2. 30 Eylül 2009
    Konu Sahibi : ayselcik
  3. mlk2004

    mlk2004 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    252
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canım işleyım gene bıkını olarakmı kullanacaksın eger bıkını kullanacaksan sıyh ısle ortada elektrık lambası gıbı dolasma farkı renkle yapıpda kırk metreeden farkedıyım dıyorsn o ayrı ama yok evde mezdeke kıyafetı gıbı hem oynayım hem esımın kendımın ıcını bı kbartıyım dıyorsan oncuklarla uzun uzun dık oynadıkca senden once onlar hoplasın nedıyım :)))
     
  4. 30 Eylül 2009
    Konu Sahibi : ayselcik
  5. ayselcik

    ayselcik Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Mart 2007
    Mesajlar:
    200
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    sağol canım ya beni çok güldürdün tşk ederim.haklısın bende zaten siyah pulla işlemeyi düşünüyodum ama acaba lame daha güzel olurmu sorusu vardı ama senin elektrik lambası benzetmesinden sonra vazgeçtim:)öptüm canım seni.sevgiler
     
  6. 1 Ekim 2009
    Konu Sahibi : ayselcik
  7. crayzyy33

    crayzyy33 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    11 Haziran 2008
    Mesajlar:
    604
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    108
    canım bende senin gibi pantolondan etek yaparım kendi bikinimi orgüden yaparım yalnız pul yaparsan deniz suyundan rengi açılıyo söyleyeyim ..bence boncuk işleme çiçek kapl felan yap istediğin bir desende olabilir ama bence boncuk işleme yap boncuk daha kaite durur bence pul bikini için :1no2:
     
  8. 3 Mart 2010
    Konu Sahibi : ayselcik
  9. mcl

    mcl Popüler Üye Üye

    Katılım:
    12 Haziran 2009
    Mesajlar:
    207
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    108
    pantolonlardan nasıl etek yapıyorsunuz?
     
  10. 3 Mart 2010
    Konu Sahibi : ayselcik
  11. Dora

    Dora KoP Coşş HaYaT ztn boş =) Üye

    Katılım:
    11 Eylül 2007
    Mesajlar:
    2.101
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    bak bunu bende marak ettim canımm:jeyyar:
     
  12. 29 Eylül 2010
    Konu Sahibi : ayselcik
  13. SERSELL

    SERSELL ayserile cicibici işler Üye

    Katılım:
    12 Ocak 2010
    Mesajlar:
    111
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    108
    ben de ben de:)
     
  14. 15 Ocak 2011
    Konu Sahibi : ayselcik
  15. bayankahkaha

    bayankahkaha Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    596
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    çok kolaydır beli oluyorsa hic bozmayınız :)orta pacayı sokun ag kısmın ıatın ve ortadan dıkıs yappın eger bıraz bolluk varsa model bıle verebılırsınız iyi gunlerde kullanınız :))