hamile kalan arkadaşlar transfer sonrası neler yaptınız????

Konusu 'Tüp Bebek Özel Bölüm' forumundadır ve senay79 tarafından 15 Kasım 2009 başlatılmıştır.

    15 Kasım 2009
    Konu Sahibi : senay79
  1. senay79

    senay79 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Ekim 2008
    Mesajlar:
    83
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    merhabalar....
    ben şuan 3. mikro tedavisindeyim..ve önümüzdeki hafta allah kısmet ederse toplama ve transferim gerçekleşecek....hamilelik elde eden arkadaşlar transfer sonrasını nasıl geçirdi çok merak ediyorum..neler yaptı...
    neler yedi, içti..sürekli yattınızmı..evden dışarı çıktınızmı yoksa bekleme süresinde sürekli evde mi kaldınız..eğer evde kaldıysanız nasıl zaman geçirdiniz.....sorularım bitmez benim..anladınız siz beni..
    yardımlarınızı bekliyorum..teşekkürler şimdiden
     
  2. 16 Kasım 2009
    Konu Sahibi : senay79
  3. ozlecem

    ozlecem Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Ekim 2008
    Mesajlar:
    73
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Öncelikle hayırlısını diliyorum arkadaşım.Sonucumu 10 Kasımda aldım ve hamileyim.İkinci denememdi ve başardım.Doktorumun sayesinde:))Hiçbirzaman stres yaşamadım ve hep olumlu düşündüm.İlk günü hastanede kalmak istedim ve doktorum kabul etti sağolsun.Daha sonra evde hep istirahat ettim.Özellikle yediğim birşey yoktu sebze meyve düzenli beslendim anlıcağın.Kitap ve dergi okudum Kadınlar kulübünde yazıştım arkadaşlar edindim.Umarım pozitif sonucunu burada bizimle paylaşırsın.Sevgiler...
     
  4. 16 Kasım 2009
    Konu Sahibi : senay79
  5. senay79

    senay79 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Ekim 2008
    Mesajlar:
    83
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    çok sevindim ..tebrik ediyorum...allah tamamına erdirsin inş..
    hangi merkezde tedavi gördün..dr un kimdi..bende izmirdeyim kent hastanesinde tedavi görüyorum
    paylaşımın için çok teşekkür ediyorum.. :)
     
  6. 16 Kasım 2009
    Konu Sahibi : senay79
  7. ozlecem

    ozlecem Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Ekim 2008
    Mesajlar:
    73
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    İrenbe Tüp Bebek Merkezinde tedavi gördüm.Doktorum Aral Bey.İlk tedavim Kent Hastanesi İsrael Aruh'du.Ama hiç memnun kalmadım zor günler geçirmiştim canım neyse.Sen ilk defamı gittin Kent Hast.
     
  8. 16 Kasım 2009
    Konu Sahibi : senay79
  9. eylul08

    eylul08 Allahım bizi koru Üye

    Katılım:
    17 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    1.900
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    148
    tedavin hayırlı olsun şenay inşallah bebeklerine kavuşursun
    ben 6 ekimde sonucumu aldım hamileyim transferden sonra 1 gün zaten hastanede doktor yatırıyordu ben uzak bir şehirden geldiğim için 3 gün hastanede kaldım eşimde yanımdaydı herşeyime yardım etti daha çok yattım kitap okudum 2 günde arkadaşımda kaldım transferden 5 gün sonra 6 saatlik yolculuk yaptım dikkatli bir şekilde tabi
    evimde ağır işler yapmadım ama hafif bazı şeyler yaptım kendimi yormadım halen yine ev süpürmüyorum çamaşır silkeleyip asmıyorum
    evde de kitap okudum zaten bu sitede daha öncede yazışıyorduk gelince de devam ettim bana acayip moral oldu
    yediklerime biraz dikkat ettim tabi sebze meyve ağırlıklı beslendim bol su içtim kabız olmamak gerekyor tabi ilk denememde kabız olmuştum çok zor olmuştu şimdi olmadım ama
    dışarı gezme amaçlı çıkmadım sadece kan tahlilleri için hastaneye gittim o da yakın zaten
    bol ananas suyu içtim tutunmasını kolaytırıyor diğe okumuştum her gün içtim
    ama en önemlisi moral tedavimden önceki ay bazı nedenlerden dolayı aşırı stresliydim ama tedaviye başlayınca hem eşim hem doktorum hem de burda yazıştığım arkadaşlar sayesinde çok rahatladım ve çok olumlu düşündüm her şey için
    inşallah seninde herşey kolay olur
     
  10. 16 Kasım 2009
    Konu Sahibi : senay79
  11. senay79

    senay79 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Ekim 2008
    Mesajlar:
    83
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Özlecem benım kenttekı 3. Tedavım..ben memnun kaldıĞım ıÇın ve dr acayıp gÜven verdıĞı ıÇın deĞıŞtırmedım bu yÜzden...ılk 2 tedavımde pozıtıf sonuÇlandı..ılkı kımyasal..ıkıncıde 10 haftalık kalp atıŞı durdu..umarım bu sefer baŞarır ve kucaĞıma alırım...
    EylÜlcÜm tebrıkler...allah tamamına erdırsın ınŞ...
    PaylaŞımın ıÇın Çok teŞekkÜrler...bende ananas aldım..Şımdıden tÜketmeye baŞlayacaĞım..
     
  12. 16 Kasım 2009
    Konu Sahibi : senay79
  13. kaymaklim

    kaymaklim bismillah Üye

    Katılım:
    6 Kasım 2008
    Mesajlar:
    973
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    kizlar siz hemen hemen hep yatmisssinikafamçokkarıştız