hamile kalan arkadaşlardan bilgi istiyorum lütfen...

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve ummugulsum85 tarafından 30 Nisan 2010 başlatılmıştır.

    30 Nisan 2010
    Konu Sahibi : ummugulsum85
  1. ummugulsum85

    ummugulsum85 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2010
    Mesajlar:
    7
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    31
    Benim SAT günüm 12 nisan nette yumurtlama günüme baktım 25,30 nisan arası çıktı.yumurtlama olduğunda 5 gün boyunca yumurtlama sürüyor mu yoksa 5 gün içinden herhangibir günmü oluyor arkadaşlar bilgi verirseniz sevinirim lütfen.
    birde ilişkiden sonra bel altına yastık koyup 1 saat durmak hamileliği kolaylaştırıyormuş illa 1 saatmi olması gerekiyor?ilişkiden sonra hemen kalkınca hamile kalınmıyor mu? deneyimli arkadaşlardan cevap bekliyorum ...
    Selam ve Dua ile...
     
  2. 30 Nisan 2010
    Konu Sahibi : ummugulsum85
  3. ulkeryildizi

    ulkeryildizi Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    393
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    86
    Canım o 5 günden önceki ve sonraki günler de mümkündür ama en muhtemel günler 2 adetin tam ortasındaki 5 gündür. Bu 5 gün içinde herhangi birgün yumurta çatlayacaktır. Bu yüzden o 5 gün içinde gün aşırı ilişkiye girmen gerekir. Hergün değil çünkü 1 gün ara verip spermlerin çoğalmasını beklemek daha iyidir. ılişkiden sonra ayaklarını kaldırarak yatmanın başarı şansını artırdığı söyleniyor. Ancak tabii ki hiç yatmadan hamile kalan da birsürü insan var. Bu arada eczanelerde ovülasyon testleri var. Onları kullanıp yumurtanın çatladığı günü tespit edebilirsin.

    Hayırlısıyla bebişin olur inşallah.
     
  4. 30 Nisan 2010
    Konu Sahibi : ummugulsum85
  5. brn1987

    brn1987 meleğimi büyütüyoruz Üye

    Katılım:
    31 Mart 2010
    Mesajlar:
    389
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    86
    merhaba yumurtlama günü adt olduğun tarihten sonraki 14.gün oluyo en yüksek olasılık ama 2gün önce ve 2gün sonrada etkisini gösteriyormuş bence 12.günle 16.gün arasına 3 ilişki sığdırabilirsen mutlaka hamile kalırsın ama bu ay olmazsa mıoralini bozma 2 -3 ay deneyenlerde doktor olan arkadaşım öyle demişti en azından
     
  6. 30 Nisan 2010
    Konu Sahibi : ummugulsum85
  7. ummugulsum85

    ummugulsum85 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2010
    Mesajlar:
    7
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    31
    Amin inşAllah Rabbim bütün isteyenlere hayırlı zamanda ve hayırlısıyla evlat nasip etsin.
    Yorumunuz ve bilgileriniz için çok çok teşekkür ederim arkadaşlar...
    Selam ve Dua ile...
     
  8. 1 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : ummugulsum85
  9. tugyann

    tugyann sehle84 Üye

    Katılım:
    1 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    258
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    benim ilk hamileliğim yumurtlama günü hesaplamadan oldu ayaklarımıda kaldırmadım ama 5,5 haftalık düştü. doktorum 2 ay koruma verdi yumurtlama günümü hesapladım adetime göre 12. günü başladım birgün arayla ilişkiye girdim belime yastık koydum 15 20 dakka durdum 3 yada 4 kere ilişkiye giridk o ay hamile kaldım ve adetime 5 gün vardı test yaptım çıktı hamile olduğum şuan 38 haftalık hamileyim bebeğim erkek allahın izniyle doğmasını bekliyoz rabbim isteyen herkese nasip etsin.
     
  10. 2 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : ummugulsum85
  11. sofika

    sofika Popüler Üye Üye

    Katılım:
    10 Aralık 2009
    Mesajlar:
    2.404
    Beğenildi:
    54
    Ödül Puanları:
    108
    yumurtlama 5 gun boyunca devam etmez,bildigim kadariyla 24 saat kadar bir omru vardir yumururtanin ve o sure icinde dollenmesi gerekir.Bunun aksine spermler vucutta 3-5 gune kadar yasayabilir,haliyle de yumurtlama olasiliginin yuksek oldugu o 5 gunde gun asiri iliski olursa gebelik sansi cok artar.Ben iliski sonrasi yatarak(20-30 dk kadar) ve popomun altina yastik koyup bacaklarimi havaya dikerek hamile kaldim ama hic yatmadan da hamile kalanlar var.Allah gonlune gore versin.
     
  12. 2 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : ummugulsum85
  13. ErGiNSeNa

    ErGiNSeNa Umuda yolculuk.. Pro Üye

    Katılım:
    15 Nisan 2010
    Mesajlar:
    13.085
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    198
    arkadaşlar bnm bu ay yumurtlama takibim yapıldı bazı şeyleri yanlış biliyoruz 1.si her ay yumurtlama olmayabiliyor yumurtlama günü diye bildigimiz tarih yumurtanın oluş gunu yumurta oluşursa eqer olgunlaşması gerekiyor yani 20 22mm olgun yumurta oluyor ve bu büyüklüqe erişirse çatlıyor bu büyüklüqe gelmesi için bikaç gun geçiyor çünkü bnm öyle oldu yumurtlamadıktan 4 gun sonra çatladı ve çatladıqı zaman yumurta dölleniyor çatlamazsa döllenmiyor ayrıca her yumurta yeterli buyuklüqe erişemiyor ve çatlama olmuyor ve çatlayan yumurtanın 24 saat ömrü oluyor yani bi başka deqişle eqer doktor yumurtanın çatladıqı gunu saptayabilirse 24 saat vaktimiz kalıyor hamile kalmak için ve unutmayın her ay yumurtlama olmayabiliyor arkadaşlar
     
  14. 3 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : ummugulsum85
  15. aykiri87

    aykiri87 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    4 Aralık 2008
    Mesajlar:
    116
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    108
    Hamile kalmayı kolaylaştırmak için, ıbarhim Saraçoğlu'nun keçiboynuzu kürünü(erkek için sperm artırıcı) kadın için incir kürünü( yumurta çatlatıcı) tavsiye ederim.. Ben yaklaşık iki yıllık evliyim.. Ve hiç korunmamamıza ramen çocuğumuz olmamıştı.. Keçiboynuzu kürünü uygulamaya başladıktan iki ay sonra hamile kaldım.. Doktorun, tüp bebek ya da aşılama yöntemi deneniz gerekli demesine rağmen.. Ümidinizi kesmeyin.. Tabi en büyük faktör dua.. Duanın kabulu için de hem sözlü hem de fiili dua şart.. Rabbim nasip etti inş. bir sorun da yoktur şuanda 6. haftadayım.. Rabbim herkese nasip etsin, hamile olan herkese de sağlıklı bir şekilde bebeklerini kucaklarına almayı nasip etsin inş.
     
  16. 3 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : ummugulsum85
  17. ceylaan1988

    ceylaan1988 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    4 Nisan 2010
    Mesajlar:
    2.199
    Beğenildi:
    729
    Ödül Puanları:
    153
    yumurtlama gunu kışıden kışıye değişebiliyor dıe bılıyorum ben korunmayı bıraktım 2 ay hamıle kalmadım 3. ay adetim bıttı başladım gun aşırı ilişkıye.yumurtlama gunune bırakma işi bence adetın bıtınce gun aşırı başla inşallah sağlıklı bi bebişin olur canım opuyorumnanaktan
     
  18. 16 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : ummugulsum85
  19. ummugulsum85

    ummugulsum85 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2010
    Mesajlar:
    7
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    31
    Arkadaşlar hepinize çok teşşekür ediyorum yaptığınız yorumlardan dolayı.Çok şükür Rabbim ilk ayda hamile kalmamı nasip etti.Şuan 4 haftalık hamileyim dün öğrendim ve şükürler olsun Rabbime çok çok sevindim.ınş sağlıklı sıhhatlı bir bebeğim olur kucağıma alırım.Rabbim olmayanlarada nasip etsin...
    Selam Ve Dua ile arkadaşlar...
     
    htcmhmt3238 bunu beğendi.