hamile kalmak isteyenler buraya

Konusu 'Hamilelik Belirtileri' forumundadır ve oznurt tarafından 9 Temmuz 2009 başlatılmıştır.

    9 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : oznurt
  1. oznurt

    oznurt Popüler Üye Üye

    Katılım:
    9 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    148
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    108
    arkadaşlar aranıza yeni katıldım. biz de bebiş istiyoruz. hepinizi buraya bekliyorum .ALLAHIM hepimizemüjdeli haberler gelsininşallah!hihoyyyt
     
  2. 10 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : oznurt
  3. adana1301

    adana1301 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Haziran 2009
    Mesajlar:
    334
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    amin canm bende korunmadığım halde daha bi gebelik elde edemedim 10 ay oldu bu ay baya bi günüm geçmişti kanda ve idrarda çıkmadı hayırlısı diyorum bu topic bizim uğurumuz olsun ve önümüzdeki ay hamiş haberlerimizi burdan duyuralım bu arada aramıza hoşgeldin canm Allah'ım sen dualarımızı kabul et amin
     
  4. 10 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : oznurt
  5. gurbet_elde

    gurbet_elde benim küçük dünyam canım Üye

    Katılım:
    24 Şubat 2009
    Mesajlar:
    457
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canım yaaa..
    bende bu ay korunmuyorum sabırsızlanıyorum şimdiden
    inşallah dualarımız kabul olur bizde hamiş olabiliriz:Saruboceq:
     
  6. 14 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : oznurt
  7. ruyabu

    ruyabu Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Ocak 2009
    Mesajlar:
    375
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    bende varim... 2 aydir araliksiz devam ediyor calismalarimiz :eek: en kötüsü adet günlerine yakinki meraklarim acaba mi deyislerim offf ne zormus yaa bende hemen bikerede olur saniyordum:KK43:(
     
  8. 14 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : oznurt
  9. sudeninannesi

    sudeninannesi Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Haziran 2009
    Mesajlar:
    67
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    inşallah rabbim tüm dualarımızı kabul eder arkadaşlar
     
  10. 14 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : oznurt
  11. maybeBaby

    maybeBaby Sıkı tutun bebeğm Üye

    Katılım:
    9 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    656
    Beğenildi:
    43
    Ödül Puanları:
    113
    slm arkiler biz de 2 aydır denemeler yapıyoruz bu sefer en az 10 gün geciktm bugün itibariyle ama ne adet var ne gebelik ... nedir benm akıbetm sizce yha?
    şimdi ne yapmalıyım. Adet söktürücü verdi doktor kullandm 4 günde bitti ilaç ama yne yok adet.
    Adet olmadan nasıl yumurtlycam bi daha nasıl bebek denemesi yapcam bu şeklde mafoldumben
     
  12. 14 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : oznurt
  13. ummahan_d

    ummahan_d miniqim kübra'm kollarmda Üye

    Katılım:
    6 Şubat 2009
    Mesajlar:
    3.885
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    maybebaby arkadaşım o ilaçlar 2-3 günde gösteriyor etkisi biraz daha bekle.. işallah gelcek ay iyi sonuç alırsın umutsuzluğa kapılmayın sizler daha yenisiniz.. nerdeyse 2 senelik evliyim 17 aydır korunmuyoruz tık yok her ay hüsranla yıkılsamda bakın yine ayaktayım ve bu ay daha çok umutluyum işallah rabbim bizleri duyarda bu ay boş çevirmez dualarımızı.. (amin)
     
  14. 14 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : oznurt
  15. minikcadimm83

    minikcadimm83 MeLeĞiM BeNiMLe.. Üye

    Katılım:
    3 Kasım 2008
    Mesajlar:
    2.705
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    selam canım bende 3 aydır istiyorum bebiş,reglide gecikme olunca eğer normalde düzenliyse ilerde oluşacak hamileliğe vücut kendini hazırlıyo die bi ark.söyledi bana,ona doktoru söylemiş,şua hamile inş.sende bidahaki aya hamiş olursun ve tüm isteyen bizler dee:Saruboceq:
     
  16. 15 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : oznurt
  17. maybeBaby

    maybeBaby Sıkı tutun bebeğm Üye

    Katılım:
    9 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    656
    Beğenildi:
    43
    Ödül Puanları:
    113
    amin canım yha beni heyecanlandırdın şimdi bak cünkü benm siklus 36ydı
    mayısta ilk denemeydi 43. günde geldi, haziran 2. denemeydi hala gelmedi...
    acaba vücudum geçen sefer hamileliğe mi hazırlandı dersin?
    Ama geçen hafta idrar kan tahlilleri yaptırdm, sonuçlar negatifti...
    Ancak ne zaman yumurtladım bilemiyorum, dolayısıyla adetim kaç gn geckti heasplayamıom.
    Fakat en az 10 gün olmuştr gecikeli...
    e bazılarının da 3 haftalıktan önce gözükmezmiş testlerde dmi?

    Desene umut ışıklarım yanıo, loş ta olsaopuyorumnanaktan
     
  18. 15 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : oznurt
  19. maybeBaby

    maybeBaby Sıkı tutun bebeğm Üye

    Katılım:
    9 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    656
    Beğenildi:
    43
    Ödül Puanları:
    113
    amin arkadaşım çok saol desteğin için senn için dua edicem , ne kadar zor olduğunu çok ii biliyorum... Allah hepimizi bu kutsal görevden mahrum bırakmasın...
    Cenneti ayaklarımızın altına alabilme vasfına bizleri nail eylesiiinnn .... AMİİİİNNNN
    :Saruboceq::Saruboceq::Saruboceq::Saruboceq::Saruboceq::Saruboceq::Saruboceq: