hamile kıyafetleriniz ve rahatlıgı

Konusu 'Doğuma Hazırlık' forumundadır ve merih tarafından 8 Kasım 2008 başlatılmıştır.

    8 Kasım 2008
    Konu Sahibi : merih
  1. merih

    merih Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Nisan 2007
    Mesajlar:
    45
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    slm arkadaslar ben 22 haftalık hamıleyım ve tehlıkelı bı hamılelık gecırdıgım ıcın hastane harıcınde pek dısarı cıkmadım hep ıstırahat ettım bunun ıcınde sadece 1 pantolon ve bluz aldım su gunlerde artık dısarı cıkmaya basladıgım ıcın yenı kıyafetler almaya ıhtıyacım var bunun ıcınde sızden yardım ıstıyorum bu baslık altında sızler kıyafetlerınızın resımlerını ve kullanıslılıgını yazarsanız cok sevınır ve fıkır sahıbı olmus olurum sımdıden yazan arkadaslara cok tesekkurlerkaydirigubbakcemile5
     
  2. 8 Kasım 2008
    Konu Sahibi : merih
  3. Lazanya

    Lazanya ezik püsküvüt Pro Üye

    Katılım:
    2 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    2.928
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    canım bizlerde yeni yeni almaya başlayacaz ben bir pantolon aldım o kadar artık alacam mecburen
     
  4. 8 Kasım 2008
    Konu Sahibi : merih
  5. adayadayxix

    adayadayxix sezin'im bal kızım Üye

    Katılım:
    10 Haziran 2007
    Mesajlar:
    1.676
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    belden yukarısı karnı kaplayan esnek olan pantolanlardan aldım ben onlar çok rahat. gerçi artık hamile pantolonları hep öyle sanırım.
     
  6. 24 Kasım 2008
    Konu Sahibi : merih
  7. Wunsch

    Wunsch Aşk Her Daim AŞK Pro Üye

    Katılım:
    16 Ekim 2008
    Mesajlar:
    2.267
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    ya kızlar bende evde olanları giyiyordum ama ne care artık hiç biri olmuyor bende pendige gittim ve ordakı bı hamıle gıyıme gırdım ama one ya hem hıc guzel modellerı yok hemde cok pahalı yaa bı kadıfe pantolon 69 ytl yanı okadar elbıselerı hıc sorma hem bıseye benzemıyor hemde cok pahalı bende gıttım bu sene modo olan elbıseler var boll sal yaka dız alt ustude var onlardan aldım hemde 30 ytl cok guxel kızlar valla hıc hamıle kıyafetı satan yere gıtmeyın derım cok pahalı cokk ama sunuda onerım ben hamıle kılotları kullanıyorum cok memnunum
     
  8. 30 Kasım 2008
    Konu Sahibi : merih
  9. PembePanter

    PembePanter Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Haziran 2007
    Mesajlar:
    1.567
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    106
    kızlar ben hamile kıyafeti almaya başlayalı baya oldu.çünkü kilo aldığım için daha doğrusu hamile kalmadan önceki pantolanlarım hem çok dar ve düşük belli oldukları için rahat giyemedim.kızlar size tavsiyem 2 tane eşofman muhakkak alın.çünkü çok çok rahat oluyor kullanışı.ben 2,3 tane eşofman alt aldım.2 tane pantolon aldım.birde eşofmanların üstüne giyebileceğim penyeler aldım riklalı ve büyük beden çok rahat oldu.pantolonun üstünede 1,2 bişey aldım.yeter dahada almıcam.çünkü doğumdan sonra onları kullanamıcam ve geçici bir süre için idareten aldım.çok fazla almayada gerek yok kızlar.ama eşofmanı muhakkak alın derim.bu havalarda çok rahat oluyor.
     
  10. 30 Kasım 2008
    Konu Sahibi : merih
  11. bernice

    bernice Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Haziran 2008
    Mesajlar:
    225
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Ben 2 tane etek aldım.Bir de önceden aldığım normal elbiselerimide rahatlıkla giyiyorum.Hani belden aşağısı bol olanlar.Etekleri www.ebrumaternity.com dan aldım.Pantalon ve bluzda var.Online da satıyor.
     
  12. 15 Aralık 2008
    Konu Sahibi : merih
  13. aysun444

    aysun444 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    9 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.555
    Beğenildi:
    18
    Ödül Puanları:
    106

    Eşofman normal eşofman mı yoksa hamilelerin giyinebileceği eşofmanlarmı. Ben hamilelerin giyinebileceği eşofman bulamadım normal eşofman altı aldım ancak sanırım karnım büyüyünce onları kullanamam.
     
  14. 18 Aralık 2008
    Konu Sahibi : merih
  15. frambuaz

    frambuaz SIKINTI ve MUZ KABUĞU Üye

    Katılım:
    18 Kasım 2008
    Mesajlar:
    4.241
    Beğenildi:
    22
    Ödül Puanları:
    148
    Kızlar ben hamile değilimama TV8 de Pınar Altuğ'un programında giydiği hamile kıyafetlerini çok beğeniyorum. Özellikler de tişörtlerini. Üzerinde esprili yazılar var. Kıyafetlerinin markası Bellamom'muş. Hamile olsam hepsinden kesin birer tane alırdım.:)
     
  16. 22 Aralık 2008
    Konu Sahibi : merih
  17. marchandize

    marchandize Benden iyisi yok :) Üye

    Katılım:
    2 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    863
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    normal markalarda gogusten asagısı bol elbıseler var ozellıkle bı tane spor magazında tıf... Dıyım sız anlayın cok ucuz ve taytın ustune gıycegınız bol tunıkler var keısnlıkle bı gıdın derım