hamile mi kaldım acaba?

Konusu 'Hamilelik Belirtileri' forumundadır ve kestane tarafından 30 Aralık 2008 başlatılmıştır.

    30 Aralık 2008
    Konu Sahibi : kestane
  1. kestane

    kestane Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Aralık 2008
    Mesajlar:
    1.091
    Beğenildi:
    1
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    38
    merhaba arkadaşlar 2aydır adet günlerim kısaldı 7 den 3 e indi ve bu ay yaklaşık 1 haftadır karnımın alt kısmı sanırım rahime denk geliyo içimde gıdıklanma hissi var ve bütün gün sağ kasığım ağrıdı çok ağrı yoktu fakat beni rahatsız ediyodu sizce hamile kalmış olabilirmiyim lütfen bana yardımcı olun daha önce hiç hamile kalmadı oyüzden çok merak ediyorum::KK46:
     
  2. 2 Ocak 2009
    Konu Sahibi : kestane
  3. cehennet

    cehennet Yeni Üye Üye

    Katılım:
    2 Ocak 2009
    Mesajlar:
    1
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar adetim 1hafta gecikti test yaptım ilk çizgi belirgin çıktı yaklaşık 10dakka sora ikinci çizgi yarıya kadar indi ama çok belirgin diildi sizce hamilemiyim??bide kan testinin fiyatını bilen varsa yazabilirmi lütfennn
     
  4. 2 Ocak 2009
    Konu Sahibi : kestane
  5. kba

    kba kızımızı koru yarabbim... Üye

    Katılım:
    20 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    697
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    10 dak. sonra oluşan çizgi sağlıklı olmayabilir cnm kan testi yaptır sen yinede..ben en son nisan ayında kan testi yaptırmıştım poliklinikde 12 mi 14 ytl mi ne vermiştik..inşallah hamilesindir güzelim..
     
  6. 2 Ocak 2009
    Konu Sahibi : kestane
  7. kestane

    kestane Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Aralık 2008
    Mesajlar:
    1.091
    Beğenildi:
    1
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    38
    bence hamilesin çünkü 2.çizgi çıkmış eğer herhangi bir hamilelik belirtin olmasa çıkmazdı ama sen en iyisi kan testi yaptır için rahat olsun:ecrin_bebek:
     
  8. 3 Ocak 2009
    Konu Sahibi : kestane
  9. Pretty

    Pretty Yeni Üye Üye

    Katılım:
    29 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    863
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    canım hislerime tercüman olmuşsun, benim bu ay adetim 7 den 4 e indi, geçen ay çok ağrılı 7 gün oldu, ondan önceki ay da yine 4 gün sürdü yani 4-7-4 oldu son üç ay. kafam çok karışık defalarca idrar testi yaptım negatif ama belim ağrıyo, göğüslerimde değişik bi ara ara kaşınma hissi var ve sağ bacağımın dizden üst kısmı acıyo-ağrıyo arası bişey, idrarımın rengi çok koyu. acaba adet günü neden kısalır biri bizi aydınlatsa ne güzel olur de mi kestanecim
    :1rolleyes:
    bi de sana bi sorum var adetin son 2 aydır nasıl oluyor benim çoğunlukla kahverengi
     
  10. 3 Ocak 2009
    Konu Sahibi : kestane
  11. kestane

    kestane Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Aralık 2008
    Mesajlar:
    1.091
    Beğenildi:
    1
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    38
    canım merhaba benim aslında korunmayı bıraktıktan sonra tamamen değişti normalde 7 gün tamamen biterdi ama ae son 5 3 3günde bitti ve benimde dünden beri sağ bacağımda ağrı ve kasılma var umarım hamileyizdir ama yinede ümitlenmiyelim adetine varmı daha senin
     
  12. 3 Ocak 2009
    Konu Sahibi : kestane
  13. Pretty

    Pretty Yeni Üye Üye

    Katılım:
    29 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    863
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    canım benim adetim bitti , son adetim de 4 gün sürdü, ben üstüne görmeden de şüpheleniyorum ama testler negatif, bi sorun yoktur umarım...
     
  14. 3 Ocak 2009
    Konu Sahibi : kestane
  15. kestane

    kestane Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Aralık 2008
    Mesajlar:
    1.091
    Beğenildi:
    1
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    38
    canım bide benim idrar rengi koyulaştı ve kanamam böyle kahve değilde koyu pembe gibi işte herşey üst üste belirti gibi olunca insan ister istemez şüpheleniyo
     
  16. 3 Ocak 2009
    Konu Sahibi : kestane
  17. kestane

    kestane Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Aralık 2008
    Mesajlar:
    1.091
    Beğenildi:
    1
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    38
    ama istersen kan testi yaptır çünkü idrarla yapılan testler bazen insanı yanıltabiliyormuş benim adetim bu ayın 14 olması gerekiyo sence belirtiler hamilelik olabilirmi
     
  18. 3 Ocak 2009
    Konu Sahibi : kestane
  19. Pretty

    Pretty Yeni Üye Üye

    Katılım:
    29 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    863
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    evet anlıyorum seni... test yapmadın sanırım, adet günüme daha var demişsin.