Hamileler akıntısız belirti olur mu,yaşadınız mı???

Konusu 'Hamilelik Belirtileri' forumundadır ve minikcadimm83 tarafından 22 Mayıs 2009 başlatılmıştır.

    22 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : minikcadimm83
  1. minikcadimm83

    minikcadimm83 MeLeĞiM BeNiMLe.. Üye

    Katılım:
    3 Kasım 2008
    Mesajlar:
    2.705
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    hamile arkadaşlar belirtilerinis arasında akıntı oluyor genellikle,pekii akıntı olmadan hamile olduğunuzu öğrendiniz mi??
     
  2. 22 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : minikcadimm83
  3. minikcadimm83

    minikcadimm83 MeLeĞiM BeNiMLe.. Üye

    Katılım:
    3 Kasım 2008
    Mesajlar:
    2.705
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    yokmu paylaşımı olan kıslarrr
     
  4. 22 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : minikcadimm83
  5. yalel

    yalel Begüm'ün Annesi... Üye

    Katılım:
    14 Ocak 2009
    Mesajlar:
    5.494
    Beğenildi:
    36
    Ödül Puanları:
    153
    arkadaşlar... konu mihim valla.

    gebe olup da, ilk belirtiler arasında olması gereken akıntıyı gömeyen, aksine kuruluk olup da gebe olduğunu öğrenen var mı hiç?
     
  6. 22 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : minikcadimm83
  7. minikcadimm83

    minikcadimm83 MeLeĞiM BeNiMLe.. Üye

    Katılım:
    3 Kasım 2008
    Mesajlar:
    2.705
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    h.g canım bulmuşsun:))))))
     
  8. 22 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : minikcadimm83
  9. kittycat

    kittycat Gelmezsen Gelmeeeeeeeeeee Üye

    Katılım:
    22 Mart 2009
    Mesajlar:
    3.928
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    yeni topicigin hayırlı ve ugurlu olsun canım a.s. acılısa gelirken elim bos gelmedim bak sana ciçekte getirdim a.s. :roflol:
    canım walla akıntısız bir belirti olsa iyi olacak bende bu ay akıntı falan olmadı o yüzden pek umdudum yok :çok üzgünüm:
     
  10. 22 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : minikcadimm83
  11. minikcadimm83

    minikcadimm83 MeLeĞiM BeNiMLe.. Üye

    Katılım:
    3 Kasım 2008
    Mesajlar:
    2.705
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    teşekkürler tatlım Hamileler akıntısız belirti olur mu,yaşadınız mı??? başlığımız,hadi hayırlsı bende korktum valla yalel sordu aklıma geldi benimde:nazar:
     
  12. 22 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : minikcadimm83
  13. minikcadimm83

    minikcadimm83 MeLeĞiM BeNiMLe.. Üye

    Katılım:
    3 Kasım 2008
    Mesajlar:
    2.705
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    saçma olmuş başlık yaa heyecandan saçmalamışım ama siz anladınıs:))))
     
  14. 22 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : minikcadimm83
  15. kittycat

    kittycat Gelmezsen Gelmeeeeeeeeeee Üye

    Katılım:
    22 Mart 2009
    Mesajlar:
    3.928
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    anladık canım meraketme :)
     
  16. 22 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : minikcadimm83
  17. angelsky

    angelsky Ümmü Eymen olcam inş. Üye

    Katılım:
    14 Şubat 2008
    Mesajlar:
    1.785
    Beğenildi:
    30
    Ödül Puanları:
    148
    hayırlı olsun cnmm topikin :lepi:
    kimse bişi yasmamış
    şuan tamda buna ihtiyacım var
     
  18. 22 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : minikcadimm83
  19. minikcadimm83

    minikcadimm83 MeLeĞiM BeNiMLe.. Üye

    Katılım:
    3 Kasım 2008
    Mesajlar:
    2.705
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    sağolasın tatlım,arada bi bakınırıs hamileler de görür belkii.
    yazarıs bişeler,bende çatlıcam,ümitsizlik oldu şimdiide:nazar: