Hamileler bi bakabilirmi lütfen

Konusu 'Gebelik' forumundadır ve TRAKYALI tarafından 5 Aralık 2008 başlatılmıştır.

    5 Aralık 2008
    Konu Sahibi : TRAKYALI
  1. TRAKYALI

    TRAKYALI Popüler Üye Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.086
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    106
    Selam arkadaşlar hamileliğiğm 36. Haftasını geride bırakmış bulunmkatayım, inşallah bundan sonrasıda allahın izniyle iyi devam eder ve mutlu sonla biter.gelelim soruma,benim bebeğim hareket ettiği zamanlarda bazen karnımın içinden yani bebeğin olduğu kısımda hareketle birlikte ses duyuyorum,nasıl bı ses diye sorarsanız hani suyun üzerinde baloncuk olur ya o baloncuğun patlama sesi gibi pıtt diye bi ses duyuyorum,bana kalırsa bu ses sanki hareket ettiğinde amniyotik sıvı dalgalandırdığı için çıkıyo olabir. Ama tabi sizin tecrübe ve görüşlerinizde önemli yorumları bekliyorum.
     
  2. 5 Aralık 2008
    Konu Sahibi : TRAKYALI
  3. TRAKYALI

    TRAKYALI Popüler Üye Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.086
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    106
    ne yani bu sesi bitek ben mi duyuyorum yaaa.
     
  4. 6 Aralık 2008
    Konu Sahibi : TRAKYALI
  5. kardelenx

    kardelenx canım oğlum BERTUĞ'um Üye

    Katılım:
    13 Mart 2008
    Mesajlar:
    4.299
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    canım ben hiç o şekilde bi ses duymuyorum yada ben dikkat etmiyorum senin bebiş hareket ettiği zamanda mı oluyo sadece onu doktoruna bi sor istersen bence o kadar önemli değil korkma ama sen yine de bi doktora sor en azından içini rahatlatırsın sağlıklı kolay doğum nasip olur inşallah sana ve tüm hamilelere
     
  6. 6 Aralık 2008
    Konu Sahibi : TRAKYALI
  7. PembePanter

    PembePanter Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Haziran 2007
    Mesajlar:
    1.567
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    106
    canım ben henüz senin haftalarında değilim ama böyle birşeyi ilk kez duyuyorum.belkide normaldir bilemiyorumki.ama sana bir zararı yoksa çokta düşünme derim.çünkü herkesin hamileliği farklı oluyor.