hamileliğin ilk aylarında bel ağrısı çeken var mıııııı?

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve razos tarafından 1 Haziran 2009 başlatılmıştır.

    1 Haziran 2009
    Konu Sahibi : razos
  1. razos

    razos Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    31
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    kızlar benim pek bulantım yok. sadece beni rahatsız eden bel ağrısı. sizce normal mi beni tedirgin ediyo
    5 haftalık hamileyim. bel ağrısı yaşayan var mı
     
  2. 1 Haziran 2009
    Konu Sahibi : razos
  3. Chileck

    Chileck Yeni Üye Üye

    Katılım:
    2 Şubat 2009
    Mesajlar:
    2.192
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    canımcım bende 5 haftalık hamileyim benimde belim ağrıyorve adet olucakmışım gibi sancılarım olabiliyor hatta bugun doktor kontrolum vardı onada sorduğumda hiç sorun değil vucut senelerdir belli dönemlerde adet olmaya alışmış şu anda gebelik nedeniyle adet sökülemiyor doğal olarak sancıları oluyor önemli diil dedi vucut buna alışacak ve bu ağrılarda kalmıcak dedi:nazar::CüvCüv:
     
  4. 1 Haziran 2009
    Konu Sahibi : razos
  5. kestane

    kestane Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Aralık 2008
    Mesajlar:
    1.091
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    148
    bendede var arkadaşlar ağrı ben şuan 11.haftadayım ama 6 7 8haftalarda olmuştu hala daha ara ara ağrıyo ama adet öncesi gibi değilde sanki böyle ağır bişey kaldırırsın yorulursun ya aynı öyle ama şimdi biraz azaldı gibi
     
  6. 1 Haziran 2009
    Konu Sahibi : razos
  7. razos

    razos Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    31
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    teşekkürler arkadaşlar inşallah geçer çünkü rahatsız ediyo
     
  8. 1 Haziran 2009
    Konu Sahibi : razos
  9. ozlew

    ozlew Daha ne olsun! Pro Üye

    Katılım:
    26 Eylül 2008
    Mesajlar:
    3.021
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    146
    bel deilde kuyruk sokumu dedigimiz kisim cok agrimisti bende ama simdi sona yaklastim hic bisey yok
     
  10. 2 Haziran 2009
    Konu Sahibi : razos
  11. eftelyaaa

    eftelyaaa Popüler Üye Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2009
    Mesajlar:
    2.938
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    106
    canım ilk haftalarda bendede çok aşırı bel ağrısı vardı o kadarki yatıp kalkmak bile zoruma gidiyordu normalde yürümeyi severim ama evde odadan odaya gitmek bile ızdıraptı doktorum maden suyu tavsiye etti hergün maden suyu ve süt içiyordum oldukçada faydasını gördüm tavsiye ederim canım
     
  12. 2 Haziran 2009
    Konu Sahibi : razos
  13. razos

    razos Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    31
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    teşekkür ediyorum. denicem. sanki bu aralar biraz azaldı gibi.
     
  14. 2 Haziran 2009
    Konu Sahibi : razos
  15. hemxsxirem

    hemxsxirem gamzeli kelebeğim beniiim Üye

    Katılım:
    9 Nisan 2008
    Mesajlar:
    680
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    86
    benimde belim çok ağrıyo kızlar, 9. haftamın başındayım ama yatağın içinde dönerken bile çok ağrıyor. bacağıma bile vurduğu oluyor.
     
  16. 2 Haziran 2009
    Konu Sahibi : razos
  17. razos

    razos Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    31
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76

    canım bebeğinin kalp atışlarını duydun mu yoksa sadece keseyi mi gördün hepinizin bebişleri hayırlı olsun.
     
  18. 2 Haziran 2009
    Konu Sahibi : razos
  19. Schirin

    Schirin Popüler Üye Üye

    Katılım:
    5 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.014
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    benimde ilk zamanlar çok belim agrımıştı bazılarıda gülüyodu aaa şimdiden abartma gibilerinden