Hamileliğin ilk zamanları Kasık ve bacak ağrıları

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve dilemma_ tarafından 16 Mart 2010 başlatılmıştır.

    16 Mart 2010
    Konu Sahibi : dilemma_
  1. dilemma_

    dilemma_ Popüler Üye Üye

    Katılım:
    25 Şubat 2008
    Mesajlar:
    3.167
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    Kızlar hamileyim.İlk dönemlerim.Ama 4 ,5 gündür ara ara kasık ve beraberinde bacaklarım(üst kısımları) ağrıyor.Özellikle birkaç gecedir uykumdan uyandırıyor.Normal mi bu ya? Sizde de oldu mu?Doktora gitmeme 5 gün var.O zaman sorucam. Ama meraktan da ölüyorum.Önceki gebeliğimde böyle şiddetli ağrılarım olmamıştı:uhm:
     
  2. 16 Mart 2010
    Konu Sahibi : dilemma_
  3. sofika

    sofika Popüler Üye Üye

    Katılım:
    10 Aralık 2009
    Mesajlar:
    2.404
    Beğenildi:
    54
    Ödül Puanları:
    108
    gebeligin basinda benim de olmustu,kasik agrisi icin ilac verdi doktorum,rahim bebegi disari atmaya calisiyo dedi ama bacak ve kalca agrisi icin sebebini soyleyemem demisti.Ikisi de normal fakat yine de doktoruna danis,hayirli gebelikler.
     
  4. 16 Mart 2010
    Konu Sahibi : dilemma_
  5. dilemma_

    dilemma_ Popüler Üye Üye

    Katılım:
    25 Şubat 2008
    Mesajlar:
    3.167
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    Danışıcam danışmaz mıyım..Kalça ağrısı yok bu arada.
     
  6. 16 Mart 2010
    Konu Sahibi : dilemma_
  7. tuvanna07

    tuvanna07 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    20 Haziran 2009
    Mesajlar:
    144
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    bende yaşadım aynı sorunu en başta canım o kadra kötüydümkii ama sonunda geçti bebegimde bende iyiyizz dr. danış inşaallah bişey olmazzz...
     
  8. 17 Mart 2010
    Konu Sahibi : dilemma_
  9. dilemma_

    dilemma_ Popüler Üye Üye

    Katılım:
    25 Şubat 2008
    Mesajlar:
    3.167
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    Sağol canım.
    Bu gün daha rahatım düne göre.Sanırım azalıyor.Çok şükür.Bir de doktorda kesemizi görsek çok rahatlıycam
     
  10. 17 Mart 2010
    Konu Sahibi : dilemma_
  11. CaglayanCicek

    CaglayanCicek Sevil Hümasını bekliyor Üye

    Katılım:
    2 Mart 2010
    Mesajlar:
    6.265
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    146
    merhaba arkadaşlar benim iki aydır yumurtalama zamanında kasıklarım ağrıyor bi başladıktan sonra birde bittikten 1 hafta sonra kesik kesik devam ediyor fikri olan varmı neden böyle oluyordur
     
  12. 18 Mart 2010
    Konu Sahibi : dilemma_
  13. SINEMSE

    SINEMSE Aktif Üye Üye

    Katılım:
    17 Şubat 2009
    Mesajlar:
    183
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    merhaba arkadaşlar
    hayırlı olsun hepinize
    benim de ilk gebeliğim.s.adet tarihime göre bugün 5hafta 2 günlük cumartesi günü doktora gideceğim
    salı gününe kadar kasıklarımda ağrılarım oldu.özellikle salı günü adet olacakmışım gibi şiddetliydi.Çok korktum.Ama çarşamba bir iki kasılma dışında ağrım olmadı.son iki gündür de mide bulantısı başladı.Gün içinde sürekli gıcık gıcık mide bulantısı çekiyorum.
    Forumlardan çok araştırdım.Çoğunlukla bu ağrıları yaşamışlar.Rahime yerleşme sırasında oluyor normaldir demiş bir arkadaşın doktoru.
    Bakalım cumartesi günü ben de soracağım .Umarım herşey yolundadır.
    umarım hayırlısıysa sağlıkla kavuşuruz bebeklerimize
     
  14. 18 Mart 2010
    Konu Sahibi : dilemma_
  15. dilemma_

    dilemma_ Popüler Üye Üye

    Katılım:
    25 Şubat 2008
    Mesajlar:
    3.167
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    Umarım canım..
    Ben de yarın doktora gidiyorum.Kesemizi görmeye inşallah:Saruboceq::Saruboceq::Saruboceq:
     
  16. 18 Mart 2010
    Konu Sahibi : dilemma_
  17. Pamik_PrenSes

    Pamik_PrenSes Popüler Üye Üye

    Katılım:
    4 Mart 2010
    Mesajlar:
    1.351
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    rahim bebeği dışarıya atmayamı çalışıyo :1shok: :1shok: :1shok: ilk defa böle bişey duyuyorum sofika çok ilgimi çekti şahsen :1shok:


    benimde ilk aylarda ara ara sancılarım oluyordu yanlız anlık ve uzun süreli değildi hiçbizman uzun süreli olduğunda sancılarınız mutaka doktorunuzu bilgilendirin.