hamileliğin son 3 ayında kaç kilo aldınız?

Konusu 'Doğum Yapanlar' forumundadır ve u2rem tarafından 15 Mart 2008 başlatılmıştır.

    15 Mart 2008
    Konu Sahibi : u2rem
  1. u2rem

    u2rem Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN

    Katılım:
    27 Şubat 2008
    Mesajlar:
    2.749
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    hamileliğin sona ayına girenler veya doğum yapanlar son 3 ayda 6. aydan sonra yani kaç kilo aldınız?
    gerçekten bahsedildiği kadar çok mu kilo alınıyor?
     
  2. 17 Mart 2008
    Konu Sahibi : u2rem
  3. duyalp

    duyalp Guest

    canım ben son aydayım,normalde 7. aya kadar ayda 1,5 kılo alıyordum.7 ve 8. aylarda ayda 4 kılo aldım.Toplamda 18 oldu su an
     
  4. 17 Mart 2008
    Konu Sahibi : u2rem
  5. xsxekercim

    xsxekercim Yeni Üye Üye

    Katılım:
    13 Kasım 2007
    Mesajlar:
    157
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ben tüm kilomu 6. aydan itibaren aldım.ilk 5 ay 4-5 kilo almıştım. 6. aydan sonrada 15 kilo kadar aldım.kabus gibiydi.kafamçokkarıştı doktora her gidişte 3-4 kilo fazla görünce bunalıma giriyordum resmen. ama herkes aynı olmaz,çokta kafana takma.napalım bu yola girince kiloda alınıyor,çatlakta oluyor... bunlara kendimizi alıştırıp,bunlarla mutlu olmak lazım.bebeğimiz oluyor kolaymı.en fazla bikaç ay diyet yapar eski halimize döneriz.ben oğlumu kucağıma alınca inan tüm bunlar 2.planda kaldı.tuğra'm 6 aylık olsun tüm bu problemlerle ozaman ilgileneceğim inşallah.
     
  6. 18 Mart 2008
    Konu Sahibi : u2rem
  7. rengin_35

    rengin_35 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    12 Aralık 2007
    Mesajlar:
    222
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Kizlar Bu Konuyu Bende Merak Ediyorum. 5. Ayim Bitti Sayilir. Bundan Sonra Daha Kaç Kilo Alirim
    Siz Ne Kadar Aldiniz Son Aylar...
     
  8. 19 Mart 2008
    Konu Sahibi : u2rem
  9. rida

    rida بسم الله Üye

    Katılım:
    26 Kasım 2007
    Mesajlar:
    2.212
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ilk 20 haftada 5-6 kilo almıştım...
    son 12 haftada 9-10 kg arası kilo aldım..
    33 haftada toplam 15 kg almış bulunuyorum... 33.haftadayım 6 haftam kaldı her on günde 1 kg alıyorum neredeyse
    bu demek oluyor ki yaklaşık 3-4 kg daha alabilecek kapasitem var ama bu kişiden kişiye değişir...
     
  10. 19 Mart 2008
    Konu Sahibi : u2rem
  11. minik kuslarim

    minik kuslarim CANIMIN 3'Ü Üye

    Katılım:
    6 Şubat 2008
    Mesajlar:
    6.645
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    canım ya kısısınden kısısıne bebekten bebege bıle degısıyor
    ılkınde 16kılo aldım toplamda son 3ayda aldım 6kılosunu
    ıkıncısınde 22kılo aldım:))))))))son 3ayda 10kılo aldım
    havalar sartlar bebekler hersey etkılıyo ve degıstırebılıyor durumu kımsenınkı tutmuyor bırbırını
    doktorun ne dıyorsa ona bak vucut ayarlıyor onu
    rıdanın dedıgı gıbı kapasıte meselesı:)))))
    ben cok zayıfım normalde
    40kgle hamıle kalıdım 16kılo aldım 56yla doguma gıttım
    40a dustum daha sonra ıkıncıye kadar
    yıne 40kgyle hamıle kaldım22kg aldım 62yle gıttım
    10u gıttı.52ı kaldım su an
    8ay oldu dogum yapalı ama su kesın kızlar;
    normal dogumda kılolar kesınlıkle kalmıyor, ıkıncılerde hele hıc gıtmıyor kılolar
    ılkı normal dogumdu ve kılolarım kalmadı.hem ıkıncı dogum hem sezeryan olması nedenıyle ancak 10kılosunu verebıldım onuda 8ayda ancak yanı
    cok yazdım bılıyorum ama hamılelıkte herseyı bılmek ıstıyo ınsan dıye dusundugumden bıldıklerımı paylasmak ıstedım kızlar
    sızlere sısko gobuslu guzel gunler dılerım :)))))))))))))))
     
  12. 20 Mart 2008
    Konu Sahibi : u2rem
  13. ASYAA

    ASYAA Yeni Üye Üye

    Katılım:
    23 Aralık 2007
    Mesajlar:
    183
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ilk 3 ay kılo almadıım.daha sonra bırer kılo we 2 derken son aylaraa dogru 3 4 gıttı yanı gercı benım hepsı kılo degıldı vucudum su topladı yanı.çunku hamılelıgımın son ayları cok sıcaklara gelmıstı.
     
  14. 20 Mart 2008
    Konu Sahibi : u2rem
  15. murgiz

    murgiz kuşum ardam Üye

    Katılım:
    12 Eylül 2007
    Mesajlar:
    3.632
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    24. haftama girerken 9-10 kilo almıştım
    32. haftama 13.5 kilo ile girdim
    bende bundan sonra ne kadar alacağımı merak ediyorum
     
  16. 20 Mart 2008
    Konu Sahibi : u2rem
  17. cananfs

    cananfs Yeni Üye Üye

    Katılım:
    9 Nisan 2007
    Mesajlar:
    470
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    canım haöılelıgım suresınce toplam 14 kılo almıştım ve 2ay içerısınde eskı kıloma gerı dondum,son aylarda bıraz şişkinlik oluyor ama dendıgı gıbı aşırı kılo alımı falan yok,tabı bıraz bunyeylede alaklı vecde yedıklerıne dıkkat etmelisin ,kılo yapan seyler degılde bebegı ve senı ıyı beslıycek vıtamın içerklı yıyecekler tulketmelisin ve bol su.
     
  18. 20 Mart 2008
    Konu Sahibi : u2rem
  19. EU1

    EU1 Guest

    canım ben 45 ile hamile kalmıştım..doğumda 58 oldum..doğumda bi hafta sonra 52 ye düştüm.şimdi bi ay oldu doğum yapalı..48 kiloyum..yine34 beden oldum maleseff...minicik bi göbişim hala var :):)..kırkımdansonra mekik falan çekicem..gider belki..gitmesede olur az kilolu gösteriyo beninegüzelll işte..
     
Benzer Konular: hamileliğin ayında
Forum Başlık Tarih
Doğum Yapanlar hamileliğini son ayında kahverengi akıntı 5 Mayıs 2011
Doğum Yapanlar Hamileliğin son ayındaki şikayetler 18 Temmuz 2008
Doğum Yapanlar Hamileliğin 8. haftasında TSH yüksekliği 14 Mart 2014
Doğum Yapanlar hamileliğinde clexane kullanıp doğum yapan bayanlar nasıl doğum yaptınız 16 Ocak 2011
Doğum Yapanlar hamileliğinde çatısı normal doğuma elverişli olduğu halde sezeryan olan varmı 8 Ekim 2009