hamilelik haftası hesaplama

Konusu 'Tüp Bebek Özel Bölüm' forumundadır ve nnisan tarafından 1 Mayıs 2009 başlatılmıştır.

    1 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : nnisan
  1. nnisan

    nnisan Yeni Üye Üye

    Katılım:
    19 Nisan 2009
    Mesajlar:
    63
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar ben bişeyi anlayamadım bizim son adet terihimiz toplamadan 14 gün önceye gidilerekmi hesaplanıyor?? yani 14. gün bhcg testi yapıldığında 4 haftalık hamile mi sayılıyoruz yardım eder misiniz???
     
  2. 1 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : nnisan
  3. others

    others Yeni Üye Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2009
    Mesajlar:
    30
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
  4. 1 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : nnisan
  5. nnisan

    nnisan Yeni Üye Üye

    Katılım:
    19 Nisan 2009
    Mesajlar:
    63
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
  6. 2 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : nnisan
  7. sersev79

    sersev79 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    15 Aralık 2008
    Mesajlar:
    842
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    canım en son adet gününden hesaplanıyor ilaçlara direk adet döneminde başlıyosun yumurta gelişimi alınıp döllenmesi falan hepsi içinde tutuluyor yani test günü 4 haftalık oluyorsun zaten normal hamile kaldığındada hangi gün kaldığın değil en son adet tarihine bakılıyor ya bizimkide öyle işte canım
     
  8. 3 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : nnisan
  9. myocean76

    myocean76 Işıl'ım canım kızım benim Üye

    Katılım:
    16 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.815
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ya ama ben hesaplayınce şimdi 4+4 çıkıyo oysa test günüm 24 nisandı şimdi 5 haftalıkmı oluyo
    4+4 mü oluyo
    benim kısa protokoldü
    reglim 1 nisan olması gerekirdi olmadım mart ayında ara kanama gördüm 19 martta ben hesaplama konusunda çok karıştım biri bana yardımcı olabilirmi
    4 nisanda iğnelere başlamıştım
    lüüütffeeeen
     
  10. 4 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : nnisan
  11. sersev79

    sersev79 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    15 Aralık 2008
    Mesajlar:
    842
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    canım en son ara yada normal ne zaman adet olduysan gebelik hesaplayıcılara gir son sat tarihini yaz çıkar 4+4 sende 5. haftanı dolduruyosun canım ama emin olmak için bi gebelik hesaplayıcısından yardım alabilirsin
     
  12. 5 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : nnisan
  13. myocean76

    myocean76 Işıl'ım canım kızım benim Üye

    Katılım:
    16 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.815
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    canım son sat 19 marttı ama ara kanamaydı doğum kontrol habı kullandığım için olmuştu
    tüp tedavisine 4 nisanda başladık yani ben nisanda regli olmadım
    kafam çok karışık bu cuma ilk ultrasona gircem bi sorun yoksa öğrenicem
     
  14. 12 Şubat 2011
    Konu Sahibi : nnisan
  15. sadumanugur

    sadumanugur Yeni Üye Üye

    Katılım:
    3 Şubat 2011
    Mesajlar:
    7
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    30 ocakta transfer yapıldı .dün gebelik testi bakıldı şükürlerolsun RABBİME pozitif çıktı .inşallah sonuna kadar devam edr. ALLAH herkese nasip etsin.dualarımız tüm arkadaşlarımızla.inşallah kucağımıza aldığımızıda gösterir rabbim
    :KK49:
     
Benzer Konular: hamilelik haftası
Forum Başlık Tarih
Tüp Bebek Özel Bölüm Tüp bebek tedavisi hamilelik ve ilaç kullanımı 18 Temmuz 2014
Tüp Bebek Özel Bölüm Tup bebek tedavisi sirasinda dogal hamilelik mumkun 16 Mayıs 2014
Tüp Bebek Özel Bölüm tüp bebek yapıp hamile kalanlar gelin sağlıklı hamilelik için dua edelim 6 Mayıs 2014
Tüp Bebek Özel Bölüm Başarısız tüp bebek denemelerinden sonra normal hamilelik 22 Nisan 2014
Tüp Bebek Özel Bölüm Tüp bebek anılarım,hamilelik yolunda adımlarım,sonuçları teker teker paylaşacağım.. 26 Mart 2014